Ja, schrok me de teringquote:Op maandag 4 november 2013 12:07 schreef IkWilbert het volgende:
Meer mensen NL Alert ontvangen zojuist?![]()
Wat een herrie maakte mijn N4, dat kun je niet missen haha.
quote:Op maandag 4 november 2013 12:07 schreef IkWilbert het volgende:
Meer mensen NL Alert ontvangen zojuist?![]()
Wat een herrie maakte mijn N4, dat kun je niet missen haha.
Ik heb een miljoen keer op OK geklikt maar hij bleef bij mij staanquote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was blij verrast met dat bericht, ik had namelijk niet verwacht eigenlijk dat de Nexus 4 ook zo'n alert zou ontvangen, omdat die telefoon niet op de site van NL-Alert staat vermeld als ondersteund
bericht was bij mij ook pas een paar minuten na de sirenes om 12 uur binnengekomen
na die melding kreeg ik een dialoogvenster over of je voortaan nog meer zulke meldingen wil ontvangen
Dit is het Nexus 4-topic.quote:
Kan je niet lezen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef stoereboii het volgende:
Waarvan kregen jullie een melding dan?
NL alertquote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef stoereboii het volgende:
Waarvan kregen jullie een melding dan?
Gelukkig niet want dan was de jouwe dat ook. Vrouw vrouw vrouwquote:
Nou ja, helemaal vreemd is zijn reactie niet. Als je nu nog niet weet wat NL Alert is dan heb je wel een beetje onder een steen geleefd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gelukkig niet want dan was de jouwe dat ook. Vrouw vrouw vrouw
Leuk he zo kinderachtig reageren
ja ok inb4 belgen zijn domquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal vreemd is zijn reactie niet. Als je nu nog niet weet wat NL Alert is dan heb je wel een beetje onder een steen geleefd de afgelopen jaren.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook een Belg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |