NL alertquote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef stoereboii het volgende:
Waarvan kregen jullie een melding dan?
Gelukkig niet want dan was de jouwe dat ook. Vrouw vrouw vrouwquote:
Nou ja, helemaal vreemd is zijn reactie niet. Als je nu nog niet weet wat NL Alert is dan heb je wel een beetje onder een steen geleefd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gelukkig niet want dan was de jouwe dat ook. Vrouw vrouw vrouw
Leuk he zo kinderachtig reageren
ja ok inb4 belgen zijn domquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal vreemd is zijn reactie niet. Als je nu nog niet weet wat NL Alert is dan heb je wel een beetje onder een steen geleefd de afgelopen jaren.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook een Belg?
Aw yeah, ff downloadenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef IkWilbert het volgende:
Factory images voor de N4 staan online!
https://developers.google.com/android/nexus/images
Moet je wel even de google experience launcher installeren. Ik draai sinds gisteren de officiele 4.4 die Google heeft uitgebracht voor de Nexus 4.quote:Op zondag 17 november 2013 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zit ook in de standaard Nexus 4 4.4 build, net als de transparantie
Wat zit er op de 4.4 van de N4? Die HP-bloatware of...?quote:Op zondag 17 november 2013 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zit ook in de standaard Nexus 4 4.4 build, net als de transparantie
Die printer app zit ingebouwd in je settings ook he, is eerder een nieuwe functie. Maar ja ik voel niet de nood om te printen op mijn telefoon dus kan het ook wel missen.quote:Op zondag 17 november 2013 10:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zit er op de 4.4 van de N4? Die HP-bloatware of...?
De transparantie gaat een stuk verder op de N5, maar dat komt door de nieuwe launcher. Alhoewel, ik heb nog geen custom launcher gebruikt, weet dat dus niet zeker. De knopjes onderaan (back/home/recent apps) zijn transparant op de N5.
Screenshot?quote:Op zondag 17 november 2013 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Launcher ook, als je je app lijst opent is ie ook transparant
Nope.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Voor de mensen die 4.4 er al op hebben staan, is bij de snelkoppelingen in het pulldown menu ook een optie voor het in- en uitschakelen voor de rotatiefunctie meegenomen? Is altijd een irritatie van mij geweest dat dat in de Nexus 4 niet zat (terwijl de Nexus 7 het wel heeft)....
Jawel, maar daar zie je geen history terug. En die statistieken worden gereset als je 'm aan de lader hangt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je hebt toch in je settings een battery tabje, of begrijp ik je verkeerd?
Kut.... Ik vraag me af wat de reden hiervan is. Dit is ook een van de redenen dat ik niet zo puristisch ben over dat Nexus perse de betere toestellen zijn. Je ziet dat fabrikanten van andere toestellen doe zelf Android inrichten dit soort zaken beter lijken te begrijpen....quote:Op zondag 17 november 2013 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope.
Dat ving ik op met de app AutoRotate Switch en dubbeltappen op een homescreen (gestures van Nova).
Was ook één van de eerste dingen die ik controleerde.
Je kan toch gewoon een custom rom installeren. Of xposed frameworkquote:Op zondag 17 november 2013 18:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kut.... Ik vraag me af wat de reden hiervan is. Dit is ook een van de redenen dat ik niet zo puristisch ben over dat Nexus perse de betere toestellen zijn. Je ziet dat fabrikanten van andere toestellen doe zelf Android inrichten dit soort zaken beter lijken te begrijpen....
Zo'n losse switch op je homescreen staat toch net wat minder.
quote:Op zondag 17 november 2013 04:36 schreef zarGon het volgende:
Ik draai deze Nexus 5-port: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2507021.
(...)
Nu nog even aankijken hoe de accu presteert.
Na het flashen adviseert Google ook een factory reset, als je dit nog niet gedaan hebt zou ik je dat aanraden.quote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister ook de 4.4 voor N4 geinstalleerd. Vandaag een battery drain gehad. Toestel werd erg heet en binnen 2 uur 70% leeg... Toestel gereboot, opnieuw aan de lader gehangen en nu lijkt alles wel weer ok... Vaag verhaal...
Ik had eerst de Nexus 5 port draaien en zaterdag wou ik de officiele 4.4 installeren in recovery. Na het flashen van de radio en bootloader kwam ik in een bootloop terecht bij het google logo screen. Heb toen mijn nandroid van de n5 port gerestored en de factory image geīnstalleerd in fastboot, maar heb de userdata.img bewust niet geflashed omdat ik mijn foto's ed niet wilde verliezen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Na het flashen adviseert Google ook een factory reset, als je dit nog niet gedaan hebt zou ik je dat aanraden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |