Eerder dit jaar serveerde hij 4 dubbele fouten toen hij voor de set serveerde. Ook nog een keer 2. Tegen Nole en Murray.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk, toevalligerwijs, nooit potten van Dimitrov. Is hij ook zo'n choker?
Een lovegame van vier dubbele fouten of gewoon meer punten waarvan 4 DF's?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Eerder dit jaar serveerde hij 4 dubbele fouten toen hij voor de set serveerde. [...]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
Da's zijn nieuwe handelsmerk. Vroeger kwam hij terug van 2-5, tegenwoordig geeft hij het weg vanaf 5-2.
Het gebeurt hem ook te vaakquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme Hewitt, kutchoker dat je bent geworden![]()
![]()
![]()
Maar toch
Erg he dit. 1 punt heeft Granollers de eerste set op de service van Djoko gemaakt geloof ik. Echt beschamend dat onze Nederlandse top speler, Robin Haase, van deze Spanjaard niet kan winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Meer dan goed genoeg om Granollers in de pan te hakken.
Niet dat dat een hoge standaard is.
Geen enkel punt zelfsquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Erg he dit. 1 punt heeft Granollers de eerste set op de service van Djoko gemaakt geloof ik. Echt beschamend dat onze Nederlandse top speler, Robin Haase, van deze Spanjaard niet kan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |