SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Kwisted het volgende:
Degene met een Manduca:
is het mogelijk om je kind zelf op je rug te krijgen? Of moet je dan sowieso met z'n 2en zijn?
De lange banden gaan eerst kruislings over m'n schouders, daarna over z'n rug inderdaad en daarna op mijn rug vast geknoopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:36 schreef WupWup het volgende:
Huh, hoe heb je dat nou geknoopt zitten? De band gaat om zijn rug heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Noord Holland Noord.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:33 schreef L-E het volgende:
Kiwi, waar woon je ergens? Misschien heb je iemand in de buurt met een doek, dat je even kan uitproberen? Via babybij kun je volgens mij ook doeken lenen.
Dat zou ik ook niet fijn vinden, een band die mijn bolle ruggetje hol trok.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De lange banden gaan eerst kruislings over m'n schouders, daarna over z'n rug inderdaad en daarna op mijn rug vast geknoopt.
Als ik het (eerst) onder z'n beentjes vast knoopte zat hij er heel los in.
Als je de banden nou eens veel strakker aantrekt (want hij hangt ook echt laag erin) en ze dan gewoon kruist onder z'n billen, zit hij echt veel prettiger en inderdaad met bolle rug ipv hol. Dat draagt voor jou ook een stuk lichter, omdat je geen gewicht aan je lijf hebt hangen met eigen beweegwil, maar dat gewicht onderdeel van je lichaam wordt. Ik denk dat je best wel flink wat draagcomfort kunt winnen hoor!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De lange banden gaan eerst kruislings over m'n schouders, daarna over z'n rug inderdaad en daarna op mijn rug vast geknoopt.
Als ik het (eerst) onder z'n beentjes vast knoopte zat hij er heel los in.
Dankje, kan het altijd proberen. S heeft er eigenlijk nooit geen probleem mee gehad, maar hij wordt nu bewegelijker en wil er niet meer in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als je de banden nou eens veel strakker aantrekt (want hij hangt ook echt laag erin) en ze dan gewoon kruist onder z'n billen, zit hij echt veel prettiger en inderdaad met bolle rug ipv hol. Dat draagt voor jou ook een stuk lichter, omdat je geen gewicht aan je lijf hebt hangen met eigen beweegwil, maar dat gewicht onderdeel van je lichaam wordt. Ik denk dat je best wel flink wat draagcomfort kunt winnen hoor!
Aahaaaa! heul anders dan in de beschrijving die ik bij de doek gekregen heb.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is dus een beetje het nadeel van een rekbare doek.
Het rekt gewoon heel erg veel. En een groot gedeelte ervan is ook niet strak genoeg knopen.
+1quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
Als het te bereizen is voor mij zie ik een draagmeet ook wel zitten ja!
+ nog 1quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
moest ff google'en kan al die namen nooit uit elkaar houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef Pvoesss het volgende:
Welke knoop wil je graag leren als eerste? Gewoon de rucksack?
Ik ook wel denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
dit dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Okeeeee. Als het te doen is qua afstand doe ik mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Pvoesss het volgende:
Hier is het ook wel krap maar het kan wel
Hoe doen we dat? Ik heb maar weinig fokkers op fbquote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een slim idee inderdaad kan het ook een stuk meer prive
en makkelijk gebruik van documenten met woonplaatsen, polls etc
Ja maar, ik heb jou ook niet.. Dan kom ik er niet inquote:
Sorry, deze pagina is niet beschikbaarquote:Op donderdag 12 september 2013 15:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ja https://www.facebook.com/groups/591758450880468/
Jeuj!!! Bedankt voor het filmpje. geen hangzak meer! 2 minuten, kind UIT!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat is echt een heel groot nadeel de meeste rekbare doeken hebben een hele slechte handleiding.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jeuj!!! Bedankt voor het filmpje. geen hangzak meer! 2 minuten, kind UIT!
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jeuj!!! Bedankt voor het filmpje. geen hangzak meer! 2 minuten, kind UIT!
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ga na het voeden straks ff doen wat je zegt. Ik denk dat het ook nu namelijk erg rustgevend is want ze sliep vrijwel gelijk!
Oh jeetje, kom even gauw bij mij langs dan, dit kan veel beter joh!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Iemand belang bij een zgan-e Mei-Tai van Liliputi?
Mijn zoon wil er niet meer in, buikdragen wordt te zwaar en achterop wil hij al helemáál niet!
[ afbeelding ]
http://www.draagkrachtigs(...)-3rd-Generation.html
Okéquote:Op donderdag 12 september 2013 17:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh jeetje, kom even gauw bij mij langs dan, dit kan veel beter joh!
Meer voor de gezelligheid ook hoor.quote:
Nohquote:Op donderdag 12 september 2013 18:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Meer voor de gezelligheid ook hoor.
Zo bedoelde ik het helemaal niet![]()
Lomperik dat ik ben
Wat hedde gedaan dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Noh![]()
Als jij de koffie klaar hebt wil ik wel eens jouw kant op tuffen hoorAls je maar lief bent, ik ben niet zo populair hier in OUD
Ik volg ''jullie'' adviezen niet opquote:Op donderdag 12 september 2013 18:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat hedde gedaan dan?
En ik ben heul lief. En verlegen. En lomp
Maar ik heb wel prima koffie
Foei dan ook!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik volg ''jullie'' adviezen niet op![]()
Ik ga je binnenkort wel eens pm-en, vind het ook zonde om m'n doek niet meer te gebruiken...
Dankjequote:Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Foei dan ook!
En leuk hoor! Je bent echt welkom
Knietjes mogen nog hogerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:48 schreef Kiwisoep het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voelt een stuk fijner! Zat zo straks dat ik het er zelf benauwd van kreeg. Hee en mag het armpje er eventueel uit aan de bovenkant? Waar haar hoofdje te zien is?
En Hilzillah, waar blijft Senn nou?! Ik willum zien!!! Lopend fotos maken hihi
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh jeetje, kom even gauw bij mij langs dan, dit kan veel beter joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |