abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130829448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef firefly3 het volgende:
Mods, is het niet tijd om in te grijpen met deze rare propaganda troep dat ik nu hier zie?

Overigens, het ontkennen dat chemische wapens in Damascus liggen (dat in het normale nieuws is geweest) tot aan andere rare verzinsels en gelieg beginnen hier extremistische vormen aan te nemen. Het erbij halen van andere conflicten en het anti amerika gehalte beginnen extreme vormen aan te nemen. Ik heb het gevoel alsof ik hier met anti-westerse extremisten zit te praten.
Je liet nog lang op je wachten, met je oproep om censuur. Het verrast echter niet.

Maar aangaande die chemische wapens in Damascus: Ik ontken niks. Ik vroeg jou alleen WAAR ze dan liggen. Geef gewoon antwoord.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130829507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
o wow. Dat maaloula is echt prachtig
Was.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130829560
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 04-09-2013 22:07:19 ]
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  woensdag 4 september 2013 @ 22:06:46 #129
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130829562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Was.
wtf?? wat is er mee gebeurd?
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 22:06:54 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130829575
wel weer ff genoeg plaatjes trouwens, het is geen fototopic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130829602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef Baws het volgende:

[..]

Ingenomen door rebellen.
pi_130829618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef Baws het volgende:
Ingenomen door Al Qaida. Zeggen ze.
pi_130829636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd hoor. Officieel is hij inderdaad degene die die besluiten maakt. Maar het is echt niet zo dat hij op een dag wakker wordt den denkt 'ik ga land X aanvallen omdat ik denk dat het de juiste beslissing is'. Hij heeft adviseurs, er is een congress, etc.
Een wereldmacht als de VS heeft echt wel het 1 en andere uitgestippeld, hoe dingen moeten verlopen. Elk land heeft zo iets. Het is niet zo dat ze alleen maar reactief zijn en reageren op gebeurtenissen in de wereld.
Natuurlijk weet ik dat. Ik geloof er echter in dat hij oprecht de verantwoordelijkheid wil nemen als supermacht als er iets gebeurt zoals nu in Syrië gebeurt. De chemische gifgas aanval.
Verder bewonder ik de manier hoe hij hier mee omgaat. Het toestemming vragen aan het Congres. Terwijl hij weet dat hij daarmee een risico neemt omdat het voornamelijk bestaat uit Republikeinen.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:08:18 #134
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130829648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ingenomen door rebellen.
Zonde, ze zullen het wel vernietigen zoals met de boeddha-beelden in Afghanistan en reeds nog in Timboektoe.
pi_130829664
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ingenomen door rebellen.
Terroristen.

Jihadisten

http://www.volkskrant.nl/(...)elijke-enclave.dhtml
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130829667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Je liet nog lang op je wachten, met je oproep om censuur. Het verrast echter niet.

Maar aangaande die chemische wapens in Damascus: Ik ontken niks. Ik vroeg jou alleen WAAR ze dan liggen. Geef gewoon antwoord.
Ik weet toch niet exact waar. Het is bekend dat de chemische wapen depots van Assad daar liggen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130829676
nou ik geef het nog een week en dan knalt het los daar...
Zonder wrijving geen glans
pi_130829730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat. Ik geloof er echter in dat hij oprecht de verantwoordelijkheid wil nemen als supermacht als er iets gebeurt zoals nu in Syrië gebeurt. De chemische gifgas aanval.
Verder bewonder ik de manier hoe hij hier mee omgaat. Het toestemming vragen aan het Congres. Terwijl hij weet dat hij daarmee een risico neemt omdat het voornamelijk bestaat uit Republikeinen.
Ik geloof dat dus niet.
pi_130829748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nou ik geef het nog een week en dan knalt het los daar...
Vraag me langzamerhand af wat ze nog willen knallen?
Het paleis van Assad als symbool? En daarna?
pi_130829781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik geloof dat dus niet.
Ja. En ik wel. Daden zeggen meer dan woorden. En dit is zijn daad. Afwachten, en democratisch te werk gaan.
pi_130829804
Het is weer een gezellig bash avondje van de pro-Assad aanhangers.

Komt niet veel constructiefs uit.

7 pagina's over een vlag zeveren, propagande plaatjes plaatsen.....tsk tsk. Er is nauweijks nog ruimte voor een constructieve discussie. Applaus voor De Toffifee dat hij het nog probeert. ^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_130829820
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef practics het volgende:

[..]

Kerry had volgens mij al gezegd dat ze het Syrische leger willen verzwakken.

Het komt er gewoon op neer dat ze de rebellen willen helpen. Niets meer niets minder.
pi_130829824
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef practics het volgende:

[..]

Geen idee joh, militaire bolwerken?
Ik kan ze niet opnoemen daar maar goed, ze zullen het wel ''beter'' weten...
Zonder wrijving geen glans
pi_130829881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Montagui het volgende:

7 pagina's over een vlag zeveren, propagande plaatjes plaatsen.....tsk tsk. Er is nauweijks nog ruimte voor een constructieve discussie. Applaus voor De Toffifee dat hij het nog probeert. ^O^
Ik ben een zij, maar dank je ;)
Ach ja, het loopt niet zoals ze willen dat het loopt, dus dan gaan ze zo doen. Erg kinderachtig.
pi_130829905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:10 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ja. En ik wel. Daden zeggen meer dan woorden. En dit is zijn daad. Afwachten, en democratisch te werk gaan.
Sorry, maar wat heeft dit nou met democratie te maken? Het gaat over het aanvallen van een soeverein land, daar is niks democratisch aan :?
Als het via de VN ging, ala, maar president van land X bepaalt even dat hij land Y gaat aanvallen. Geweldig dat hij wel het Parlement van zijn land er bij haalt.
pi_130829922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het komt er gewoon op neer dat ze de rebellen willen helpen. Niets meer niets minder.
En je denkt dat alle belangrijke militaire doelwitten niet zijn verplaatst/opgeruimt? Zodat de schade beperkt zou zijn?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Geen idee joh, militaire bolwerken?
Ik kan ze niet opnoemen daar maar goed, ze zullen het wel ''beter'' weten...
Lijkt me vrij lastig.
pi_130829932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Montagui het volgende:

We zitten nu wel echt op een cruciaal keerpunt.

Bombama heeft van zijn baasje toestemming gekregen om Syrië te gaan verscheuren. De komende week is op z'n minst spannend te noemen.
pi_130829947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

Sorry, maar wat heeft dit nou met democratie te maken? Het gaat over het aanvallen van een soeverein land, daar is niks democratisch aan :?
Als het via de VN ging, ala, maar president van land X bepaalt even dat hij land Y gaat aanvallen.
:')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130829967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat kan. Maar die rebellen zijn er ook gekomen omdat Assad de vredelievende protesten neerdrukte, etc.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:13:58 #150
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130829969
Is er nog nieuws?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')