Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisterenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Die band laat zich op Fok of in dit topic niet pluggen, forget it
MUZ / London Grammar
Wel een goed album overigens
We weten nu wel dat je het niet zo op het nieuwe album van Editors hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies. Stelletje hipsters
Best een goed nummertje. Beter dan sommige draken die de "grote bands" van dit moment uitpoepen (ik noem een Editors, maar kan er nog wel wat noemen)
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleemquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisteren
Volgens mij ben ik geen actieve strijder tegen dat album hoor. Bij 5 posts de afgelopen maand houdt het wel op. Daarbij was ik gewoon best wel teleurgesteld, omdat ik het een leuke band vind! Ik doe het niet om jou (of wie dan ook) te kwetsen hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je het niet zo op het nieuwe album van Editors hebt
AM blijft leuk, maar als ik het teveel luister gaat de stem me toch een beetje tegen staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Natuurlijk geen verrassing meer maar AM is toch echt het album van het jaar. Nu al.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisteren
Mij kwetsen door te zeggen dat je Editors niet leuk vind? Ik ben echt geen enorme Editors fanboyquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik geen actieve strijder tegen dat album hoor. Bij 5 posts de afgelopen maand houdt het wel op. Daarbij was ik gewoon best wel teleurgesteld, omdat ik het een leuke band vind! Ik doe het niet om jou (of wie dan ook) te kwetsen hoor
Cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mij kwetsen door te zeggen dat je Editors niet leuk vind? Ik ben echt geen enorme Editors fanboy
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleem
Bij mij werkt het beste om alleen de albums te "bewaren" die je op het eerste gehoor erg sterk vindt.
Ik pluis die Indie-playlists ook maandelijks uit en kijk op http://www.israbox.com voor de echte indie releases. Daarbij check ik af en toe de rotatielijst op MuMe en de toplijst op RYM. Kans is dan klein dat je een goed album mist
En dan heb ik nu ook nog eens bijna mijn 500gb harde schijf vol zitten omdat ik alles in flac downloadquote:
FLAC is leuk, maar niet heilig. Je moet er ook de apparatuur voor hebben om het ten volle te benutten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
En dan heb ik nu ook nog eens bijna mijn 500gb harde schijf vol zitten omdat ik alles in flac download
Ik converteer alles naar mp3 zodat ik ook wat op mijn telefoon kan zetten voor onderwegquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:06 schreef Moody het volgende:
[..]
FLAC is leuk, maar niet heilig. Je moet er ook de apparatuur voor hebben om het ten volle te benutten.
Ik heb even meegedaan, maar download de laatste jaren voornamelijk mp3 v0 of 320kb.
Daarbij "vrees" ik dat het over 5-7 jaar wel gedaan is met offline muziek luisteren.
FLAC downloaden weer converteren?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik converteer alles naar mp3 zodat ik ook wat op mijn telefoon kan zetten voor onderweg32gb kaartje staat inmiddels ook alweer vol
Goed hè?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Natuurlijk geen verrassing meer maar AM is toch echt het album van het jaar. Nu al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ja ongeveer hetzelfde doe ik ook, albums die ik na 1 keer luisteren iets speciaals vind hebben, bewaar ik, verder kijk ik ook die RYM lijsten en af en toe ook op israbox.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleem
Bij mij werkt het beste om alleen de albums te "bewaren" die je op het eerste gehoor erg sterk vindt.
Ik pluis die Indie-playlists ook maandelijks uit en kijk op http://www.israbox.com voor de echte indie releases. Daarbij check ik af en toe de rotatielijst op MuMe en de toplijst op RYM. Kans is dan klein dat je een goed album mist
Het is ook meteen duidelijk dat James Murphy een vinger in de pap heeft gehad. En da's helemaal niet erg.quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef neohu het volgende:
YEShttp://www.nme.com/news/arcade-fire/72529
quote:Op zondag 8 september 2013 16:52 schreef DO2 het volgende:
Is dat David Bowie die ik hoor? Jawel, toch?
Trek je conclusies. Ik denk jaquote:Speculation has now begun to grow, suggesting David Bowie features on the track after it was reported yesterday that he had joined the band and former LCD Soundsystem man James Murphy in recording sessions at New York's Electric Lady studios. Whilst Bowie is known to be a fan of the group and once performed 'Wake Up' with them, representatives for Arcade Fire have stated they can "neither confirm nor deny" the rumours.
Read more at http://www.nme.com/news/arcade-fire/72529#jqf7pkfva9z7P3gx.99
Als dit nep is wil ik dat de maker een platencontract krijgt. Want het is echt heel erg vet.quote:Reader Drew Hufsey sent us the above audio, which he claims is a new Arcade Fire song. Is it "Reflektor"? Representatives of the band offered no comment on the song's legitimacy.
Ze zullen hem ook niet voor niets hebben benaderd voor de productie. Ben wel heel benieuwd naar het album nu, hoop wel een beetje op variatie in de nummers. Vind het een erg tof nummer, maar of ik tien van die 'dance' achtige nummers ga trekken, geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 16:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het is ook meteen duidelijk dat James Murphy een vinger in de pap heeft gehad. En da's helemaal niet erg.
Ach, de vorige albums waren ook heel afwisselend. Ik twijfel er niet aan dat AF niet de fout maakt een heel album hier mee vol te gooien.quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef neohu het volgende:
[..]
Ze zullen hem ook niet voor niets hebben benaderd voor de productie. Ben wel heel benieuwd naar het album nu, hoop wel een beetje op variatie in de nummers. Vind het een erg tof nummer, maar of ik tien van die 'dance' achtige nummers ga trekken, geen idee.
Haha nou dit lijkt me overduidelijk Arcade Fire hoorquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork:
[..]
Als dit nep is wil ik dat de maker een platencontract krijgt. Want het is echt heel erg vet.
Nee dat lijkt me ook niet, maar las over een 'vermeende' gig in een salsa-bar, waar ze meerdere dance nummers gespeeld zouden hebben. Maar het nummer op zichzelf is zo tofquote:Op zondag 8 september 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, de vorige albums waren ook heel afwisselend. Ik twijfel er niet aan dat AF niet de fout maakt een heel album hier mee vol te gooien.
Geen twijfel over mogelijk nee.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef neohu het volgende:
[..]
Haha nou dit lijkt me overduidelijk Arcade Fire hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |