Nog demoonmaagd zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 16:40 schreef Byte_Me het volgende:
haha, TS heeft nog nooit seks gehad met een demoon
Bij slaapverlamming treden vaak hallucinaties op met een drukkend gevoel op de borst etc..quote:Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Dearest het volgende:
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Incubus.html
Wtf is ditOf een hele slechte troll, of geschifte mensen
Zijn er hier mensen die dit serieus hebben meegemaakt/die denken dat dit zou kunnen?
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:40 schreef Byte_Me het volgende:
haha, TS heeft nog nooit seks gehad met een demoon
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Waterloos het volgende:
Als je seks met een demoon wilt Ts, dan wil ik best langskomen
Weet je het zeker? Ze ruft enorm uit d'r poes, naar het schijnt.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Waterloos het volgende:
Als je seks met een demoon wilt Ts, dan wil ik best langskomen
Denken dat ik niet stinkquote:Op donderdag 5 september 2013 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ze ruft enorm uit d'r poes, naar het schijnt.
Neen, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Er is een hele religie op gebaseerd dus waarom ook nietquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef erodome het volgende:
Mwaw, het komt uit vroegere tijden, je moest toch wat om je ongewenste zwangerschap zonder huwelijk te verklaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |