Volgens mij zijn we ook bijna nooit tegelijk online...ja ofwel, en dan zitten we bij TVOH oid.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef iBenny het volgende:
Een nieuw topic... dat ik dit ooit nog eens mee mocht maken
Vroeger *kuch kuch*... opnieuw... Vroegâh, ooit, ging het hier razendsnel en viel het soms niet bij te houdenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we ook bijna nooit tegelijk online...ja ofwel, en dan zitten we bij TVOH oid.
Misschien moeten we een keer een tijd afsprekeneen SC-date
Ja dat heb ik weleens gehoord, nou ben ik hier ook veel te weinig. Jammer eigenlijk, want van alle SC's is dit altijd de gezelligste, geen gezeik enzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger *kuch kuch*... opnieuw... Vroegâh, ooit, ging het hier razendsnel en viel het soms niet bij te houden![]()
ff gespiekt in welke je dan wel niet allemaal zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weleens gehoord, nou ben ik hier ook veel te weinig. Jammer eigenlijk, want van alle SC's is dit altijd de gezelligste, geen gezeik enzo.
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff gespiekt in welke je dan wel niet allemaal zit.
Je weet ze wel uit te kiezen!
Ik heb daarna eerst twee weken vakantie, dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Harde realiteit Pheno, ik wens je succes met de tijd erna.
Alsof ik het wist.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daarna eerst twee weken vakantie, dat zou moeten lukken
Grr.. I would sue him.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben genept via Marktplaats. Had een originele dvd gekocht, krijg ik een ex-rental. Risico van het koopjesjagen, maar niet leuk!
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben genept via Marktplaats. Had een originele dvd gekocht, krijg ik een ex-rental. Risico van het koopjesjagen, maar niet leuk!
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Marktplaats doet daar alleen bij het leveren van diensten aan. Logisch wel, anders halen ze veel gedoe op de hals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |