Potdorie, ik ben een lichtgewicht!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht Drenthe, maar blijkbaar ligt dat dorp van je toch lager dan ik dacht
Correctie, Fs dan!
Hoax! Volgens Novum heb je geen gelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Potdorie, ik ben een lichtgewicht!
Nick is hem al aan het binnen halen, kijk maar in de spoiler.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:14 schreef Rossdale het volgende:
http://www.thedrum.com/ne(...)tes-illegal-download
Nou Nick, heel weekend GTA spelen dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Zou vreemd zijn, ik heb hier een shitzooi aan hardware op mijn bed liggen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ze zijn gewoon bf3 aan het spelen op jou pc.
HOAX, JIJ HEB EEN FLASHLIGHTquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn, ik heb hier een shitzooi aan hardware op mijn bed liggen.
Inclusief opblaaspop aangezien ik dalijk geen leven meer heb.
Klopt, alhoewel ik het van die kleine kinderen nog wel kan hebben omdat die nog niet echt verder denken. Die pubers die elk nootje of zakje chips apart gaan afrekenen, gooi dat geld gewoon bij elkaar he, teringquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo irritant
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:14 schreef Rossdale het volgende:
http://www.thedrum.com/ne(...)tes-illegal-download
Nou Nick, heel weekend GTA spelen dus?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
GTA5 screensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel is zo fucking nice, damnTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Zie net dit plaatje voorbij komen, en ik moest gelijk aan Nick denkenquote:
HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie net dit plaatje voorbij komen, en ik moest gelijk aan Nick denken![]()
[ afbeelding ]
Toeval of niet, maar nick heeft helemaal niks meer gepost nadat dit filmpje gepost is hierquote:Op zondag 15 september 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Duidelijk een rijpe raveteef die lekker wild aan het doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |