zal de elitaire bal wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Laat je niet gek maken postbode, fuck die elitaire bal!
Was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Dus marcodej is een CDA stemmende postbode?
Het is ook belachelijk dat die man niet wat begrijpelijker kan praten voor de buurman.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Laat je niet gek maken postbode, fuck die elitaire bal!
En hij is recreatief wielrennerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Verzuurdquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zou het zijn met Ria's mossel?
En de bedrijven., mensen sturen nauwelijks meer post.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Palomar het volgende:
het is de schuld van de mensen die post versturen
Die postbode lijkt me een typische SP-er.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
en de bankenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
En de bedrijven., mensen sturen nauwelijks meer post.
Zou ik ook zijn als ik hem was, met poster en al, om die kakkuwr te jennen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die postbode lijkt me een typische SP-er.
Mooi, hebben we het meteen opgelost.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
en de banken
en de hoge heren in den haag
Smaakt als een kutje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zou het zijn met Ria's mossel?
Met dat ptt-kutpensioentje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beide babyboomers, dus ook nog geld zat.
Postbode...nah.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beide babyboomers, dus ook nog geld zat.
Die is met d'r mossel bezig.quote:
vergis je niet in de ouderwetse postbode...quote:
Ook dat niet, opgegroeid in een gezin waarvan de vader postbode was....en dat was geen rijk leven in mijn jeugd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vroegah kon je beter postbode zijn dan bankier. Is wel heel vroegah.
Tijd dat PostNL helemaal kapot gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef super_tekkel het volgende:
Een postbode van tegenwoordig koopt zo'n huis niet meer. Nog niet na 90 jaar brieven bezorgen!
Idd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef super_tekkel het volgende:
Een postbode van tegenwoordig koopt zo'n huis niet meer. Nog niet na 90 jaar brieven bezorgen!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, die kan nooit wat beters te doen hebben. Zal wel ziek zijn.
Wij kunnen tot minimaal 67quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt wel, ook nog met de vut gegaan waarschijnlijk.
Mazzelaars...gaan wij niet meer meemaken.
Zie mijn antwoord hierboven, eigen ervaring en nee, postbodesalaris was geen vetpot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
vergis je niet in de ouderwetse postbode...
goed loon en waarschijnlijk vrij vroeg met pensioen gegaan.
Niks tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook dat niet, opgegroeid in een gezin waarvan de vader postbode was....en dat was geen rijk leven in mijn jeugd.
Nee, dat zei ie. Dat bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Palomar het volgende:
[..]
lijkt me aan het accent eerder ergens in het westen of in de polder.
slachtofferrol, net als net op rtl4quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef koemleit het volgende:
gewoon op totaal irrelvante momenten melden dat je maar: "een eenvoudige postbode bent, met een klein pensioentje"
waarom haha
Geen vetpot, maar voor ongeschoold werk werd een postbode afschuwelijk goed betaald en had een postbode een best leventje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord hierboven, eigen ervaring en nee, postbodesalaris was geen vetpot.
Hogezand is dat, dus het was een zelfverzonnen uitdrukking ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Palomar het volgende:
[..]
lijkt me aan het accent eerder ergens in het westen of in de polder.
Was dat streekpost? Dat betaalt minderquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord hierboven, eigen ervaring en nee, postbodesalaris was geen vetpot.
Ik ben opgegroeid in het gezin man, allesbehalve een best leventje...schrapen was het.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen vetpot, maar voor ongeschoold werk werd een postbode afschuwelijk goed betaald en had een postbode een best leventje.
Wil land terug wat vroeger 'gegeven' is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap niks van het hele probleem - maar ik val er ook nu net in. Wat is er aan de hand?
Schutting, erfgrens, tunneleffect, wervelwinden, postbode met een karig pensioentje, een kakkerige mosselman.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap niks van het hele probleem - maar ik val er ook nu net in. Wat is er aan de hand?
De postbode heeft een klein pensioentje, de admiraal kan niet tegen storm en er is een schutting.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef kalinhos het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
De postbode heeft een klein pensioentje, de admiraal kan niet tegen storm en er is een schutting.
ja maar je paps was wel elke dag om 2 uur thuis... en ging met 55 met pensioen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in het gezin man, allesbehalve een best leventje...schrapen was het.Geen auto maar een brommertje, kleding afdragen, vlees ophalen bij de noodslacht....hou toch op met je best leventje.
Hoop dat je het nu wat breder heb en toch een goede jeugd heb gehadquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in het gezin man, allesbehalve een best leventje...schrapen was het.Geen auto maar een brommertje, kleding afdragen, vlees ophalen bij de noodslacht want supermarktvlees was te duur....hou toch op met je best leventje.
hoax, negers mogen niet stemmen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Palomar het volgende:
'mee ingestemd' zegt ie dus.
ik verstond aldoor 'die neger stemt'
...
Vroeg beginnen, om 1 uur klaar zijn en tot 4 uur betaald krijgen en met 55 eruit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in het gezin man, allesbehalve een best leventje...schrapen was het.Geen auto maar een brommertje, kleding afdragen, vlees ophalen bij de noodslacht want supermarktvlees was te duur....hou toch op met je best leventje.
Breder niet maar wel een goede jeugd hoor, geld is niet alles...gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoop dat je het nu wat breder heb en toch een goede jeugd heb gehad
terechte klachtquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een figuren die mensen uit de jury... Ben ik de enige die zichzelf stuk ergert aan bijna iedereen daarvan?
Voor vrij hebben koop je geen brood.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar je paps was wel elke dag om 2 uur thuis... en ging met 55 met pensioen...
waar of niet?
en ik ken heel veel postbodes met wel een auto en gewoon normale kleren :") ik denk dat je paps het vergokte
Haha, nou inderdaad, goed geheugen in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef OProg het volgende:
Zit je ineens op een hoorzitting over een haag die je 25+ jaar neergezet hebt.
klopt maar voor het werk wat een postbode deed werd het voorheen zwaar overbetaaldquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voor vrij hebben koop je geen brood.
En nachtdiensten, en late diensten en vroege diensten(mee met de posttrein om te sorteren e.d. , mechanisatie zoals nu was er nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, om 1 uur klaar zijn en tot 4 uur betaald krijgen.
Nee inderdaad, postbodes zijn er nog amper, postbezorgers wel, maar die sorteren niet zelf ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En nachtdiensten, en late diensten en vroege diensten(mee met de posttrein om te sorteren e.d. , mechanisatie zoals nu was er niet)....mijn vader was postbode en niet datgene wat nu de post rondbrengt.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, postbodes zijn er nog amper, postbezorgers wel, maar die sorteren niet zelf ofzo.
al drie minuten nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef OProg het volgende:
Is al aangegeven dat hij helemaal kapot gemaakt gaat worden met zijn armzalige PTT-pensioentje?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Stiekem is dit een uiterst matige aflevering.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Deze zaak heeft een onverwachte getuige nodig.
Jep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij snapt het....postbezorgers hoeven de post alleen maar aan te pakken en in de bus te duwen, de postbodes daarvoor moesten zelf het sorteren met de hand doen e.d. dus een volledige baan, niet die parttimebaantjes van nu.
Ook niet stiekem is het eigenlijk maar matig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Stiekem is dit een uiterst matige aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |