Het is alweer bijna Pasen.... toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat is dat eitje van de Action dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het wel vermakelijk vinden...quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef Downstar het volgende:
laten we hem lekker negeren.. ik ben er wel klaar mee..![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Het is alweer bijna Pasen.... toch?de jumbo in groningen verkocht sinds 20 augustus al pepernotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zocht ik ja! Of ik had 'm al gevonden, maar voor 't 10 dubbele of zo. Van de week eens bij de Action binnenlopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef monkeybrain het volgende:
69 cent Action, iemand zocht dit...
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen, toch wat langer over gedaan dan ik dacht. Maar geen raar lange tijd verder. De cases voor de SIII zijn prima, platte micro-usb kabel ook degelijk. De rest moet ik nog uitproberen, maar volgens de reviews moet dat wel goed komen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had bij DX op 27/8 besteld en 't werd de 29e al verzonden, dus ik ben ook benieuwd wanneer ik 't binnen krijg. DX lijkt goed bezig te zijn, ondanks dat je 't meestal wel ergens iets goedkoper kan krijgen.
M'n lijstje:
• Protective Aluminum Frame + ABS Plastic Detachable Case for Samsung Galaxy S3 i9300 - Green http://dx.com/p/142638
• Retro Cassette Tape Style Protective Plastic Back Case for Samsung Galaxy S3 i9300 - Black http://dx.com/p/186432
• USB 2.0 Male to Micro USB Male Flat Charging / Data Cable for HTC One X + More - Black (300cm) http://dx.com/p/149522
• USB to 10/100Mbps RJ45 LAN Ethernet Network Adapter - White http://dx.com/p/160918
• Translucent USB 2.0 4-Port Hub http://dx.com/p/15664
This egg, it is for measuring temperature in anus, right?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef thethoryd het volgende:
Hier in elke SupermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd in September.
PostNL geeft zelf aan dat EMS aan Nederland wordt aangeboden. Maar zie net via de Ali-app op telefoon exact hetzelfde bericht aan mij is verstuurd maar nu met 'DHL' i.p.v. 'EMS'.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ems word niet aangeboden naar NL? dus zal gewoon met DHL komen neem ik aan ..
Jawel hoor,quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
PostNL geeft zelf aan dat EMS aan Nederland wordt aangeboden. Maar zie net via de Ali-app op telefoon exact hetzelfde bericht aan mij is verstuurd maar nu met 'DHL' i.p.v. 'EMS'.
Nou ja; ik zie later aan de tracking wel hoe lang ik mag wachten...
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef davedavy het volgende:
Jawel hoor,
http://www.postnlpakkette(...)ment/wat-is-ems.aspx
Alleen krijgt het gewoon voorrang op andere paketten.
En nu voor de Apple eigenaren onder ons; iBood heeft vandaag de Edifier On The Go encore iF350 in de aanbieding. ¤35.90 i.p.v. ¤65+ elders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
En slightly off topic; voor de mensen met Android telefoons die een dock willen; de Philips Fidelio AS351 kost bij Dixons ¤79.99 (wel even zelf ophalen), maar daar gaat ook nog eens ¤20 cashback vanaf. Misschien een tip voor sommige.
Dit ding werkt trouwens echt perfect. Klopt gewoon precies!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Het werk wel,quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit ding werkt trouwens echt perfect. Klopt gewoon precies!
Playstation 3quote:Op donderdag 12 september 2013 12:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Netflix is beschikbaar maar mijn apparatuur ondersteunt het niet. Ik moet dus een losse box kopen, het liefst via Ebay of een chinese webshop. Wat zouden jullie me aanraden?
Ik zat te denken aan een Android stick. Maar ben er niet uit welke. Misschien hier tips?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Netflix is beschikbaar maar mijn apparatuur ondersteunt het niet. Ik moet dus een losse box kopen, het liefst via Ebay of een chinese webshop. Wat zouden jullie me aanraden?
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:39 schreef zebra101 het volgende:
heeft iemand ervaring met tmart.com?
We zouden geen webshops in de OpeningsPost durven mikken als ze door en door slecht waren.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand ervaring met sunsky-online?
Die hebben echt veel
jaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:39 schreef zebra101 het volgende:
heeft iemand ervaring met tmart.com?
ik denk dat het niet zozeer ellende oplevert, hooguit dat de transfersnelheden ondermaats zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wil wat usb3 poorten hebben, dure kaartjes in Nederland. 20 euro voor 2 poorten, een beetje dubieuze 4 poort van Conrad voor 20 euro.
Op Ebay zien de kaarten precies hetzelfde eruit voor minder dan een tientje![]()
Deze met solid caps ziet er netjes uit.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring of gaat dit ellende opleveren?
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef zebra101 het volgende:
[..]
.. een slechte ervaring of een goede?
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
We zouden geen webshops in de OpeningsPost durven mikken als ze door en door slecht waren.
De regular go-to webshops hebben een tile. De overige staan listed onder 'SPOILER: Meer webshops...'
(Waar je dus ook Tmart en Sunsky terugvinden kan. Wel opletten dat bij Sunsky verzendkosten gerekend worden)
Dat je een pci bus gaat gebruiken. Die kunnen Max 130 Mb/s halen Ofzo, altijd nog sneller dan usb 2.0, maar toch niet zo snel als echte 3.0 usb.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wil wat usb3 poorten hebben, dure kaartjes in Nederland.
20 euro voor 2 poorten, een beetje dubieuze 4 poort van Conrad voor 20 euro.
Op Ebay zien de kaarten precies hetzelfde eruit voor minder dan een tientje![]()
Deze met solid caps ziet er netjes uit.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring of gaat dit ellende opleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |