Er komt om 1 of andere reden een hele hoop traffic van 1 bepaalde domeinnaam. Ik wilde daar een filter opzetten, maar dat hoefde dan weer niet 'want het is toch traffic en wie weet waar het ooit goed voor'. Prima. Ik heb daarome en segment aangemaakt zodat we wel kunnen zien wat de echte bezoekcijfers zijn. En toen kreeg ik commentaar dat de hoge traffic nog steeds zichtbaar is. Ja, da's niet zo raar met een segment geloof ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
De filter snap ik wel, dat met het segment niet echt. Heb vandaag filters gecontroleerd in ons budget document. Ken jij ook Excellent Analytics?
Heb je het verkeer van dat domein al eens verder uitgezocht via een funnel om te checken of het een real user of een ghost/bot is?quote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
[..]
Er komt om 1 of andere reden een hele hoop traffic van 1 bepaalde domeinnaam. Ik wilde daar een filter opzetten, maar dat hoefde dan weer niet 'want het is toch traffic en wie weet waar het ooit goed voor'. Prima. Ik heb daarome en segment aangemaakt zodat we wel kunnen zien wat de echte bezoekcijfers zijn. En toen kreeg ik commentaar dat de hoge traffic nog steeds zichtbaar is. Ja, da's niet zo raar met een segment geloof ik
als ik het me goed herinner: bounce percentage van 100%, we vermoeden dat ze een RSS feed oid hebben lopen?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het verkeer van dat domein al eens verder uitgezocht via een funnel om te checken of het een real user of een ghost/bot is?
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 4 september 2013 06:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik had een TT met koffie in gedachten
Een RSS met data van jullie website...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner: bounce percentage van 100%, we vermoeden dat ze een RSS feed oid hebben lopen?
Dit gaat om de corporate sitequote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een RSS met data van jullie website...
Is dat de website van de online boeken of...?
Zo ja, maken ze gratis reclame of zo voor jullie?
Itali?quote:
Dat klinkt dan op zich logisch. Als je de source van die website bekijkt, moet je het terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit gaat om de corporate sitewe vermoeden dat ze de nieuwsberichten die we plaatsen op een of andere manier meenemen/inladen/RSS feeden ofzo.
quote:
Nee, we gaan maandag t/m vrijdag naar de Ardennen. De koffie was meer een verwijzing naar het vorige topicquote:
Gemalen bonen en dan in de perculator? Zoiets?quote:
Ohhh lekker, met de kano de riviertjes afvarenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, we gaan maandag t/m vrijdag naar de Ardennen. De koffie was meer een verwijzing naar het vorige topic
Dubbele espresso in emmer-formaat mag ook...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Gemalen bonen en dan in de perculator? Zoiets?
hehehehe, ik moet decaf drinken, anders kan ik niet slapen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dubbele espresso in emmer-formaat mag ook...
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Ben immuun voor caffene.
Heb vannacht nog een paar bakken koffie voor het slapen genomen om weer een beetje te ontnuchteren.
Werkte alleen niet...
Neuh da's gewoon geneuzelquote:Op woensdag 4 september 2013 13:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
holy fok ik ben moe
Misschien wel daarom al dat gezeik op je werk, etc?
Niet zo heel veel geloof ik. Tenzij de nieuwe eigenaar besluit om mijn tak van werk eruit te bonjouren. Maar dat zie ik dan wel weer.quote:
Ik ben bijna jaloers. Bijna, want ik wil ook niks kunnen doen, maar ik weet dat de reden gewoon niet tof isquote:Ik kruip zo mijn bed weer in, ik heb besloten om vandaag echt helemaal niks te doen! Behalve koken en misschien wat vaat.
Havah Nagila...quote:Op woensdag 4 september 2013 13:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb sinds kort een pijpenkrul. Eentje maarDe rest van mijn haar zit nog tussen stijl en slag in maar over mijn linkerschouder hangt steeds zo een:
[ afbeelding ]
En dat gaat helemaal vanzelf.
Goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2013 14:06 schreef B.ertha het volgende:
En voor degenen die liever iets lezen met meer inhoud:
Ik ben gevraagd voor 4 verschillende opdrachten waarvan in ieder geval 3 mij leuk klinken
Blijf ik deze mooier vinden, moesten we vroeger ook op school zingenquote:
Maar daar kan je niet lekker bij springen...quote:Op woensdag 4 september 2013 15:36 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Blijf ik deze mooier vinden, moesten we vroeger ook op school zingen
Dit dan iets voor jou?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar kan je niet lekker bij springen...
De rambam voor je...quote:
Bij de Rambam in 040 kon je wel leuke kleding kopenquote:
Je bent lekker bezig...quote:Op woensdag 4 september 2013 15:44 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Bij de Rambam in 040 kon je wel leuke kleding kopen
Beter dan?quote:
Laatste poging dan:quote:
tof!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort in het whisky magazine 'Whisky Passion': 5 pagina's over mijn bezoek aan de Spaanse whisky distilleerderij Liber afgelopen juni...
Met foto, dus als je nog steeds geen idee hebt wie ik ben en nieuwsgierig bent...
Was 'ie zuur?quote:Op donderdag 5 september 2013 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ook beroerd hier. Bedorven yoghurt gegeten.
Getverdemme.quote:Op donderdag 5 september 2013 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ook beroerd hier. Bedorven yoghurt gegeten.
M'n eigen schuld geweest hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, vooruit dan maar, jij ook beterschap...
Ik heb alweer eisen die ze nog niet ingewilligd hebbenquote:
Dat is precies de reden dat ik Spotify niks vind.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb alweer eisen die ze nog niet ingewilligd hebben
Heel veel gebruik ik het niet, dus ik vind 10 euro per maand wat veel. Als ze nu zorgen dat je met het abonnement van 5 euro per maand ook kunt streamen via je je tablet, dan zou ik dat wel tof vinden. Dat kan nou niet
Nee helaas via de tablet of smartphone lukt dat volgens mij niet, en ach, die reclame er tussemndoor stoort me niksquote:Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb alweer eisen die ze nog niet ingewilligd hebben
Heel veel gebruik ik het niet, dus ik vind 10 euro per maand wat veel. Als ze nu zorgen dat je met het abonnement van 5 euro per maand ook kunt streamen via je je tablet, dan zou ik dat wel tof vinden. Dat kan nou niet
MM, van wat voor muziek hou jij eigenlijk?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik Spotify niks vind.
Op mijn iPod kan ik zelf wel een playlist maken...
Ik ben te lui om muziek op m'n tablet te zettenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik Spotify niks vind.
Op mijn iPod kan ik zelf wel een playlist maken...
nope. Oh well, ik zet de tv aan, decoder op radio, en dan vermaak ik me ook wel tijdens het kokenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:26 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Nee helaas via de tablet of smartphone lukt dat volgens mij niet, en ach, die reclame er tussemndoor stoort me niks
Ik ga geen tientje per maand betalen, dat is weer 120 op jaarbasis.
Dat kan ook nog, maar ik heb een aparte smaak van muziek en die hoor je vaak niet op de radio of decoder van de TVquote:Op donderdag 5 september 2013 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben te lui om muziek op m'n tablet te zetten
[..]
nope. Oh well, ik zet de tv aan, decoder op radio, en dan vermaak ik me ook wel tijdens het koken
Hoiquote:Op donderdag 5 september 2013 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik lees dat er een aantal zieken zijn: van harte beterschap!
Ik zeg altijd van klassiek tot death metal.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:29 schreef Trafassie het volgende:
[..]
MM, van wat voor muziek hou jij eigenlijk?
Ja, we vinden haar er ook wat beter uit zien. En ze is weer wat "socialer". Voordat ze weg was, lag ze vaak alleen in de keuken. Nu ligt ze weer wat meer in de woonkamer en bij ons op de bank.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:39 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Hoi
Poes weer blij dat ze thuis is?
Die R&B/hip hop hoef je mij ook niet wakker voor te maken (maar goed, smaken verschillen, gelukkig). Die moderne meuk heb ik niks mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van klassiek tot death metal.
Maar mijn voorkeuren liggen bij synthpop, ska/reggae en de beginjaren van de house/trance muziek.
Er zijn echter weinig muziekstromingen die ik niet kan waarderen.
Alleen Nederlandse smartlappen en de hedendaagse hip hop/R&B (ruk & bef) muziek vind ik echt verschrikkelijk...
Binnenkort ga ik bijv. naar een conceert van de Cockney Rejects, weer eens wat anders en iets nostalgisch uit mijn jeugd...
Toppiequote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, we vinden haar er ook wat beter uit zien. En ze is weer wat "socialer". Voordat ze weg was, lag ze vaak alleen in de keuken. Nu ligt ze weer wat meer in de woonkamer en bij ons op de bank.
Ik ga zo met haar naar de dierenarts... er moet bloed geprikt worden om te kijken wat de waarden zijn en of ze medicijnen kan krijgen. We laten haar dan meteen chippen, kan ze ook weer naar buiten. Nu durven we dat niet aan.
Onze katten kwamen ook nooit buiten, daarom ook geen chip. Pas sinds 2 a 3 jaar komen ze buiten, toen gewoon niet aan gedacht om te doen. Dom... beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Toppie
Chippen is idd wel handig ja. Zou eigenlijk verplicht gesteld moeten worden, maar dat is mijn mening.
Onze katten komen enkel op de 2 balkons, we wonen 3 hoog.
Zo hadden wij een kitten van 2 maanden oud gevonden, naar asiel gereden om te kijken of ze gechipped was, helaas niet geval. Dus maar even zelf gehouden en pamfletten gedrukt en overal opgehangen. Eigenaar zag dat en belde ons gelukkig opquote:Op donderdag 5 september 2013 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze katten kwamen ook nooit buiten, daarom ook geen chip. Pas sinds 2 a 3 jaar komen ze buiten, toen gewoon niet aan gedacht om te doen. Dom... beter laat dan nooit.
Ja, dat wist ik nog.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:53 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Zo hadden wij een kitten van 2 maanden oud gevonden, naar asiel gereden om te kijken of ze gechipped was, helaas niet geval. Dus maar even zelf gehouden en pamfletten gedrukt en overal opgehangen. Eigenaar zag dat en belde ons gelukkig op
Ze die vrouw en zoontje, waren dolgelukkig dat hij weer terug was.quote:
Tchau en succes en tot laterquote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, kan ik me voorstellen.
Ik ga nog even wat doen en dan naar de dierenarts. Mag ze ook weer eten, ze is de hele ochtend aan het miauwen... maar ze moet nuchter zijn voor bloedprikken.
Zo rustig op het werk?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog -niets- werkgerelateerds gedaan vandaag op 1 telefoontje na
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan ook gewoon eerder weggaan zonder het tegen iemand te zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:24 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Zo rustig op het werk?
Kun je niet vragen als het zo rustig blijft om eerder naar huis te mogen gaan?
van uitstellen word niemand beterquote:Op donderdag 5 september 2013 10:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon eerder weggaan zonder het tegen iemand te zeggen
Relatief rustig en ik stel mijn werk uit omdat ik er geen zin in heb
Valt wel mee. Ik kan dit werk wat ik nu moet doen ook wel in minder tijd (voorbereiding voor morgen). Volgende week wordt het als het goed is weer drukker (anders over twee weken) maar daar kan ik nu nog niets voor doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:45 schreef Trafassie het volgende:
[..]
van uitstellen word niemand beter
Dan heb je straks een hele berg werk te verzetten, wil je dat?
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon eerder weggaan zonder het tegen iemand te zeggen
Relatief rustig en ik stel mijn werk uit omdat ik er geen zin in heb
Ik heb net een verzoek gehad voor bepaalde informatie, want de aanvrager heeft geen inzicht daarin, stelt hij.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:23 schreef B.ertha het volgende:
Zo klinkt het wel jaquote:Op donderdag 5 september 2013 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een verzoek gehad voor bepaalde informatie, want de aanvrager heeft geen inzicht daarin, stelt hij.
Toch jammer dat ik hem die informatie elke maand al toestuur en dat hij dat nu in mijn antwoord (met een heleboel mensen in de CC, die hij zelf had ingevoegd bij zijn vraag) terug moet lezen...![]()
Volgens mij heb ik een Etcie-dag...
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een verzoek gehad voor bepaalde informatie, want de aanvrager heeft geen inzicht daarin, stelt hij.
Toch jammer dat ik hem die informatie elke maand al toestuur en dat hij dat nu in mijn antwoord (met een heleboel mensen in de CC, die hij zelf had ingevoegd bij zijn vraag) terug moet lezen...![]()
Define een Etcie-dagquote:Volgens mij heb ik een Etcie-dag...
ik ben er alweer bovenop hoorquote:
In de kast? of op de "witte scooter?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben er alweer bovenop hoorzit braaf in mijn kast
nee, mijn werkruimte is een pikdonkere kastquote:Op donderdag 5 september 2013 16:05 schreef Trafassie het volgende:
[..]
In de kast? of op de "witte scooter?
Klinkt allebei heel goedquote:Op donderdag 5 september 2013 15:56 schreef Trafassie het volgende:
Green Ice Tea ftw????
Net 90 minuten beneden op het terras gezeten, en smaakte bijzonder goed
En vanavond eten bij de Griek![]()
Mwah, kleine geruststelling dus...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
het lag dus niet aan mij
http://abcnews.go.com/Bus(...)es/story?id=20158308
Oei, niet goed daarquote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
het lag dus niet aan mij
quote:
Aanklagen die handel/ hap.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
het lag dus niet aan mij
Ik twijfel tussenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak. .....
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak. .....
Potverdomme, had ik bijna Ophelia uitgenodigd voor een avondje ouderwets pogo'en, krijg ik vandaag dit bericht:quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort ga ik bijv. naar een conceert van de Cockney Rejects, weer eens wat anders en iets nostalgisch uit mijn jeugd...
Sorry, Ophelia...quote:Goedemorgen,
Helaas is de hele najaarstour van the Cockney Rejects gecancelled, waaronder het concert wat op 3 oktober in P60 zou plaatsvinden.
De tickets die online zijn gekocht worden automatisch teruggestort.
Onze excuses voor het ongemak en vriendelijke groeten,
Helma Wiebrecht
Zakelijke leiding & Programmering P60 - Podium voor Pop Cultuur en Media
Postadres: Postbus 111 - 1180 AC Amstelveen - NL
Bezoekadres: Stadsplein 100a - 1181 ZM Amstelveen - NL
T +31 (0)20 3453445
Vast contract aangeboden gekregen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft het Google Analytics verhaal begin deze week: ik had gelijk, en dat is toegegeven
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast contract aangeboden gekregen?
Neem je wel wat te proeven mee?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Inpakken: whisky, slaapzak, whisky, toilettas, whisky, bergen pure chocolade, whisky, kleding, whisky, oordoppen, whisky, handdoeken, whisky, sample flesjes, whisky, oplaadsnoer telefoon, whisky, 2 glazen, whisky, draagkoord glas, whisky, schoenen, whisky, badslippers, whisky, nootjes, whisky, iPod, whisky, koptelefoon, whisky, geld, whisky, schema masterclasses, whisky, samples voor anderen, whisky...
Pfff, heb het idee dat ik toch iets vergeten ben...
Zeker, weet alleen nog niet wat...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Neem je wel wat te proeven mee?
Je telefoon?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Inpakken: whisky, slaapzak, whisky, toilettas, whisky, bergen pure chocolade, whisky, kleding, whisky, oordoppen, whisky, handdoeken, whisky, sample flesjes, whisky, oplaadsnoer telefoon, whisky, 2 glazen, whisky, draagkoord glas, whisky, schoenen, whisky, badslippers, whisky, nootjes, whisky, iPod, whisky, koptelefoon, whisky, geld, whisky, schema masterclasses, whisky, samples voor anderen, whisky...
Whisky?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Zag m op dumpert al, klikte er niet op. Nu kwam jij er mee, ik klikte er wel op. Nu heb ik spijtquote:
boo thangquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Meh dumpertik kreeg hem van mijn boo thang opgestuurd
made my day
eh mijn soort van love interest?quote:Op vrijdag 6 september 2013 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
boo thangWat is dat dan weer?
Slechte rip-off van PSY dat op zichzelf al niet best was
ah okquote:Op vrijdag 6 september 2013 03:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eh mijn soort van love interest?![]()
Zal wel ja, misschien gebruiken ze het hier ook wel hoor maar ben niet zo van de "slang"quote:Op vrijdag 6 september 2013 03:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien een puur amerikaanse uitdrukking
Nog steeds helemaal happy met je nieuwe stekkie en de rest?quote:
zekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog steeds helemaal happy met je nieuwe stekkie en de rest?
quote:
ja. Beetje eenzaam nu en erge ruzie met die vriend waarvan jullie allang zeiden dat hij een oelewapper is maar ipv van een flink glas wijn heb ik maar thee gezetquote:Op vrijdag 6 september 2013 03:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]Wat oude "gewoontes" gedag kunnen zeggen ook? Schrok best een beetje pas toen je schreef wat je had doorgemaakt.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 september 2013 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Beetje eenzaam nu en erge ruzie met die vriend waarvan jullie allang zeiden dat hij een oelewapper is maar ipv van een flink glas wijn heb ik maar thee gezet
Well, this made my morningquote:Op vrijdag 6 september 2013 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
toch aan de wijn
[ afbeelding ]
Het lijkt iets stabieler hier, maar het is m.i. nog niet 100% zoals het was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:47 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heb ik die nog niet geprobeerd of geinstalleerd, zal vandaag eens kijken met m'n tablet
Hey! Het gaat goed, maar ik ben wel erg moe.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:31 schreef B.ertha het volgende:
Soempie! Hoe is het?
Ik heb gisteren je kaartje gekregen![]()
'snOtje'quote:
Haha, met geluid nog leuker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
toch aan de wijn
[ afbeelding ]
op mijn telefoon bij FOK! nog steeds dezelfde issuesquote:Op vrijdag 6 september 2013 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt iets stabieler hier, maar het is m.i. nog niet 100% zoals het was.
Maar dat ze zo snel een update uitbrengen, zegt wel een genoeg...
leuk clubjequote:Op zaterdag 7 september 2013 10:37 schreef MaJo het volgende:
Terug van ITGWO, was fantastisch! Vannacht maar 4 uur geslapen dus ik ga eerst bijtukken en zal dan wat uitgebreider verslag doen.
PS, zei je nou van de week dat je je teen had gebroken? Ik waarschijnlijk ook![]()
aan welke zee?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Groetjes vanuit een hotelkamer aan het strand![]()
sowieso weekend, dan is t hier rustiger. MaJo tukt, MM is op een whiskyfestival, Red leeft in afzondering om zich te concentreren op de strongmanrun van morgen, B. bouwt zandkastelen en ik heb bardienst bij de tennis.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom wordt er zo weinig gepostSC dood?
Ik ga vandaag terug naar het westen voor een football wedstrijd van Knoxeerste van het seizoen. Veel zin maar ook ERG nerveus om bepaalde mensen weer te zien
de Noordzee vanuit Oostendequote:Op zaterdag 7 september 2013 16:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan welke zee?
Groeten terug trouwens
Thanksquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Morgen strongmanrun? Heel veel succes vast red!!!
Oeh ja, heel veel succes en plezier morgen!quote:
wat een geluk, het is zeikweer vandaagquote:Op zondag 8 september 2013 07:00 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond nog discussie met broer D. wat erger is, regen of hitte. Ik heb liever een fris-koude dag met regen dan een hittegolf
quote:Op zondag 8 september 2013 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat een geluk, het is zeikweer vandaag
Supergoed!!quote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef iamredleader het volgende:
Kapot. Doodmoe. Overal pijn, morgen zeker veel erger dan vandaag.
Wel uitgelopenmedaille in omtvangst genomen, nu vakantie
Feliquote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef iamredleader het volgende:
Waarom wachten? Ik heb net zo'n trip achter de rugquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]Later als ik groot ben wil ik dat ook eens doen
Daywalkers!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Majo en andere dames met de mooiste haarkleur ter wereld:
Gefeliciteerd met Redhead Day!![]()
[ afbeelding ]
Verdienen docenten echt zo slecht?quote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar werkte mijn halve middelbare school
Op Engelse tv gezien: de acteur die Moss speelt krijgt een eigen serie, 'Gadgetman' genaamd. Geen comedy, maar gewoon kijken naar leuke speeltjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:53 schreef Etcetera het volgende:
The IT Crowd's laatste episode aired eind deze maand![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed, HT.
Bedoel je dat je de oude Hitchcock hebt gezien?
Lijkt me mooi om dat eens op een groot doek te zien.
Was je in je eentje op vakantie?
quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat klinkt goed. Is het van die lui van The Reduced Shakespeare Company? Dat zie ik ze wel doen.
Tijdens mijn vakantie met een groep ben ik ook eventjes in mijn eentje weggeweest en dat vind ik ook prima. Maar ik doe/durf dan ook wel minder, vooral ook door praktische dingen zoals niemand die op je tas let als je naar het toilet gaat. Eten in een restaurant zou ik geen probleem vinden, eten moet. En ook hier in de stad ben ik (eigenlijk vooral 10 jaar geleden) wel eens alleen naar de bioscoop geweest.
Hey, je moet ergens beginnenquote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
Knap dat je dat toch maar zo even doet, in je eentje op vakantie.
Ga ik ook eens vaker doen, al zal het eerst alleen nog maar stedentripjes in Nederland zelf zijn.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ik zit nu in de fase dat iedereen die ik ken, wel genoeg geld heeft om leuke dingen te doen. Alleen het vrijkrijgen is wel lastig.
Er zijn nog een paar steden die ik wil zien en anderen al hebben bezocht, dus ik ga alvast wat plannen maken.
Geen tijd voor voorlopigquote:Op zondag 8 september 2013 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er weer! Mag nu weer lekker rechts rijden. Ook gelijk een algemene alcoholcontrole voor m'n kiezen gehad, op een paar honderd meter van mijn huis. Agent vroeg pas na het blazen of ik gedronken had
Dat zie je toch op je metertje?
Anyway, even wat reageren:
[..]
Waarom wachten? Ik heb net zo'n trip achter de rug
Op zijn minst even de dokter bellen. Zeker als 'ie zwart wordt. Lijkt me een soort van logischquote:Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef MaJo het volgende:
dit weekend bijna alleen maar liggen tukken
![]()
ITGWO was fantastisch! Heel bijzonder om mijn vriendin daar te zien optreden. Verder nauwelijks wat van het festival gezien omdat we backstage met haar waren maar dat is al een beleving op zich
En ondanks dat ik me dit weekend niet aan mijn dieet heb gehouden toch een halve kilo afgevallen![]()
PS wat had jij nou met je teen gedaan? Ik tegen het bed aangestoten en nu is ie zwartdoet best pijn maar je kan er niet echt iets aan doen toch?
hmmm iedereen zegt dat er toch niets mee gedaan kan worden. Het wordt ook al minder zwart. Maar misschien morgen toch eens bellen danquote:Op maandag 9 september 2013 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zijn minst even de dokter bellen. Zeker als 'ie zwart wordt. Lijkt me een soort van logisch
teen zelf is niet zwart, is meer een bloeduitstorting ernaastquote:
Vast dat laatste.quote:Op maandag 9 september 2013 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Lees ik via Twitter dat er iemand van de trap is geflikkerd bij de RWE Centrale in de Eemshaven. Wie werkt dat? Juist, E. Wie doet daar trap lopen omdat de lift te langzaam is? Juist, E.
Maar ik heb niets gehoord, ben niet gebeld, slachtoffer was aanspreekbaar dus ik ga er maar vanuit dat het meevalt en dat hij het niet is
Dat was ik ook van planquote:Op maandag 9 september 2013 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Wil je die meteen in een spoiler zetten? Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op maandag 9 september 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
De eerste echte kinderpraatjes van M. beginnen trouwens.
Een paar dagen terug hadden we het over jongens en meisjes. Hij wist wel te zeggen dat papa een jongen is, net als M. en opa. En oma een meisje. En op m'n vraag: 'en wat is mama?' kreeg ik eerst een bedenkelijk gezichtje te zien, vervolgens ging er een lichtje branden: 'aap!'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Best flink gestoten inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 14:03 schreef Soempie het volgende:
Pijnlijk, zo flink gestoten! Maar het lijkt mij nu inderdaad meer donkerpaars. Ik was even bang dat je teen af zou sterven, maar dat is gelukkig niet zo.
Als je vier verdiepingen met merchandise, een overweldigende chocoladelucht en te dure M&M's in meer kleurtjes dan normaal leuk vind, kan je er best naar toe jaquote:Op maandag 9 september 2013 07:50 schreef Tinuviel het volgende:
Tim klinkt als een geslaagde vakantie. M&M world klinkt als iets voor mij/ ons.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Is dat die afscheidsbrief? Ik denk niet dat ik die wil lezen
quote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
Een paar dagen terug hadden we het over jongens en meisjes. Hij wist wel te zeggen dat papa een jongen is, net als M. en opa. En oma een meisje. En op m'n vraag: 'en wat is mama?' kreeg ik eerst een bedenkelijk gezichtje te zien, vervolgens ging er een lichtje branden: 'aap!'![]()
![]()
Het kan, de tour loopt nog tot begin novemberquote:
Ik vind dat bericht over het 8-jarige bruidje heftiger.quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZmii!kKCdgA8CzTqzc/
Wow, dit is echt heel heftig.
Regel iets in een hostel. Kost geen reet, je maakt makkelijk contact met andere reizigers als je wilt, en zo niet ga je er lekker alleen op uit.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef wyccie het volgende:
Overigens denk ik niet dat het alleen reizen lastig is, maar het reizen op zich. Wil nog steeds niet te veel uitgeven aan dat soort luxe.
En alleen dingen doen ben ik wel gewend. Winkelen, museum, bioscoop, lunchen.
+1 hiervoor. Daarnaast hebben hostels over het algemeen een eigen keuken, zodat je je eigen prakkie kan klaarmaken en je dus niet in een restaurant hoeft te eten. Ook organiseren veel hostels wel activiteiten, en anders weten ze wel wat aan te raden in de buurt. Vliegticket hoeft ook niet heel duur te zijn, als je maar ruim van tevoren boekt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Regel iets in een hostel. Kost geen reet, je maakt makkelijk contact met andere reizigers als je wilt, en zo niet ga je er lekker alleen op uit.
ik moest hard op lachenquote:Op maandag 9 september 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
Hoeft niet eens ver van te voren, mits budget maatschappij. Boedapest vloog ik voor 70 retour, Krakau een keer voor 59 en een keer voor 75, Sofia voor 95. Londen kan ook goedkoop maar daar is alles relatief duur natuurlijk. City nicht line heeft soms ook wel interessante nachttrein tickets. /trvquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
+1 hiervoor. Daarnaast hebben hostels over het algemeen een eigen keuken, zodat je je eigen prakkie kan klaarmaken en je dus niet in een restaurant hoeft te eten. Ook organiseren veel hostels wel activiteiten, en anders weten ze wel wat aan te raden in de buurt. Vliegticket hoeft ook niet heel duur te zijn, als je maar ruim van tevoren boekt.
Mijn beide fietsen nietquote:
Ze zijn er voor nog meer geld. Ik hou niet van regenbroeken, maar nog erger is een goedkoop meukding halen, die aandoen en dan alsnog zeiknat zijnquote:
Die van mij (van de action, 8 euro incl jas) heeft nog nooit dienst geweigerdquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze zijn er voor nog meer geld. Ik hou niet van regenbroeken, maar nog erger is een goedkoop meukding halen, die aandoen en dan alsnog zeiknat zijn
quote:
ja, de stofwisseling functioneert primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie Ton, Ton van Betsie, uit de Kerkstraat?
Ik niet namelijk, maar ik heb hier een uitnodiging liggen voor zijn 65e verjaardag.Ik stel voor dat we allemaal naar de verjaardag van Ton gaan, ook al wordt hij inmiddels misschien al 68 of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dat verhaal van die postbode gelezen. Hij heeft kennelijk memory er mee gespeeld en verloren...
Gaat hier met inductie kookpitten niet lukken dus...quote:
Kan je de informatie die je hebt eens toesturen? Eens kijken wat ik kan detectiverenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Probleem is alleen dat ik wel een straat heb maar geen achternaam, plaats of huisnummer.
En hier met gaspitten ook niet zo'n puik idee vermoed ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat hier met inductie kookpitten niet lukken dus...
Wel spekkielair dan...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hier met gaspitten ook niet zo'n puik idee vermoed ik
Sulivan's Cove...quote:Op woensdag 11 september 2013 05:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, als het goed is ga ik morgen op bezoek bij een Whisky distilleerderij op Tasmani. Ben benieuwd wat het is
Ik niet namelijk, maar ik heb hier een uitnodiging liggen voor zijn 65e verjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een bizar verhaal!
Hoe is het hier? Jojo is het fijn daar?
Ik niet namelijk, maar ik heb hier een uitnodiging liggen voor zijn 65e verjaardag.Er is maar n kerkstraat in een kleine straal rondom jouw postcodegebied (wat vrij bijzonder is) en dat is in Berkel-Enschot. Daar zijn maar 44 adressen (waarvan een deel bedrijven), dus heel moeilijk kan het niet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien is het wel een straat waar veel Tons en Betsies wonen![]()
Nant distilling company in Bothwell.quote:Op woensdag 11 september 2013 07:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sulivan's Cove...
Heb ik wel geproefd, maar ben er uiteraard nog nooit geweest.
Leuk, have fun en ben benieuwd.
Als je er foto's kunt maken en een verslag wilt/kunt schrijven, dan kan dat misschien gepubliceerd worden. Denk niet dat er al iemand in NL over geschreven heeft...
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En het begint net te sneeuwen. Lente in Tasmani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |