Yeps voetbal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voetbal?
Ben jij ook zo'n krijswijf langs de lijn?
Leg de buitenspelregel eens uit...
Nog even en je mag je aanstaande schoondochters gaan ontvangen en beoordelen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Laatste jaar basisschool, onze puber:
[ afbeelding ]
sorry, beetje grote foto.![]()
Hij is wat emotioneel, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef iamredleader het volgende:
MM wat een typetje, die "Tokkie"![]()
![]()
je gaat je kat niet je kind noemen hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:58 schreef MaJo het volgende:
We zijn met Noa naar de dierenarts geweest en ze blijkt een blaasontsteking te hebbenzo moeder zo dochter inderdaad MM
ik bedoelde het uiteraard gekscherendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je gaat je kat niet je kind noemen he
gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik bedoelde het uiteraard gekscherend
Ze heeft van de dierenarts een prikje gekregen met pijnstiller/ontstekingsremmer en ze zat net alweer druk met haar muis te spelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah MaJo wat sneuhopelijk is ze er gauw vanaf!
ja haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en je mag je aanstaande schoondochters gaan ontvangen en beoordelen...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kom je wel op tijd vanavond MM?
volgens Facebook komt ie gewoon nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
Hij heeft een buurtbbq, heeft hij zich niet afgemeld?
Ben onderweg, heb wat oponthoud op Parijs...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens Facebook komt ie gewoon nog
kun je een beetje rekenen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens Facebook komt ie gewoon nog
Vervelend, maar mw. MM en Bertha zaten goed dus...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:58 schreef MaJo het volgende:
We zijn met Noa naar de dierenarts geweest en ze blijkt een blaasontsteking te hebbenzo moeder zo dochter inderdaad MM
Dat trammetje rijdt toch langs het bos, niet er doorheen?quote:Op zondag 1 september 2013 07:43 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag feestje van PR en DHR hun zoon E, eindje met de tram in het Amsterdamse bos rijden. Dat zullen de kinderen leuk vinden
ik leef nog. net.quote:Op zondag 1 september 2013 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Sorry PS, heb het qua aansluiting op Parijs niet gered en ben dus maar weer richting Amsterdam gegaan....![]()
Geen alcoholvergiftiging opgelopen?
was Nemo niet zijn werktitel?quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef iamredleader het volgende:
Het was leukJair heeft heel veel verhalen verteld, zit nu uitgeteld op de bank "Finding Nemo" te kijken
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was Nemo niet zijn werktitel?
Wat stond er op het menu?quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Lotusss het volgende:
2 dagen achter elkaar gekookt voor vrienden. Super gezellig en super lekker, maar wel redelijk slopend.
Gaat het beter met Noa?quote:
Gisteren een Saturday "Sunday Roast" met rosbief, gebakken aardappelen, wortels en pastinaak.quote:
ik weet het niet zo goed. Ze zit heel veel op de bak maar ik zie maar weinig. Morgen nog eens de dierenarts bellen of dat wel goed is. Ze gedraagt zich verder normaal en los van een plasje op de bank doet ze het netjes op de bakquote:
Ah, de betere Britse hap, ook bekend als het knoop-van-je-broek-open menu...quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren een Saturday "Sunday Roast" met rosbief, gebakken aardappelen, wortels en pastinaak.
En vanmorgen als brunch een Full English breakfast met eckte eckte Britse sausages.
Heerlijk, komende tijd ga ik ook wat uitgebreider koken (vrij cq vakantie) - ditmaal Jair er nog meer bij betrekkenquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Lotusss het volgende:
2 dagen achter elkaar gekookt voor vrienden. Super gezellig en super lekker, maar wel redelijk slopend.
Epicquote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
En daar is 'tie dan...![]()
[ afbeelding ]
Ben je ook in te huren?quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren een Saturday "Sunday Roast" met rosbief, gebakken aardappelen, wortels en pastinaak.
En vanmorgen als brunch een Full English breakfast met eckte eckte Britse sausages.
trustenquote:Op zondag 1 september 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
En daarmee is ook een eind gekomen aan een druk en vermoeiend, maar leuk en gezellig weekend. Biertje opdrinken en dan ga ik tukken
Misschien ooit...quote:
leuk om in de kast te hebben staanquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorkantje is ook mooi...
[ afbeelding ]
Daar werkte mijn halve middelbare schoolquote:Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef iamredleader het volgende:
Beide jongens gingen probleemloos slapen. We waren gezamelijk (schoonmama is hier) uit eten, leuke tent: cradam (cafe restaurant Amsterdam)
Nee, echo of Mirena nog goed zit.quote:Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef MaJo het volgende:
Feli tinu!![]()
B niks ernstigs hoop ik?
Ik twee dagen werken, dagje cursus en dan komt donderdag mijn vriendin over uit Engeland en rijden we samen naar Vlieland waar ze de volgende dag op moet treden
Hoe lang heb je dat al dan?quote:Op maandag 2 september 2013 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb last van mijn elleboogals ik 'm strek bijvoorbeeld om iets te pakken. Als dit aanhoudt moet ik maar eens de huisarts bellen.
Sinds afgelopen week, woensdag of donderdag. Ik heb (als een brave hedendaagse 'patient' betaamd) even gegoogeld, kan een tenniselleboog zijn. Ik tennis niet. Vlieg op.quote:
Tennisarm krijg je niet alleen van tennisquote:Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week, woensdag of donderdag. Ik heb (als een brave hedendaagse 'patient' betaamd) even gegoogeld, kan een tenniselleboog zijn. Ik tennis niet. Vlieg op.
Weet ikquote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tennisarm krijg je niet alleen van tennis
Dat weet ik ook, maar ik zit al jaren veel achter de computer, ik vind het raar dat ik er nu ineens last van zou hebben.quote:En als het dat is, moet je zeker naar de dokter. RSI is zeer kwalijk.
Sterker nog, ik heb nergens last vanquote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tennisarm krijg je niet alleen van tennis
Ik zou sowieso even gaan. Genegeerde RSI kun je jaren last van hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Dat weet ik ook, maar ik zit al jaren veel achter de computer, ik vind het raar dat ik er nu ineens last van zou hebben.
Maar eerst maar even aanzien, misschien trekt het wel weer weg - en anders inderdaad bellen
ah niks ernstigsquote:Op maandag 2 september 2013 11:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, echo of Mirena nog goed zit.
Leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I'm the trouble starter, punkin' instigator
Oh, I'm the fear addicted, danger illustrated
I'm a firestarter, twisted firestarter
Twisted, yeah I'm twisted
You're the firestarter, twisted firestarter
quote:Op maandag 2 september 2013 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Mijn familie in de USA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Nu nog een ring in zijn neus en het plaatje is compleet
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Dat euvel hoor ik de laatste tijd vaker.quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
Had net een tegenvaller![]()
Vorige week auto laten keuren, moest wel wat aan gebeuren maar viel mee, voor 210 euro was ik klaar. Rij ik net op de snelweg en wil mijn raam op een kiertje zetten. Stukje ging ie open en toen hoorde ik een klap(je). Ding deed niets meer behalve langzaam zakken door de zwaartekracht.
Ik naar de garage, huppatee zo'n mechanisme kost 97 euro, beetje arbeid, gaat zo'n 140 euro kosten![]()
Deze auto gaat er uit
Wat levert dat nou op, zo'n overwinning?quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef Greenpeas het volgende:
Goedesmiddags!
Collegejaar is in Rotterdam weer gewonnen, en ik mis natuurlijk de eerste lessen door mijn avonddienst.
Zou wel kunnen ja, meer weerstand misschien daardoor.quote:Op maandag 2 september 2013 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat euvel hoor ik de laatste tijd vaker.
Schijnt (althans, horen/zeggen...) dat dat te maken heeft met de afgelopen warme maanden en het daardoor uitdrogen van rubbers e.d. in de deur...
In Amsterdam ook niet toch?quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n overwinning?
Zijn ze in rotterdam niet zo gewend de laatste tijd...
We shall see..quote:Op maandag 2 september 2013 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit in de 1e helft, 2e helft komt dat wel weer goed...
Schrijf je dat niet ge-neger-de?quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou sowieso even gaan. Genegeerde RSI kun je jaren last van hebben.
Nou ja, gelijk de auto eruit doen als je een tegenvaller hebt? Is het zo'n barrel dan? Wel balen natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
Had net een tegenvaller![]()
Vorige week auto laten keuren, moest wel wat aan gebeuren maar viel mee, voor 210 euro was ik klaar. Rij ik net op de snelweg en wil mijn raam op een kiertje zetten. Stukje ging ie open en toen hoorde ik een klap(je). Ding deed niets meer behalve langzaam zakken door de zwaartekracht.
Ik naar de garage, huppatee zo'n mechanisme kost 97 euro, beetje arbeid, gaat zo'n 140 euro kosten![]()
Deze auto gaat er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |