Alleen degene die in het vliegtuig zaten werden daar naartoe geroepen en alleen hen werd verteld dat het sabotage was. Logisch dat dat in je opkomt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef PG18 het volgende:
Hoezo weet Lorena dat ze met de moordenaar in het vliegtuig gezeten heeft?
Betekent dat of zij het is, of dat ze zomaar wat roept... want iedereen kon het doen.
Zoals ze zelf zei: 'Aysen haalde me over om niks te zeggen aangezien dat het alleen maar erger zou maken.'quote:Op woensdag 4 september 2013 20:42 schreef CrazyG90 het volgende:
Aysen had danny toch van de trap geduwd.. Toen had volgens mij nuran haar sjawltje boven gevonden en verstopt. Nuran wist al veel langer dat er opzet in het spel was.
Waarom is daar nooit verder wat mee gedaan???
Lucas heeft veren in zijn reet. Hij heeft het gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Alovenac het volgende:
Lorena heeft het gedaan afgaande op het spel. Daar kwam dat kluisje met die veer in voor.
En wie heeft die veer in der haar? Juist, Lorena of klopt deze theorie niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die hebben best wel leuke chemie met elkaar. Die hadden samen allang wat tegen Mike kunnen bekokstoven.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:14 schreef luftersel het volgende:
Vandaag is de eerste aflevering die ik van de week kijk. Ik erger me binnen 5 minuten al aan Lucas.
Ik geniet overigens wel van Laura en Lorena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:Is dat een verhaallijn??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal eindigen metquote:
rik moet nodig tegen nuran zeggen dat ze eerlijk moet zijn. wanneer dacht hij nuran te vertellen dat hij een wilde nacht heeft gehad met femke?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik voorspel dat Nuran en Rik verleden tijd zijn. Rik en Femke worden het nieuwe stelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de terugkeer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Frey op 04-09-2013 23:11:32 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de terugkeer vanHé, Peter van den BosscheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:Hé, vermomde Matthijs, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |