En dan bedoel ik hiermee niks figuurlijks of letterkundigs maar dat ik gewoon letterlijk mij voel alsof ik op het slagveld ben.
Heb gisteren Call of Duty 1 gespeeld, werd wakker midden in de nacht rond een uur of 2. Ging het weer spelen omdat het een verslavend effect had, en viel in slaap rond 5 uur.
Kreeg een droom dat ik mij in een oorlogssituatie bevond en zag mijn makkers voor mijn ogen door het hoofd geschoten en opgeblazen met mortier en kanonnenvuur. Werd wakker weer rond 7 uur 's ochtends met dit beeld nog in mijn ogen.
Dacht dat het gevoel misschien weer zou overgaan maar zodra ik de straat opging om boodschappen te doen voelde ik mij alsof ik een soldaat op een missie was. Wel ontbrak mijn machinegeweer maar het voelde niet echt zo. Ik keek mensen argwanend aan alsof ik verwachtte te een granaat op enig moment mijn richting op te zien gooien, of een vuurwapen getrokken worden door iemand in een langsrijdende auto. Ik probeerde vlug mensen te beoordelen naar vijand of vriend. Ik maakte mij mentaal sterk om op ieder moment bijna onbewust en bliksemsnel mijn vuurwapen in de aanslag te trekken.
Wat denken jullie hiervan? Heb absoluut geen militaire achtergrond, heb ook nooit in de dienst gezeten.
Wat is dit voor iets??