Ah sorry, ik was gisteravond veel te hard de Dagobert aan het uithangenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Kutmanager het volgende:
Iemand BF3? Op de xbox uiteraard.
Jepquote:Op donderdag 12 september 2013 07:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HoihoiOok al weer aan het werk?
Haha, hij is dus toch goed bevallen?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah sorry, ik was gisteravond veel te hard de Dagobert aan het uithangen
Haha jahoor zeker, jeugdherinneringenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, hij is dus toch goed bevallen?
Zit een extra level in, die schijnbaar niet in de originele game zatquote:Op donderdag 12 september 2013 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha jahoor zeker, jeugdherinneringen
Moet alleen de missie op de maan nog. En daarna komt er nog een eindmissie dacht ik?
quote:
(ib4 Stef)quote:
Lijkt me te langzaam. Battlefield heeft de perfecte balans met realisme en arcade.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
ARMA.3-RELOADED
stoma, ga je die halen?
En wat precies is er realistisch aan BF?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Lijkt me te langzaam. Battlefield heeft de perfecte balans met realisme en arcade.
Thematiek.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat precies is er realistisch aan BF?
Als je meer wilt :quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
http://instagram.com/jsticks11
veel GTA V leaked shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je meer wilt :Is er niemand met een capture card ipv die mobieltjes uit 2006?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Meeste dikkerds in Twente, Drenthe en Limburg
Teun, Stef en Stoma?
Gelderland, 200kgquote:Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Welke provincie denk je dat ik woon en hoeveel denk je dat ik weeg?
Ik dacht Drenthe, maar blijkbaar ligt dat dorp van je toch lager dan ik dachtquote:Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Welke provincie denk je dat ik woon en hoeveel denk je dat ik weeg?
nah, gast heeft toch al een ban te pakkenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is er niemand met een capture card ipv die mobieltjes uit 2006?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |