quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Zuuuuucht!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een meet in 't Huys zaterdagavond volgens mij
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
Weet niet of dqod en chowi komen![]()
Weet eigenlijk helemaal niks, ook niet of ik uberhaupt zin heb of kan.
quote:
Ik heb me tig delen geleden al weer gemeld en ik stond alweer in de OP, doosquote:Op woensdag 4 september 2013 17:36 schreef Tamashii het volgende:
Daarom was ie eruit. Remlof zei nee. Qb en gari niet gehoord en ja.
SEX / [SEX SC #1515] Rijn vs Waalquote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tig delen geleden al weer gemeld en ik stond alweer in de OP, doos
Ik heb je geapped?!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tig delen geleden al weer gemeld en ik stond alweer in de OP, doos
Op 29 augustus ja. Op de dertigste realiseerde ik me dat één avond op die reunie genoeg was omdat ik niet twee nachten in een tent wil slapenquote:
Ik sta voorlopig nog ovb, weet virjdagmiddag wat mijn roosster het weekend doet..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie, ik, Joof?, Q_B, Gari en Remlof.
8 man/vrouw?
[..]
OhEvengoed succes
Lol als jij niet kwam en van gari en qb wist ik het dus niet dan waren we maar met zijn vier of vijven.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:43 schreef remlof het volgende:
Sowieso, een meet laten afhangen van het feit of remlof komt
Niemand weet of het überhaupt door gaat.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta voorlopig nog ovb, weet virjdagmiddag wat mijn roosster het weekend doet..
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom wel hoor! Gari ook! Gezellig biertje doen toch? Beetje tietjes knijpen enzo...
Preciesquote:Op woensdag 4 september 2013 17:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nou ja ik ga soberso wel tanken die avond. Is t niet in t Huys dan wel bij Nescio of Tape![]()
Boeie, het is vleeschquote:Op woensdag 4 september 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net gekookt, maar me iets verkeken op de hoeveelheid vlees.
In ieder geval geen toetje nodig.
Ach, het komt vast wel op.quote:
Dat is behoorlijk wat voor 1 persoon jaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het komt vast wel op.
Had een pakje van 500 gr gehakt gekocht. 3 dagen van gegeten.
Hmm, nu twijfel ik of het 4 of 500 was. Een was mager, de ander was extra mager.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk wat voor 1 persoon ja
Extra mager zal wel die 400gr zijn geweest.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, nu twijfel ik of het 4 of 500 was. Een was mager, de ander was extra mager.
Uitbuiktijd, wie entertaint mij?quote:
Waar zijn die lekkere wijven hier als je ze nodig hebt?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Geen idee, ik doe mee met uitbuiken
Aan het eten?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zijn die lekkere wijven hier als je ze nodig hebt?
Dat mogen ze dan wel es wat beter afstemmen op onze uitbuikplanning.quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 4 september 2013 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mogen ze dan wel es wat beter afstemmen op onze uitbuikplanning.
Ja, dat krijg je van dat gesnaai.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Kak, volgens mij heb ik een gaatje in mijn kies
Onzinquote:Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je van dat gesnaai.
Koffiequote:Op woensdag 4 september 2013 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zijn die lekkere wijven hier als je ze nodig hebt?
Hoi Fas, kom je ook zaterdag?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je van dat gesnaai.
Hey remlof, nee.quote:
Welkom op fokquote:Op woensdag 4 september 2013 18:51 schreef Chowi het volgende:
Wat is dezzzze. Worden dingen achter mijn rug om besproken hier.
Niet cool.
En jij ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:52 schreef Chowi het volgende:
En Fas komt wel. Heb ik zojuist besloten.
gr gr
Dank je.quote:
Moet je ff de faq lezenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dank je.. Ben nieuw hier dus alles is best wel spannend. Hoe post ik een plaatje?
Daarvoor moet ik eerst toestemming hebben van Tama, want zij is een oppergodin.quote:
Chowi!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dank je.. Ben nieuw hier dus alles is best wel spannend. Hoe post ik een plaatje?
Haal je me op en breng je me weer thuis?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:52 schreef Chowi het volgende:
En Fas komt wel. Heb ik zojuist besloten.
gr gr
Nodig je haar dan uit om even binnen te komen voor "koffie"?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haal je me op en breng je me weer thuis?
Tally is er ook, die is minstens gelijk aan Tama, zo niet beter.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:54 schreef Chowi het volgende:
Daarvoor moet ik eerst toestemming hebben van Tama, want zij is een oppergodin.
Voor een potje rummikub.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nodig je haar dan uit om even binnen te komen voor "koffie"?
Hoe noemde ze dat dan in jou tijd? Vroeger voor de oorlogquote:
Copuleren.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe noemde ze dat dan in jou tijd? Vroeger voor de oorlog
Omg hi kom jij ook?quote:
Ja, spring maar achterop mijn bagagedrager en buckle up because it's going to be a bumpy ride.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haal je me op en breng je me weer thuis?
Gatverdamme dat klinkt heel erg viesquote:
gewoon plaatje mailen naar plaatjes@fok.nl onder vermelding van topic nummer en in welke post je het wil hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gewoon plaatje mailen naar plaatjes@fok.nl onder vermelding van topic nummer en in welke post je het wil hebben.
Als je lenig genoeg bent kan je het met je eigen piemel proberenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste wel wat te doen
Nee, ik heb al mijn ribben nog.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lenig genoeg bent kan je het met je eigen piemel proberen
Dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb al mijn ribben nog.
? Hoezo?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:51 schreef Chowi het volgende:
Wat is dezzzze. Worden dingen achter mijn rug om besproken hier.
Niet cool.
Gewoon een beetje lenig zijn. Dat van die ribben is slechts een mythe.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb al mijn ribben nog.
Ik ben niet lenig.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lenig zijn. Dat van die ribben is slechts een mythe.
Bobby en ik, Dqod zou bij ons zijn dus als het goed is zij ook niet maar dat is aan haar zelfquote:Op woensdag 4 september 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij = jij + Bobby? Of jij + Bobby + Dqod?
Ik heb een mailtje gestuurd, nu kreeg ik een mailtje terug van Mail Delivery Subsystem waar ik niet zoveel van begrijp. Weet jij welke user dat is?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gewoon plaatje mailen naar plaatjes@fok.nl onder vermelding van topic nummer en in welke post je het wil hebben.
Dat was een grapje, honnepon.quote:
Oke.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bobby en ik, Dqod zou bij ons zijn dus als het goed is zij ook niet maar dat is aan haar zelf
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Een meet regelen en dan zelf niet komen
Naar de meet die wel, niet, wel, niet of wel/niet doorgaat?quote:
Sja, dan houd het op.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:54 schreef Chowi het volgende:
Geen orgies dit weekend. Deceptie alom.
Remlof, jofunu wist het nog niet zeker, van qb en gari wist ik sowieso niks dus tsja.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Wie hebben er allemaal gezegd dat ze niet komen dan?
Wij hoorden er ook niemand meer over dus dachten we dat er geen belangstelling meer was. We gaan niet iedereen steeds achter de komt aan zitten.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Een meet regelen en dan zelf niet komen
Remlof zei dat hij wel zou komen, de dag voordat jij het uit de OP had gehaald. Joof wist het inderdaad niet zeker.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Remlof, jofunu wist het nog niet zeker, van qb en gari wist ik sowieso niks dus tsja.
Maar ga je gang, je kan toch alsnog gaan met zijn allen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Remlof zei dat hij wel zou komen, de dag voordat jij het uit de OP had gehaald. Joof wist het inderdaad niet zeker.
Ik heb hier in het topic (volgens mij zelfs nog tegen jou) gezegd dat ik Q_B zou vragen en zij en/of ik heb gezegd dat ze misschien zouden komen.
Dat je er dan niet naar kijkt ligt niet aan mij.
Dat is Maikuuul. Moet je hem maar een hendig sjieke dm sturen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd, nu kreeg ik een mailtje terug van Mail Delivery Subsystem waar ik niet zoveel van begrijp. Weet jij welke user dat is?
Fine. Ook wel handig trouwens om niet te vermelden dat de je meet uit de OP had gehaald. Ik kwam er vandaag pas achterquote:Op woensdag 4 september 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik heb persoonlijk contact met de mensen gehad. Verder bekijken jullie het maar, je kan gaan of niet. Maar zonder ons.
En vrijdag post remlof 4 posts boven jou dat ie wel komt.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef Tamashii het volgende:
Donderdag was dat. En heb zaterdag ofzo de op weggehaald.
Sherlock vindt daar niks over. En handmatige search ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb in een topic vermeld dat de meet niet doorgaat. So
Dqod probeer ik juist te ontlopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:07 schreef Chowi het volgende:
En als ik beloof te komen en dqod meesleep? Gaat het dan wel door?.
Groetjes, jullie Messias.
Waar en hoe laat ongeveer? Dan kan ik daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef remlof het volgende:
QB, Gari en ik gaan sowiso bieren, laat maar weten als er iemand wil aansluiten.
WAT? Heeft ze je weer lopen bedreigen?!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod probeer ik juist te ontlopen.
You can run, but you can't hide.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod probeer ik juist te ontlopen.
9 uur bij Tape? www.ilovetape.nlquote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar en hoe laat ongeveer? Dan kan ik daar rekening mee houden
Mot je komme, wausquote:Op woensdag 4 september 2013 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
WAT? Heeft ze je weer lopen bedreigen?!
Ik pak haar, die bitch.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Dqod het volgende:
Ik snap hier overigens helemaal geen ene poepdrol meer van
AHAHHAHA JIJ FAALT LOLLERCOPTEROMFG!!!11quote:
Ik krijg jou nog welquote:Op woensdag 4 september 2013 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
AHAHHAHA JIJ FAALT LOLLERCOPTEROMFG!!!11
Wat is dat voor hippietent met hun biologische wijn.quote:
En niet te vergeten hun Baltika bierquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor hippietent met hun biologische wijn.
Nu snap ik er niks meer vanquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef Dqod het volgende:
Ja, ik ga solebo naar Tamme Asser en Bobby Brown zaterdag en ik vind dat Chowi met mij mee moet dan, maar dat moeten bovenstaande menschen maar even zeggen ofzooooooots.. En verder weet ik het dus niet.. IK WEET NIETS HUUUUUUUUUUU
pms -alert!!quote:Op woensdag 4 september 2013 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik heb persoonlijk contact met de mensen gehad. Als die nee zeggen of niks zeggen dan houdt het op voor mij. ik ben behoorlijk druk dus ik ga niet hele topics aflezen. Verder bekijken jullie het maar, je kan gaan of niet. Maar zonder ons.
JA IK DUS OOK NIET GODVERREDOMMEquote:
Oehh, lekker.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En niet te vergeten hun Baltika bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb net mijn lidmaatschap bij de voetbalclub opgezegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Chowi het volgende:
Hou op met al dat drama en speel gewoon een balspelletje, mensen.
How about noquote:
* Dqod gooit bal naar Chowiquote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Chowi het volgende:
Hou op met al dat drama en speel gewoon een balspelletje, mensen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh, lekker.Russisch bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF MOET IK MET DIE BAL HOU M TOCH BIJ JE JONGEH.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lidmaatschap bij de voetbalclub opgezegd.
Ik ben mannen die vrouwen haten aan t lezen. Tof boek.quote:
Oh ja? Moet je in m'n gezicht komen zeggen :$quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
WTF MOET IK MET DIE BAL HOU M TOCH BIJ JE JONGEH.
Nee, beweging is niet goed voor deze oude manquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..], ga je wel ergens anders voetballen?
Waarom dat? Dit zijn hele grote beslissingen die je hier zomaar even neemt, Vinn.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lidmaatschap bij de voetbalclub opgezegd.
Ik hou er toch alleen maar blessures aan overquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom dat? Dit zijn hele grote beslissingen die je hier zomaar even neemt, Vinn.
Ik moest even denken, want je weet.. Ik ben blond en leefhoofdig.. Maar ik weet het nuquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben mannen die vrouwen haten aan t lezen. Tof boek.Van die films met dat gothicwijfje, gij weet.
Ik las:quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja? Moet je in m'n gezicht komen zeggen :$
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja? Moet je in m'n gezicht komen :$
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, beweging is niet goed voor deze oude man
Ik heb je quote aangepast zodat hij klopt met de realiteit, kijk hoe garpig ik ben.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja? Moet je in m'n gezicht komen:$
Geld groeit niet op m'n rugquote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag maccen en niet sporten
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
wacht ik organiseer zelf een SEX meet voor a.s zaterdag moment
Moest lachen om blackberry.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zie hier wel een generatiekloofje. De oudjes zijn niet zo van de strakke afspraken en hebben meer een "wie zien het wel dan" mentaliteit. Terwijl de jonkies zoiets hebben van "afspraak!! befehl is befehl!!! En de agenda op hun blackberry al helemaal volgestouwd hebben met afspraakjes. Zoiets.
Komt Fas toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
wacht ik organiseer zelf een SEX meet voor a.s zaterdag moment
Je weet wel hoe je mijn posts moet interpreteren, just sayin'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kaneel was je voor, maar u vraagt, wij draaien hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je quote aangepast zodat hij klopt met de realiteit, kijk hoe garpig ik ben.,
,
.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest even denken, want je weet.. Ik ben blond en leefhoofdig.. Maar ik weet het nu
Is het een aanrader ja?
Sad but truequote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zie hier wel een generatiekloofje. De oudjes zijn niet zo van de strakke afspraken en hebben meer een "wie zien het wel dan" mentaliteit. Terwijl de jonkies zoiets hebben van "afspraak!! befehl is befehl!!! En de agenda op hun blackberry al helemaal volgestouwd hebben met afspraakjes. Zoiets.
Ik ben afhankelijk van den goeden OV. Of de fiets, maar dat is 30km fietsenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je mijn posts moet interpreteren, just sayin'Ik interpreteer het zoals ik wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe dan want dat ben ik al vergeten.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sad but true
Wij weten nog hoe de wereld was zonder internet en mobiele telefoon
Gaarne, oh waarde Fasquote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Je mag m wel lenen van me als je wil.
Recalcitrant mannetje ben jequote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik interpreteer het zoals ik wil.
Toen kreeg je eerst de vader aan de lijn als je een afspraak met een meisje wilde maken per telefoonquote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe dan want dat ben ik al vergeten.
Jazeker.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Gister wilde iemand mijn pener zien. Ik zei nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, had ik ook weet je.. Ik zo van "neuj, ik laat mijn monsterklitter gewoon in m'n broek, dikke pech voor jou, sloerie"
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]Het lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, had ik ook weet je.. Ik zo van "neuj, ik laat mijn monsterklitter gewoon in m'n broek, dikke pech voor jou, sloerie"
Wat deed ze toen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze moest huilen en ging me uitschelden voor frigide non en toen trapte ze me tegen m'n schenen en rende ze weg.. Heb haar nooit weder gezien, maar het geeft niet.. Ik heb die bitches niet nodig.. Ik wil ook gewoon waardering voelen for oncequote:
Meer samenhangend dan menig Nederlandse literatuur.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze moest huilen en ging me uitschelden voor frigide non en toen trapte ze me tegen m'n schenen en rende ze weg.. Heb haar nooit weder gezien, maar het geeft niet.. Ik heb die bitches niet nodig.. Ik wil ook gewoon waardering voelen for onceEn ja nou ja.. I'm good now, you know
Was dit onsamenhangend? Ja eh?
"Vind ik leuk"
Ik en mijn billetjes zijn vereerdquote:Op woensdag 4 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer samenhangend dan menig Nederlandse literatuur.
Ik waardeer je wel voor wat je hebt, wie je bent.
Mooi meisjequote:
Ik wil ook die kleertjes en m'n haar weer zwart maken en en en.. Huuuuu, het kan nietquote:
Alles kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook die kleertjes en m'n haar weer zwart maken en en en.. Huuuuu, het kan niet
Is een man.quote:
Waarom kan het niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook die kleertjes en m'n haar weer zwart maken en en en.. Huuuuu, het kan niet
Klopt, lekker lekken uit m'n hoofd en kussens bevochtigen (en nee, ik doelde niet op pussyjuicequote:
Lekken uit je hoofd, wut?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, lekker lekken uit m'n hoofd en kussens bevochtigen (en nee, ik doelde niet op pussyjuice![]()
![]()
![]()
Al wel vaker verteld hier, maar allergisch dusquote:
Owja.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al wel vaker verteld hier, maar allergisch dus
Jaja, een echte trap.quote:
Oooooooooooooh.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al wel vaker verteld hier, maar allergisch dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooooooooooooh.
Dan kan het nog steedsIn een pruik zit ook kleur eh, dus de kans bestaat dat ik daar ook niet tegen kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oh,quote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
In een pruik zit ook kleur eh, dus de kans bestaat dat ik daar ook niet tegen kan
Deel je sopmateriaal met onsquote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
Ik ben overigens even afgeleid, brb denk ik![]()
IJdele hoop Kaneel, ijdele hoop..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deel je sopmateriaal met ons
Dat blijkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
IJdele hoop Kaneel, ijdele hoop..
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh ja daar wil ik zeker wel mee naar toe!
Tanzania, maar is een aparte staat met zelfbestuur.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zanzibar is toch al jaren geen land meer?
Gewoon Mozambique.
Hoe gaat het? Ik zag een mooie vakantie op je fb.quote:
Haha ja dat zag je goedquote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Ik zag een mooie vakantie op je fb.
Je volgt mij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
gaat goed met je doelen zag ik fera
Nice! Have fun!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja dat zag je goed
Zondagochtend om 6.15 vertrekt het vliegtuig
Awww.quote:
Kom je ook?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
Trouwens, een meet in Arnhem. Ik ben daar sowieso, vanwege de Airborne.
Euh, dunnow. David gaat met de vriend van zijn nicht de tocht lopen, 25 km. Daarna gaan we met z'n vieren op stap denk ik, maar ik weet niet wat de plannen precies zijn.quote:
Ow okquote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, dunnow. David gaat met de vriend van zijn nicht de tocht lopen, 25 km. Daarna gaan we met z'n vieren op stap denk ik, maar ik weet niet wat de plannen precies zijn.
Iemand die je wil versieren?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok
Nouja ik weet het ook nog niet zeker... wellicht ga ik toch even slapen voordat ik vertrek....
Maar ik zie wel wat leuke naampjes op die lijst
DM?quote:
NEEquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deel je sopmateriaal met ons
Gewoon doen, lekker zweten hmmmmmmm :$quote:Op donderdag 5 september 2013 11:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
moggel![]()
zal ik vandaag gaan sporten? tis een beetje warrempjes he?
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon doen, lekker zweten hmmmmmmm :$
fiesquote:Op donderdag 5 september 2013 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon doen, lekker zweten hmmmmmmm :$
Niet zo preuts jij, zelfs ik kijk tegen je op wat fiessssheid betreftquote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
Zo hey, niet eens m'n wijn opgedronken gisteravond
Perhapsquote:
Vanavond maar inhalenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Perhaps
Het is iig wel shocking om zoiets te ontdekken
Juist ja.. Fles aan de lip en gaan.. BAMMMquote:
quote:
quote:
Nee!quote:
je vergatquote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee!
#recalcitrant, #yolo, #swag, #levenistekort
En #poephoofd.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
je vergat
#puber #eigenwijs en #stom
Hey wat is dezequote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik kom van de straat.
Als dat de oplossing zou zijn dan zou Obama er wel een flinke zwengel aan moeten geven.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff rukken. .. opgelost slotje
Ja, jij bent een blanke heteroseksuele man. Check your privilege, white cis scum.quote:
Euh jij toch ook, bijna dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij bent een blanke heteroseksuele man. Check your privilege, white cis scum.
110 punten en jij?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is anders.
[ afbeelding ]
Wit, europa, man, knap, able-bodiedquote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben short, overweight, poor, teacher.
Ik ben overweight, dus minpunten.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wit, europa, man, knap, able-bodied
Waarom ben je overweight?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overweight, dus minpunten.
Ik ben sociaal erg matig. Dus ook daar minpunten gneomen.
Kom danquote:Op donderdag 5 september 2013 16:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
je vergat
#puber #eigenwijs en #stom
Het is echt zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee hoor
Vraag maar aan iemand die me nakend heeft gezien.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm denk dat dat wel meevalt ja.
Mja dan ben ik het ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag maar aan iemand die me nakend heeft gezien.
Mwah, jij bent wel wat slanker heb ik het idee.quote:
Gay -150, daar ga ik al, he.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is anders.
[ afbeelding ]
Lullig welquote:Op donderdag 5 september 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gay -150, daar ga ik al, he.
Helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oogt slanker alleen er zit toch wel redelijk wat op mijn buik.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, jij bent wel wat slanker heb ik het idee.
Maar goed, niemand die ons beiden nakend heeft gezien.
Niets wat faxie niet voor je wilt fixen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, ok.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oogt slanker alleen er zit toch wel redelijk wat op mijn buik.
Uhu precies ja, probeer het afdakje wel te verkleinen ivm de geldende voorschriften alleen dat lukt me nog niet zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Afdakje voor je gereedschap.
Veel seks hebben he?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu precies ja, probeer het afdakje wel te verkleinen ivm de geldende voorschriften alleen dat lukt me nog niet zo.
Faxie gaat wel eens van bil.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat de oplossing ja?
Hoe verklaar je faxie's gladde pens dan?
Hm ja wel eens ...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie gaat wel eens van bil.
SEX / Seks met een demoon? zie hier de oplossingquote:
Verwijst naar een linkje, geen zin om te openenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SEX / Seks met een demoon? zie hier de oplossing
tl;drquote:Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SEX / Seks met een demoon? zie hier de oplossing
Saai kutverhaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwijst naar een linkje, geen zin om te openen
Samenvatting ga glaasje draaien, roep een demon op en heb hemelse/duivelse seks.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwijst naar een linkje, geen zin om te openen
Hoax.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samenvatting ga glaasje draaien, roep een demon op en heb hemelse/duivelse seks.
No shit Sherlockquote:
Kloptquote:Op donderdag 5 september 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou weet je dat maar nooit.
Wanneer kan je? Volgend weekend?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muhahaha, wanneer gaan we hangen in Brabant dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |