SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Is dat nog erger op de PC dan op de xbox ja?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel servers kicken goeie spelers.
Top hoor BF op de PCquote:Op woensdag 4 september 2013 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
Gaat automatisch op kd en skill.
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ja![]()
Gewoon als een complimentje opvatten, een andere server joinen en weer genieten van een vele male betere BF.
Die volle 2 minuten dat je de tijd krijgtquote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ja![]()
Gewoon als een complimentje opvatten, een andere server joinen en weer genieten van een vele male betere BF.
Net toevallig 3 keer in een kwartier zeker?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
Zovaak gebeurt dat ook weer niet.
Viel me gewoon opquote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom ben je zo geinteresseerd in mijn bf3 pc activiteiten?
Nou nou ik pieste bijna van spanning in mijn broekjequote:Op woensdag 4 september 2013 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het viel teun op, en jij kan niet wachten om je erin te verdiepen. Waarom?
Ik zei bijna niet dat ik het had gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
Doe dan maar snel een nieuwe incontinentieluier om.
Hohohohohoho ja ik ben echt ontzettend op mijn pikkie getrapt omdat jij BF3 speelt op de PC en daar regelmatig uit een server wordt gegooid omdat je te goed bentquote:Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik niet hoor.
Typisch gevalletje projectie hier.
Ok.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohohohohoho ja ik ben echt ontzettend op mijn pikkie getrapt omdat jij BF3 speelt op de PC en daar regelmatig uit een server wordt gegooid omdat je te goed bent
Het is je mac BBQ waar ze voor gevallen isquote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap ook niet wat ze met me moet
Kan nietquote:Op donderdag 5 september 2013 01:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dafuq is deze, mot ik ook hebben
goed nummertje is dat hequote:
Naar de kapper geweest of download?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:51 schreef Kutmanager het volgende:
Rome 2 is echt zo fucking briljant.
Hij speelt hem via steam, dus denk optie 1quote:Op donderdag 5 september 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar de kapper geweest of download?
Wat een hosselaarquote:Op donderdag 5 september 2013 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij speelt hem via steam, dus denk optie 1 [ afbeelding ]
Wou ik net zeggenquote:
Pareltje!quote:
Mag het toch hopen van nietquote:
Wel leuk dat ie er zo in vliegt, maar het duurt nog wel lang voordat ie zijn gun heeft gevondenquote:
invite onlyquote:
Lekker in zo'n smerige slootquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef badboynova het volgende:
Spot de mauwmauw
http://www.regio15.nl/act(...)weer-eens-wat-anders
Zal wel een bekende zijn van hemquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef badboynova het volgende:
Spot de mauwmauw
http://www.regio15.nl/act(...)weer-eens-wat-anders
quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:22 schreef KoningStoma het volgende:
steef kijk deze nieuws snel cod pre orderen xd
http://www.twitlonger.com/show/n_1rma8rl
Dat zegt weer genoegquote:Is it gone completely? Maybe
Jup.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal wel een bekende zijn van hem
Kut graphics.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
Ziehier de vernietiging van de Etrusken:
Het begon met zijn vloot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nu op de bodem van de zee bij Corsica ligt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen mijn main force geland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van 4 kanten het restant van het Etruskische leger echt kapot aan het maken was.
[ afbeelding ]
And.... it's gone.
Beste spel ooit.![]()
![]()
Op plaatje 3 zie ik je maat weer een wippie maken daar bij de rotsenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van 4 kanten het restant van het Etruskische leger echt kapot aan het maken was.
[ afbeelding ]
And.... it's gone.
Beste spel ooit.![]()
![]()
Dat kind van sharpie kan nu al realistischer tekenen!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And.... it's gone.
Beste spel ooit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kind van sharpie kan nu al realistischer tekenen!!!
Pft, gevechtenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And.... it's gone.
Beste spel ooit.![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:22 schreef KoningStoma het volgende:
steef kijk deze nieuws snel cod pre orderen xd
http://www.twitlonger.com/show/n_1rma8rl
PUSSYquote:Op zondag 8 september 2013 01:54 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben me net toch een partij afgeslacht door een stel barbaren.![]()
Legio II Barbaricum bestaat niet meer. Veteranen van een stuk of 10 battles, in een keer weg.
Ook dat is Rome 2.Meteen afgezet.
Noob.quote:Op zondag 8 september 2013 01:54 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben me net toch een partij afgeslacht door een stel barbaren.![]()
Legio II Barbaricum bestaat niet meer. Veteranen van een stuk of 10 battles, in een keer weg.
Ook dat is Rome 2.Meteen afgezet.
Heb geen invitesquote:
Ik haal hem sowieso, puur om de nostalgie alleen al. De levels kan ik toch al dromen en speelt gewoon weer als vroeger. Muziek valt mij eigenlijk niet eens tegen, al was dat wel een twijfelpuntje eerst.quote:Op zondag 8 september 2013 21:34 schreef Rossdale het volgende:
Ducktales krijgt maar matige reviews nick.. wat vond jij er van? Twijfel of ik hem moet halen deze week
Maar goed, misschien is het spel puur voor de mensen die iets hadden met de game van vroeger en niet voor de CoD jeugdquote:Whenever i see a game with a "wrong" rating (like, way off user and meta critic scores), i immediately think "wow, did tomb mchsea rate that?"
and sure enough, i'm almost always right.. (it's either him or the chick that gave trine 2 a 6.5).
Hallo KoningStoma. Mijn autocorrect wil dat veranderen maar Koningstraat, wat grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 08:46 schreef KoningStoma het volgende:
hallo PierreTT PierreTTvvv
haha copy paste
Hoi Nielsquote:Op maandag 9 september 2013 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Beetje jammer dat als je vlak voor het einde doodgaat je het complete level opnieuw moet doen. Geen checkpoints?
Daar ergerde ik me vroeger altijd zo ontzettend aan
Niet echtquote:Op maandag 9 september 2013 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey PietAl een beetje over je kater heen?
Goed plan!quote:Op maandag 9 september 2013 09:11 schreef PierreTT het volgende:
Goed om te horen, moeten binnenkort maar weer eens een Erdinger pakken!
vroeger wist men niet beterquote:Op maandag 9 september 2013 08:29 schreef KneusTeun het volgende:
ducktales voelt soms wat crack aan met besturing. Dat irriteert wel. Voor de rest lekker chill old school
Snap ik! Alhoewel, dan neem je de kleine toch gewoon mee, dat is een chickmagnet manquote:Op maandag 9 september 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed plan!Niet al te lang mee wachten ook, want nu heb ik er nog de tijd voor
Straks duurt dat weer een hele tijd
Haha truequote:Op maandag 9 september 2013 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik! Alhoewel, dan neem je de kleine toch gewoon mee, dat is een chickmagnet man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |