quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
Gewoon heel Amsterdam vermijden, je kan nog beter in Harlem bij een gang gaan qua veiligheid.
Veiligste stad ter wereldquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef pirlo444 het volgende:
Welke wijken zijn no go area"s en in welke wonen kun je bijvoorbeeld beter niet wonen?
Dat is Rotterdam toch meer?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Amsterdam, The Bronx/Harlem van Nederland.
Mijn punt is dat TS overdrijft, dat Amsterdam niet gevaarlijk is.quote:
Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje. Kraaiennest = Bijlmer btw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:18 schreef pirlo444 het volgende:
Ik heb gehoord Slotervaart, Bos en Lommer,Bijlmer, Kraaiennest, Watergraafsmeer veel hang jeugd en schoffies......
Dat er paupers wonen betekent niet gelijk dat het er gevaarlijk is. Er zijn bijvoorbeeld geen gangs of zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:18 schreef pirlo444 het volgende:
Ik heb gehoord Slotervaart, Bos en Lommer,Bijlmer, Kraaiennest, Watergraafsmeer veel hang jeugd en schoffies......
Wel toch ik hoorde van die green gang figuurtjes met van die 8.6 liter blikken bier, en hoe noem jij mensen dan die een BMW rijden en nooit gewerkt en zich structureel samen verschansen in een soort van thee huis?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat er paupers wonen betekent niet gelijk dat het er gevaarlijk is. Er zijn bijvoorbeeld geen gangs of zo.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef thettes het volgende:
Amsterdam is echt niet heel gevaarlijk ofzo. Echte ghettos heb je niet. Het meest criminele stadsdeel is juist het centrum, door diefstal en knokpartijtjes enzo. Verder kan het ook binnen wijken heel erg verschillen. In Oost heb je de transvaalbuurt, dat was een zogenaamde probleemwijk, maar daar vind je ook juist de prachtige transvaalkade. Overigens merk je weinig van het probleemwijk zijn als je door die buurt fietst hoor.
Heb zelf in de Bijlmer en Nieuw West gewoond, met veel plezier en geen problemen. Nu in Oost. Dat is wel fijner, maar vooral omdat ik nu dicht bij het centrum woon, niet zo zeer vanwege onveiligheid.
Laat maar jongens. We hebben een troll.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Wel toch ik hoorde van die green gang figuurtjes met van die 8.6 liter blikken bier, en hoe noem jij mensen dan die een BMW rijden en nooit gewerkt en zich structureel samen verschansen in een soort van thee huis?
Turken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Wel toch ik hoorde van die green gang figuurtjes met van die 8.6 liter blikken bier, en hoe noem jij mensen dan die een BMW rijden en nooit gewerkt en zich structureel samen verschansen in een soort van thee huis?
Ohquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:25 schreef OudeBok het volgende:
[..]
[..]
Laat maar jongens. We hebben een troll.
Ik zou op mijn hoede zijn voor Oud-Zuid, met name de componistenbuurt. Verder Jordaan, eigenlijk het hele Centrum, de Pijp, Oostelijk havengebied (Java enzo), tegenwoordig ook de Staatsliedenbuurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef pirlo444 het volgende:
Welke wijken zijn no go area"s en in welke wonen kun je bijvoorbeeld beter niet wonen?
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:58 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Ik zou op mijn hoede zijn voor Oud-Zuid, met name de componistenbuurt. Verder Jordaan, eigenlijk het hele Centrum, de Pijp, Oostelijk havengebied (Java enzo), tegenwoordig ook de Staatsliedenbuurt.
Voor je het weet praat je met een hete aardappel in je bek en draag je zo' n bril met een dik montuur
Thee huis kan ook cafe zijn wat jij wilt of sisha bar of een voortuin met Hollandse glorie vul maar in ik wil gewoon straatmeubilair vermijden snapt u .....quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:58 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Ik zou op mijn hoede zijn voor Oud-Zuid, met name de componistenbuurt. Verder Jordaan, eigenlijk het hele Centrum, de Pijp, Oostelijk havengebied (Java enzo), tegenwoordig ook de Staatsliedenbuurt.
Voor je het weet praat je met een hete aardappel in je bek en draag je zo' n bril met een dik montuur
Het was ook maaw een gwapje hoowquote:Op zondag 8 september 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]Ik woon in Oud-Zuid en praat niet met een aardappel hoor.
Wist ik wel heurquote:Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Het was ook maaw een gwapje hoow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |