Nog demoonmaagd zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 16:40 schreef Byte_Me het volgende:
haha, TS heeft nog nooit seks gehad met een demoon
Bij slaapverlamming treden vaak hallucinaties op met een drukkend gevoel op de borst etc..quote:Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Dearest het volgende:
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Incubus.html
Wtf is ditOf een hele slechte troll, of geschifte mensen
Zijn er hier mensen die dit serieus hebben meegemaakt/die denken dat dit zou kunnen?
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:40 schreef Byte_Me het volgende:
haha, TS heeft nog nooit seks gehad met een demoon
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Waterloos het volgende:
Als je seks met een demoon wilt Ts, dan wil ik best langskomen
Weet je het zeker? Ze ruft enorm uit d'r poes, naar het schijnt.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Waterloos het volgende:
Als je seks met een demoon wilt Ts, dan wil ik best langskomen
Denken dat ik niet stinkquote:Op donderdag 5 september 2013 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ze ruft enorm uit d'r poes, naar het schijnt.
Neen, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Er is een hele religie op gebaseerd dus waarom ook nietquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef erodome het volgende:
Mwaw, het komt uit vroegere tijden, je moest toch wat om je ongewenste zwangerschap zonder huwelijk te verklaren
SPOILER: Niet helemaal SFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, meer met slaapverlamming vaak en vaak als reden waarom een vrouw ineens zwanger is in vroegere tijden.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
van die website:quote:
Niet op die manier, nee. Menig verhaal zegt wel anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
van die website:
Female Demons can get right to the prostrate gland in their men, resulting in a full deep orgasm.
Nou niks mis zo te lezen met een Succubus in je leven![]()
First off, it is important to perform a ritual to Father Satanquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op die manier, nee. Menig verhaal zegt wel anders.
Ja, dat inderdaad ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
First off, it is important to perform a ritual to Father Satan
Als ik dit al lees daar, dan ben ik ook niet zeker of het een fijne ervaring zal zijn
Some Demons are monogamus, in that they only have one partner and this goes both ways. These Demons take monogamy VERY seriously and if a relationship is violated by a human being, the partner of the human being could in the worst of cases wind up dead.
Als je het zo treft, en je maakt een vergissing![]()
Dat zou niet best zijn voor mij, aangezien ik wel gezond zaad heb, en dat kunnen ze misschien wel oppikkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad ook.Maar wat ik weet is dat succubi menselijke mannen verkrachten voor hun zaad, om een mooie demonenbaby te maken. Vaak overleven die mannen dat niet. (overigens is dat wel fictie, maar dat is die website ook.
)
Ik ben wat dat betreft iemand die soms teveel nadenkt over bepaalde zaken en soms ook mijn plaats zou willen weten in het grotere geheel....waar hoor ik te zijn, wat is mijn doel, ken je dat ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad ook.Maar wat ik weet is dat succubi menselijke mannen verkrachten voor hun zaad, om een mooie demonenbaby te maken. Vaak overleven die mannen dat niet. (overigens is dat wel fictie, maar dat is die website ook.
)
Euh ja, maar ik denk dat meer mensen dat hebben. Meer dan je in eerste instantie zou denken. Maar goed, dat is wel erg offtopic hier.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft iemand die soms teveel nadenkt over bepaalde zaken en soms ook mijn plaats zou willen weten in het grotere geheel....waar hoor ik te zijn, wat is mijn doel, ken je dat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |