quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef LKVBHD het volgende:
20% korting op alles bij artscow:
SEPT20OFFSITE
Overigens hulde voor de TT, maar nog geen henk gespot...
quote:
Nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Hoppatee; Ebay kabeltje (USB -> 2.5mm pin voor tablet laden) alweer binnen.
Vorige week vrijdag besteld, paar uur geleden op de mat. Eens van de snelste leveringen die ik gehad heb geloof ik.
Niet dat ik er veel aan heb; de betreffende tablet kan nog niet besteld worden![]()
Had ik wel verwacht dat ander spul eerder zou komen...
Altijd leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef renzowen het volgende:
Ik heb deze gekocht. wilt iemand een video review als ik hem binnen krijg??
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef renzowen het volgende:
Ik heb deze gekocht. wilt iemand een video review als ik hem binnen krijg??
quote:
Uiteraard niet. Maar ik had chat ook gistermiddag en zou in 1-2 werkdagen bericht krijgen dus ze hebben nog een werkdag. Zaterdag is ook werkdag daar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:
Nicehad beter andersom kunnen zijn. Ondertussen al iets nieuws vanuit Ali?
Alleen doen BG/BIC geen DHLquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uiteraard niet. Maar ik had chat ook gistermiddag en zou in 1-2 werkdagen bericht krijgen dus ze hebben nog een werkdag. Zaterdag is ook werkdag daar?
Ik weet nou al wat voor reacties ik ga krijgen![]()
...
Mocht dit afgewerkt zijn (mocht!) dan moet ik maar eens heel hard gaan slijmen bij die verkoper; prijs is momenteel $37.21 duurder geworden. Tablet zelf is $3 duurder geworden maar DHL shipping is van $3.68 naar $27.89 gegaan.![]()
En die $10 korting die ik kreeg weet ik ook niet meer of dat nog wel geldig is.
Andere verkopers zijn net zo duur (de prijzen van DHL lijken wel te fluctueren) dus ik kan geloof ik net zo goed op BG, BIC of FP o.i.d. bestellen. Dus eigenlijk doe ik de moeite voor niets of voor eventuele latere aankopen op Ali.
Daarom is DX de beste webshop ooit, altijd al geweest...quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Daarom is DX de beste webshop ooit, altijd al geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DX had eerder ook geen DHL, alleen volumerate(weet niet eens of het nu wel zo is).
Overigens doet BG het soms blijkbaar welVandaag iemand gezien bij de buren die een mobiel bij BG via DHL onderweg had, laatste keer dat ik checkte zat daarin ook een batterij.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
dat er geen accurate info beschikbaar is: prima, maar helemaal niets is weer een beetje jammer..quote:Status
Tracking Information Expired
Carrier
Parcelforce
Dat zagen we bijv. met die Lucky Bags.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Daarom is DX de beste webshop ooit, altijd al geweest...
haha ik ben momenteel aan chatten met een chinees, en inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Merken jullie ook dat zodra je een Chinees antwoordt je overgaat op gelijk gebrekkig Engels niveau in de hoop dat ze het op die manier vast beter zullen moeten begrijpen?![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Merken jullie ook dat zodra je een Chinees antwoordt je overgaat op gelijk gebrekkig Engels niveau in de hoop dat ze het op die manier vast beter zullen moeten begrijpen?![]()
Ik betrapte mezelf net op verschrikkelijk grammaticaal gebruik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha ik ben momenteel aan chatten met een chinees, en inderdaad
ik probeer de zinnen zo gemakkelijk, maar zeker ook niet te lang, maken..
anders snappen ze er geen kloten van xD
De grap is natuurlijk dat de Chinezen hetzelfde doen als ze met een Nederlander tikken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Hahah,quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf net op verschrikkelijk grammaticaal gebruik.
Maar toen besefte ik dat het niet mijn schuld was, maar die van de Chinees.
Ik heb dezelfde voor op kantoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:14 schreef Deezertje het volgende:
Voor 7 dollar kan dit toch helemaal niets zijn? http://www.ebay.com/itm/1(...)e-Jack-/400555340536 Zal wel erg hol klinken...
Niet alles is spotgoedkoopquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Die verkoper heeft wel meer leuke dingen staan voor een spotprijsje. Lijkt me dat dit ondanks gratis verzenden niet in een bubbelenvelop past?http://www.ebay.com/itm/S(...)uction-/400539861275
120W met 600W PMPO.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:14 schreef Deezertje het volgende:
Voor 7 dollar kan dit toch helemaal niets zijn? http://www.ebay.com/itm/1(...)e-Jack-/400555340536 Zal wel erg hol klinken...
Kans is groot dat die niet volledig legaal zijn dus ik denk dat je bij dit topic aan het verkeerde adres bent...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Brummetje_ het volgende:
Kan iemand misschien Hello Kitty hakken vinden bij een Chinese Webshop?
Kinky.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Brummetje_ het volgende:
Edit: Ebayquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Brummetje_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens eerste resultaat op Google voor "hello kitty heels"Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
linkje? Heb namelijk een gekocht via Ebay die extreem langzaam oplaadquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Harde_Mepper het volgende:
Qi charger voor Nexus 4 binnen, bij HappyDeal gekocht.![]()
Je kent al die verhalen over adapters?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:08 schreef Harde_Mepper het volgende:
Deze lader;
http://www.ahappydeal.com/product-137289.html
Had gelezen dat je een 2A adapter erbij nodig had, en omdat de meeste standaard telefoonladers maar 1,2A deze adapter erbij;
http://www.ahappydeal.com/product-143848.html
Was totaal net iets meer al 18 euro kwijt.
je krijgt er toch gratis oud & nieuw vuurwerk bij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kent al die verhalen over adapters?
je test ze door 1x uit te proberen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef longinus het volgende:
ik heb een paar adapters die helemaal okee zijn, al geef ik ze pas door na ze zelf getest te hebben
spam spam spamquote:Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef Coenehv het volgende:
Zijn er nog meer mensen die op http://www.fok.nl/ zitten? Dat is ook een leuk forum en Downstar zit er ook al op!
ik verwacht 180/100a, maar ben dr niet zeker van..quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een blouse en daar staat size 180/100a op. welke maat kan dat zijn?
eerst in het stopkontakt, dan iets onbelangrijks eraan, daarna gewoon in gebruik nemen en na een tijdje schuif ik ze door.quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je test ze door 1x uit te proberen?
http://item.taobao.com/it(...)wNN3P&id=19101807992quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n tas kan vinden?
[ afbeelding ]
Weet niet of het een speciaal (namaak?) merk is, maar vond het model wel mooi.
Op Taobao staat die wel, maar bestel hem liever op een "normale" shop, zodat ik niet dat gedoe heb met agents. Op Taobao wordt hij ook uiteindelijk $30, dan bestel ik liever een echte Eastpack in NL.
quote:
quote:
Hahaha, het plaatje zelf had ik ook van Taobao. Maar dan wordt hij zo'n $25. Denken jullie dat ik hem onder $20 ergens kan krijgen?quote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Liever geen taobao shop en waar kom je mee aan?
Dit is dus wel een nepartikel hequote:
Ja in het licht heb je er niet veel aan hè?quote:Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef longinus het volgende:
Deze maar besteld, altijd handig in het donker.
http://www.banggood.com/U(...)ht-Suit-p-83345.html
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nou, het figuurtje komt oorspronkelijk uit Japan. Dus ik dacht dat China ze dan wellicht ook zou hebben, origineel.
Ebay is geen Chinese webshop.
Oh wist ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dit is dus wel een nepartikel heMerk heet Hershel, wordt ook verkocht in Nederland maar is behoorlijk duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |