SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CarthageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MacedonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IceniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ArverniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SuebiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ParthiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EgyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DLC Factions
PontusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AthensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EpirusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpartaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The SeleucidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Polacco op 03-09-2013 22:48:47 ]Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ik speel trouwens op hard, en het is best wel lastig. Moet zeggen dat het bij mij, met alles op ultra gewoon soepel draait.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Lees veel over een falende AI en diverse bugs, hoe verloopt de launch nu voor jullie? Veel issues?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Hier niet eigenlijk. Had 1 keer dat een siege ladder niet op z'n plek wilde komen, maar voor de rest loopt het goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef DeeCruise het volgende:
Lees veel over een falende AI en diverse bugs, hoe verloopt de launch nu voor jullie? Veel issues?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Mijn laatste aankoop was SimCity en in tegenstelling tot die game heb ik nu in ieder geval verbindingDat wil zeggen: ik ben nu de game aan het downloaden sinds 20:49u en zit nu op 6.8 GB van 9.0 GB... ik ga maffen en laat de pc wel aan staan
Niet te hopen dat deze game net zo'n teleurstelling wordt als die simcity...
![]()
Ben al ongeveer 20 turns ver met carthage op hard.
De public order is heel moeilijk te onderhouden omdat ik nog weinig inkomen heb..
Maar heb al eerste stap in Italie gemaakt. Heb ongeveer 8 settlements![]()
Kun je nog cheaten met geld dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
De public order is heel moeilijk te onderhouden omdat ik nog weinig inkomen heb..
Maar heb al eerste stap in Italie gemaakt. Heb ongeveer 8 settlementsIk zwaai naar dieren.![]()
Anders kan ik niet winnen/noobquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk het, maar ik doe nooit cheaten met total war gamesIk zwaai naar dieren.![]()
Ik was heel dom mijn visdorpjes in commercial ports aan het veranderen. Lui hadden niets te vreten, gaan ze Spartacus spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
Maar heb al eerste stap in Italie gemaakt. Heb ongeveer 8 settlementsNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Proloog gedaan (Samnite-hoofdstad ingenomen) en toch vermeldt het spel dat ik het niet gedaan heb.Kan ook komen door de vage bugs in de proloog, wat ik bijvoorbeeld ervoer:
• Had een vloot van één schip gemaakt met een nieuwe admiraal waarmee ik één schip van de vijand aanviel. Afijn, mijn admiraal ging dood door skirmishers, vermeldt het spel dat Silanus was gesneuveld. Verder gebeurde er niets mee.
• Mijn eerste aanval via zee op Buxentum faalde hard. Daarna namen rebellen Buxentum in, waarna de in-game conversaties toen ik de stad weer aanviel vertelden van Samnites.
• Vijandelijke vlootaanval op Buxentum triggerde de in-game conversaties van de zee-invasie die ik eigenlijk had uit moeten voeren.
Maar goed, verder een tof spel. Nog geen pathfindingfouten gevonden (die TW vaak heeft).
Moira. is tof. :7![]()
![]()
Niet al te slecht voor de eerste dag..
[ Bericht 10% gewijzigd door ChocolateJesus. op 04-09-2013 02:16:25 ]Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Kak! Mijn press reviewbuild heeft een houdbaarheidsdatum. Wel een vervangende code gekregen, maar kan fijn helemaal overnieuw beginnen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Volgens mij hebben ze een nulletje te veel geplakt bij assassination kans5 keer geprobeerd met 60% kans en niet verder gekregen dan wounded.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
En rip rang 6 generaal.
Gelijk het spel opnieuw gestart
Dit inderdaad. Zo'n karakter proberen over te halen naar jouw factie lijkt trouwens helemaal niet te werken. Echt 10x een 50% kans, steeds failen.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij hebben ze een nulletje te veel geplakt bij assassination kans5 keer geprobeerd met 60% kans en niet verder gekregen dan wounded.
En eindelijk een echt grote overwinning. Met 1300 een stad van 3200 aangevallen en slechts 200 dood.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Tweakers heeft nog een interessante review van de game, inclusief benchmarks: http://tweakers.net/revie(...)-op-oude-glorie.html
Apart om te zien dat er dus nog een hogere setting dan ultra blijkt te zijn, waarbij het verschil alleen gemaakt wordt door AA. Benieuwd hoe de game gaat draaien thuis..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Problemen waar ik tegen aan loop zijn voornamelijk rare zwarte stukken op de campaign en battlemaps, die dan nogal soort van flitsen? of flikkeren? op je scherm.
Lijkt wat mij betreft op een LOD of shadow texture problemen, CA zelfs gooit het op driver issues maar in replays heb ik er stukken minder last van dus dat is gelul.
FPS had ook beter gemogen maar dat valt nog mee tenminste (ergens tussen de 30 en en 60), ik loop niet tegen de 5-10fps aan zoals sommige met high end system.![]()
Volgens de benchmark heb ik een gemiddelde FPS van 36.5. Dat terwijl ik op de campaign map en battlemap toch vaak framedrops heb. Zeker op de campaign map als ik over een stad of leger ga.
Dat is toch raar met zo'n systeem: ?
Graphicscard: GeForce GTX 770 WindForce 3X OC 2GB Edition
CPU: Intel Core i5-4670K @ 3.40GHz (4 CPU's)
RAM: 8GB DDR3
Motherboard: Z87-HD3![]()
Ik vind het nog best een lastig spelvond rome 1 veel makkelijker
Speel nu als rome. misschien eerst even met een andere beginnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rome is denk ik wel 1 van de makkelijkere facties die je kan spelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het nog best een lastig spelvond rome 1 veel makkelijker
Speel nu als rome. misschien eerst even met een andere beginnen.
Op youtube zeggen paar van niet. Omdat je meer moet regelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Rome is denk ik wel 1 van de makkelijkere facties die je kan spelen.
Maar zie het vanzelf welHet gaat best oke met rome. Alleen heb zo weinig geld
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk dat het belangrijk is om de load en temps van je cpu en gpu actief te monitoren op zo'n momenten om uit te sluiten waar de drops door veroorzaakt worden. Heb online ook al vermeldingen gevonden van performancewinst van de laatste nvidia betadriver t.o.v. de whql.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Romanus het volgende:
Volgens de benchmark heb ik een gemiddelde FPS van 36.5. Dat terwijl ik op de campaign map en battlemap toch vaak framedrops heb. Zeker op de campaign map als ik over een stad of leger ga.
Motherboard: Z87-HD3Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Rampzalige framedrops doen zich voor wanneer je een leger of stad selecteert op de campaign map. Die gele gloed lijkt een enorme impact te hebben. Ook op spatie drukken tijdens een gevecht om zo te zien waar je troepen heen gaan leidt tot een 15/20 fps verlies...Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Serieus wat is het met die kansenpercentages?zelfs bij 95% faal ik telkens
Ik ook... fucked up.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Verders; geen guard mode, troepen blijven niet in formatie (belachelijk dat een phalanx zijn formatie opbreekt en met zwaardjes gaat vechten. Veldslagen zijn binnen 5 minuten voorbij, veel special abilities moeten zo snel mogelijk verwijderd worden (flaming javelin!?) UI is veel te groot, Shogun II UI was prima. Geen fatsonlijke AA. Verders nog veel kleine dingen.
SHAMEFUR DISPLAY!Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Wat, ik win bijna altijd.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel agents je zelf al hebt en dat het sowieso niet zal lukken als je al aan je limiet zit voor dat type agent. Zelf had ik een 95% kans op over halen en het lukte telkens niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Zo'n karakter proberen over te halen naar jouw factie lijkt trouwens helemaal niet te werken. Echt 10x een 50% kans, steeds failen.
En eindelijk een echt grote overwinning. Met 1300 een stad van 3200 aangevallen en slechts 200 dood.
Verder erger ik mijzelf ook kapot aan die wounded dingen, heb tot nu toe maar 1 kill gemaakt.
Verder is het even winnen vergeleken met Shogun II wat toch een stuk simpeler was qua gebouwen. Begon in Frankrijk, nam nog een provincie en had amper eten, nu een keer begonnen in Engeland, belachelijk veel eten en amper geld.
Die gevechten die snel voorbij zijn kan ik wel waarderen, de cavalry voelt bijvoorbeeld zo veel sneller aan vergeleken met Shogun II.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik kan hopelijk vanavond eens een sessie gaan doen, zal eens monitoren.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:23 schreef S-te-Fan het volgende:
Rampzalige framedrops doen zich voor wanneer je een leger of stad selecteert op de campaign map. Die gele gloed lijkt een enorme impact te hebben. Ook op spatie drukken tijdens een gevecht om zo te zien waar je troepen heen gaan leidt tot een 15/20 fps verlies...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Bij het opbouwen van je provincie moet je rekening houden met de strijd tussen public order en food. Je zult goed na moeten denken welke gebouwen je neerzet in iedere regio.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel agents je zelf al hebt en dat het sowieso niet zal lukken als je al aan je limiet zit voor dat type agent. Zelf had ik een 95% kans op over halen en het lukte telkens niet.
Verder erger ik mijzelf ook kapot aan die wounded dingen, heb tot nu toe maar 1 kill gemaakt.
Verder is het even winnen vergeleken met Shogun II wat toch een stuk simpeler was qua gebouwen. Begon in Frankrijk, nam nog een provincie en had amper eten, nu een keer begonnen in Engeland, belachelijk veel eten en amper geld.
Die gevechten die snel voorbij zijn kan ik wel waarderen, de cavalry voelt bijvoorbeeld zo veel sneller aan vergeleken met Shogun II.Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Empire had overigens ongeveer hetzelfde probleem bij de release. Als je wat verder in het spel kwam en je selecteerde een leger/stad/vloot dan lag het spel ook 10 seconden stil om te berekenen waar die "gele gloed" zou moeten komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kan hopelijk vanavond eens een sessie gaan doen, zal eens monitoren.Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Rome II is het eerste deel sinds medieval II dat ik weer heb gekocht in de total war serie. Maar wat is het een stuk ingewikkelder geworden zeg, die prologue ging in het begin bij mij ook niet goed. In plaats van één zo area die je moest capturen in medieval II (die stond in de townsquare) moet je er nu 3 ofzo pakken in rome II (dit had ik te laat door >_>).![]()
In het eerste gevecht had ik de samnites in de rug aangevallen ipv over de rivier te gaan om je bondgenoot te helpen. De slag bijna gewonnen, laatste vijandelijke units in de pan aan het hakken zegt ie dat ik op de een of andere manier verloren heb, ja zak dan door de stront met je prologue.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef Boomeister het volgende:
Rome II is het eerste deel sinds medieval II dat ik weer heb gekocht in de total war serie. Maar wat is het een stuk ingewikkelder geworden zeg, die prologue ging in het begin bij mij ook niet goed. In plaats van één zo area die je moest capturen in medieval II (die stond in de townsquare) moet je er nu 3 ofzo pakken in rome II (dit had ik te laat door >_>).Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Mediëval 2 Gold is ook mijn laatste total war game, al heb ik een tijdje terug wel getwijfeld over napoleon (steam actie). Ben dan ook benieuwd naar dit deel aangezien ik het gros van de tijd in de originele Rome heb gespendeerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef Boomeister het volgende:
Rome II is het eerste deel sinds medieval II dat ik weer heb gekocht in de total war serie. Maar wat is het een stuk ingewikkelder geworden zeg, die prologue ging in het begin bij mij ook niet goed. In plaats van één zo area die je moest capturen in medieval II (die stond in de townsquare) moet je er nu 3 ofzo pakken in rome II (dit had ik te laat door >_>).Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Heb nu een uurtje of zes in Rome II zitten. Speelt aardig weg, alleen de muziek kan mij totaal niet bekoren. Lijkt zelfs grotendeels afwezig. Ik mis de epic soundtrack van de originele Rome...
Qua performance valt het mij enorm mee. Game draait volgens de opties op ultra en het loopt soepel. Op een pc van 3 jaar oud. (Core i7 860, 4 gb RAM, Radeon HD 5850)You know, I've learned something today![]()
Ben bang dat mijn pc een betere videokaart nodig heeft voor deze. Shogun 2 draaide hij heel behoorlijk, maar als ik her en der lees wat mensen in de kast hebben zitten moet ik nog even wachten.Hier draai je Shogun 2 mee op de hoogste stand, lijkt me?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Romanus het volgende:
Motherboard: Z87-HD3Dit, dus.![]()
Heb je al de laatste nvidia beta driver geinstalleerd?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Romanus het volgende:
Motherboard: Z87-HD3
Dat had bij mij het probleem verholpen op de battle map geen lag meer enzo..![]()
Mischien komt er ooit een soundtrack mod..quote:Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef ImMaxa het volgende:
Heb nu een uurtje of zes in Rome II zitten. Speelt aardig weg, alleen de muziek kan mij totaal niet bekoren. Lijkt zelfs grotendeels afwezig. Ik mis de epic soundtrack van de originele Rome...
In de battles hoor ik eigenlijk nooit muziek![]()
![]()
Al je de historische accurraatheid wegdenkt, is het spel best vermakelijk. Alleen vond ik de building options bij Rome 1 en MEdieval 2 wel leuker. Why change something that ain't broken huh?AFCA
Okay i stand corrected ik heb mn meeste problemen weten op te lossen door de non beta versie voor mn Ati kaart te installeren.
de 13.4 catalyst suite.
Bijna alle problemen zijn weg nu eindelijk.![]()
Vaag, ik heb juist het gevoel dat het veel makkelijker geworden is. In Shogun 2 had ik hier altijd moeite mee maar in Rome 2 doe ik de één na de andere succesvolle agent actie.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Had net een bug(?) kon met geen enkele factie diplomatie aangaan. Kon er wel op klikken maar dan had ik geen opties bij 'add offer/demand'Women with dicks and weak men with vaginas.
Het bouwen van gebouwen is wel minder overzichtelijk geworden. Ook ik heb liever de oude manier.
En wat ik niet snap is dat ik geen units kan retrainen. Oftewel, gehavende units weer helemaal gezond maken zodat mijn leger weer 100% is. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? En het gaat om units die elke stad kan leveren.![]()
Ik vind het spel super. Ten eerste moet je nu veel meer plannen om je food/public order en tax te balanceren.
Zo heb ik de barrack in Rome plat gemaakt en vervangen voor industrie = meer $.
Velathri maakt nu mijn troepen samen met Consentia. (Voor noorden en zuiden invasies)
Neapolis = Marine
Ariminium + Brundsimium + Alalia = Voedsel.
Verschillende handelsovereenkomsten gemaakt mij inkomen is nu zo'n 3000 per turn met 2 legions van ieder 13 man en 1 admiraal met 10 schepen. 17 voedsel om mijn steden nog groter te maken en zo meteen de invasie richting Syracusae omdat ze mijn handelsovereenkomst hebben beëindigt de eikels
Vanavond kijken of ik Syracusae erbij kan krijgen en Patavium!Retraining heet nu "healing" en gaat vanzelf, kost een paar turns. Sommige generals hebben 10% sneller healing.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef Inbouwkast het volgende:
Het bouwen van gebouwen is wel minder overzichtelijk geworden. Ook ik heb liever de oude manier.
En wat ik niet snap is dat ik geen units kan retrainen. Oftewel, gehavende units weer helemaal gezond maken zodat mijn leger weer 100% is. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? En het gaat om units die elke stad kan leveren.![]()
Als je leger in je eigen gebied staat worden je troepen automatisch aangevuld. Duurt meestal een paar beurten.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef Inbouwkast het volgende:
En wat ik niet snap is dat ik geen units kan retrainen. Oftewel, gehavende units weer helemaal gezond maken zodat mijn leger weer 100% is. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? En het gaat om units die elke stad kan leveren.
Ze krijgen automatisch nieuwe units erbij, zolang je in je eigen provincie zit en je een generaal in je leger hebt.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef Inbouwkast het volgende:
En wat ik niet snap is dat ik geen units kan retrainen. Oftewel, gehavende units weer helemaal gezond maken zodat mijn leger weer 100% is. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? En het gaat om units die elke stad kan leveren.Women with dicks and weak men with vaginas.
Wat doen alle stats nou precies dan? Zeal dan doet je generaal zelf meer schade toch? Authority beter moraal dacht ik? Geen idee wat Cunning nu precies doet.Women with dicks and weak men with vaginas.
Bedankt voor de antwoorden! Dat is opzich wel makkelijk dat ze zelf 'healen'. Voorheen vergat je vaak de units te 'healen', dus dit is wel een uitkomst![]()
Ben met Athene nu iets van 4 beurten verder en heb epirus weggevaagd, dus het gaat lekker tot nu toe.![]()
Even gejat van dit topic:quote:Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef Inbouwkast het volgende:
Bedankt voor de antwoorden! Dat is opzich wel makkelijk dat ze zelf 'healen'. Voorheen vergat je vaak de units te 'healen', dus dit is wel een uitkomst
http://forums.totalwar.co(...)nning-and-Zeal/page2En voor agents:quote:Authority, Cunning and Zeal are 3 separate attributes that can level up and affect your general in many ways.
Authority for example, make's your general a better leader the more it gets higher. To elaborate, you will notice his leadership aura in battles grows as his Auth. grows. Furthermore at certain milestones, such as 4 Auth. your general unlocks Inspire.
It's a similar thing for the other two traits Cunn. and Zeal.
Cunning = more crafty
For example the more cunning your general has, the quicker his unit's abilities recharge. Furthermore at 4 cunning he unlocks battle rhythm (make's a unit get stronger and stronger for a short time, after which they exhaust greatly)
Zeal = more brute force
Higher brute = units do more melee damage, and missile units do more upfront damage at all times
Higher brute also unlocks you more skills.quote:In regard to agents its even more interesting. each action done by an agent can now be specifically altered to have a bonus effect with the success chance dependent on your agents auth. cunn. or zeal.
let me give you a example. i have a german scout/spy called olaf.
by having a higher cunning than normal when i choose to disrupt an enemy army olaf is better suited to poison the food supplies.because it relies on the cunning attribute (which olaf has more of). the other alternatives to sabotaging would.have been a zeal-option to destroy the equipment of the army. theres also an authority based approach to sabotagingt the army with a bonus effect but i forgot
just remember sabotaging an army is always gonna slow/stop em if its successful but that cunning allowed me to poison em and kill some men at the same time
furthermore cunning makes my scout harder to find and catch.
zeal and authority ay out similarly but im not at my pc at the moment so i cant remember exactly.what they help with when it.comes to agents.![]()
Ik heb nu een bug dat ze een invasie via zee komen doen en dat er bij 2 units 1 mannetje niet van de boot af komt waardoor die gehele unit niks doet en ik ze niet aan kan vallen. En dan zijn er nog 4 boten die net voor land helemaal stil liggen waar ook geen units van af komen en die ik niet aan kan vallen..
Had ik nu de battle time limit maar naar beneden gezet.Gelukkig loopt de tijd nog af als ik niet in-game zit.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Weet iemand al hoe je je camera kan draaien en de hoek kan veranderen enz?AFCA
Met Q en E.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand al hoe je je camera kan draaien en de hoek kan veranderen enz?![]()
Middle mouse buttonquote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand al hoe je je camera kan draaien en de hoek kan veranderen enz?![]()
![]()
Ging toch altijd met scrollknop inhouden en dan met de muis bewegen? Of haal ik nu spellen door elkaar?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand al hoe je je camera kan draaien en de hoek kan veranderen enz?
Moira. is tof. :7![]()
of ik heb een bug of ik doe iets verkeerd.. maar ik kan al paar turns mijn ship niet verplaatsenGeen idee wat ik hier ana kan doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe verder je in de campaign zit beginnen die turns toch wel irritant lang te worden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Idd.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Catkiller het volgende:
Hoe verder je in de campaign zit beginnen die turns toch wel irritant lang te worden.AFCA
Is het net zo erg als Empire total war? Want daar moest ik regelmatig langer dan 10 minuten wachten als ik erg ver in de campagne zat. Het heeft er regelmatig toegeleid dat ik botweg niet verder kon komen. Is nooit gefixt overigens in Empire, pas in Napoleon:TW ging het iets beter, omdat CA er voor gezorgd had dat de computer geen legers meer opbrak om die per individuele unit te verplaatsen. Zou toch wel wat zijn als een soort gelijk probleem er weer is ingeslopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Catkiller het volgende:
Hoe verder je in de campaign zit beginnen die turns toch wel irritant lang te worden.
Ga overigens pas volgende maand de game (en een nieuwe videokaart) kopen. Deze maand te druk met studie...ik _kan_ deze game er niet bij hebben.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Lijkt heel erg per persoon te verschillen. Ik wacht zelf meestal een halve minuut.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Is het net zo erg als Empire total war? Want daar moest ik regelmatig langer dan 10 minuten wachten als ik erg ver in de campagne zat. Het heeft er regelmatig toegeleid dat ik botweg niet verder kon komen. Is nooit gefixt overigens in Empire, pas in Napoleon:TW ging het iets beter, omdat CA er voor gezorgd had dat de computer geen legers meer opbrak om die per individuele unit te verplaatsen. Zou toch wel wat zijn als een soort gelijk probleem er weer is ingeslopen.
Ga overigens pas volgende maand de game (en een nieuwe videokaart) kopen. Deze maand te druk met studie...ik _kan_ deze game er niet bij hebben.
Best vaag dat het bij mij zo goed loopt want zo bijzonder is mijn pc niet.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Ontsla de CFO dan, verdomme!quote:
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Hmm, nou ja ik ga het de komende tijd toch niet merken en tegen de tijd dat ik de game heb zijn er vast wel patches.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Lijkt heel erg per persoon te verschillen. Ik wacht zelf meestal een halve minuut.
Best vaag dat het bij mij zo goed loopt want zo bijzonder is mijn pc niet.
Multiplayer is ook lachen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja, werktquote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ging toch altijd met scrollknop inhouden en dan met de muis bewegen? Of haal ik nu spellen door elkaar?. Alleen in medieval 2 en Rome 1 was het met alt dacht ik, bij mij dan.
AFCA
![]()
Loopt voor geen meter op een antieke kaart terwijl FotS het prima deed.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
20+ ventjes raken met artillerie
Voor het eerst sinds Medieval 2 weer een Total War game aan het spelen. Wat een veranderingen zeg, maar goed dat ik even met de proloog begon want anders had ik er helemaal de ballen van gesnapt.
Iemand tips of een artikel over het aanvallen van een regio? Krijg het nu al 2 keer voor elkaar om m'n generaal in het hoofdstuk 'invasion of samnium' dood te laten gaan.![]()
![]()
Aan het begin had ik eigenlijk alleen oorlogen die ik zelf begon maar nu ik zelf dus wat groter ben en een aantal client staten heb begin ik steeds meer in oorlogen van andere staten betrokken te raken. Vooral in het noorden, daar is het echt zo onstabiel als wat. Er zijn daar twee stammen die mij mogen maar de rest lijkt echt een hekel aan mij te hebben. Best tof.
Sparta begint ook aardig groot te worden dus wellicht moet ik dadelijk ook iets verder naar het oosten uitbreiden.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Ik mis een aantal opties bij diplomacy die je in rome 2 wel had. beetje jammer
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef sonnyspek het volgende:
Pfff ik ga denk ik maar een andere computer kopen hiervoor.
Hoe groot is jullie rijk?
Ziet er nu zo uit.
Ik zie net dat ik ook 50% van de senaat in handen heb. Vraag me af wanneer er een burgeroorlog uitbreekt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef over_hedge het volgende:
of ik heb een bug of ik doe iets verkeerd.. maar ik kan al paar turns mijn ship niet verplaatsenGeen idee wat ik hier ana kan doen
![]()
Lees net op de forums dat het in een bug is
Dat is mooi kut want ben heel me leger nu kwijt
Had ik ook, dacht dat het aan me pc lag.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Lees net op de forums dat het in een bug is
Dat is mooi kut want ben heel me leger nu kwijt
![]()
![]()
Nice hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er nu zo uit.
Ik zie net dat ik ook 50% van de senaat in handen heb. Vraag me af wanneer er een burgeroorlog uitbreekt.Zou mooi zijn als je zo Griekenland en Spanje dan nog erbij hebt.
![]()
![]()
Ik heb net de achievement ´Censor´ gehaald.
`accumulate 1.000.000 talents in your treasury during a single campaign`
Op het hoogtepunt kreeg ik 6000 denari per beurt terwijl belastingen op zijn laagst stonden. Nu zit her rond de 1000 vanwege verschillende rebellen in mijn rijk.![]()
![]()
Haha, ja daar zit ik nu ook naar te kijken. Ik ga dadelijk denk ik Sparta aanvallenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nice hoor.Zou mooi zijn als je zo Griekenland en Spanje dan nog erbij hebt.
.
Het is ook pas 195BCBacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Speel je op easy ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er nu zo uit.
Ik zie net dat ik ook 50% van de senaat in handen heb. Vraag me af wanneer er een burgeroorlog uitbreekt.. Op Very hard is het instant houden van 4 provinces al een taak opzich.
AFCA
Nee normal.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speel je op easy ofzo. Op Very hard is het instant houden van 4 provinces al een taak opzich.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Haha lekker, heb je een goede basis.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:27 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Haha, ja daar zit ik nu ook naar te kijken. Ik ga dadelijk denk ik Sparta aanvallen.
Het is ook pas 195BC![]()
![]()
Als iemand een ally state is kan je dan ook edicts hebben in dat gebied als de rest van jou is?Women with dicks and weak men with vaginas.
Mijn Macedonisch rijk
Laatst overigens wel "last" van wat extra zonnetjes....
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Ineens -7 voedsel![]()
Hebben meer mensen dat bij de tutorial deel 2 niet meer verder gaat na een turn? De gewone campaign laadt gewoon wel na een nieuwe turn.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Goed opelleten wat voor gebouwen je neerzet. Je stad upgrade kost al 10 foodquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wekelijkse updates vanaf vrijdag dus!Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Dat is overigens binnen de TW serie de truc om op langere termijn veel belastinggeld binnen te slepen. Bij de laagste belastingniveau is de aanwas van de bevolking het grootst. Dat heeft later weer positief effect op de totale inkomsten.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef Romanus het volgende:
Ik heb net de achievement ´Censor´ gehaald.
`accumulate 1.000.000 talents in your treasury during a single campaign`
Op het hoogtepunt kreeg ik 6000 denari per beurt terwijl belastingen op zijn laagst stonden. Nu zit her rond de 1000 vanwege verschillende rebellen in mijn rijk.Heb altijd mijn belastingen zo laag mogelijk staan.
Merkte hetquote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goed opelleten wat voor gebouwen je neerzet. Je stad upgrade kost al 10 foodnu maar Roma geen belasting laten betalen en ik heb alweer 9 voedsel
Zojuist opgestart en vergeet het maar, voorlopig onspeelbaar. Dit is gvd de 2e AAA game in korte tijd die totaal niet werkt met SLI. Met alle settings op extreme en AA op 16x trekt ie average 46 frames, zet je sli aan: 16.
Fuck this shit..
-edit-
Direct alweer meerdere mensen gevonden: http://forums.totalwar.co(...)2-no-Sli-and-low-fps
En devs maar klagen dat mensen games piraten...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Neem de tijd en denk goed na over de stappen die je gaat nemen, dat zijn de tips die ik je kan geven.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef InGebruik het volgende:
Voor het eerst sinds Medieval 2 weer een Total War game aan het spelen. Wat een veranderingen zeg, maar goed dat ik even met de proloog begon want anders had ik er helemaal de ballen van gesnapt.
Iemand tips of een artikel over het aanvallen van een regio? Krijg het nu al 2 keer voor elkaar om m'n generaal in het hoofdstuk 'invasion of samnium' dood te laten gaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wachten tot dat Nvidia met nieuwe drivers komt dus...quote:Op woensdag 4 september 2013 18:02 schreef DeeCruise het volgende:
Zojuist opgestart en vergeet het maar, voorlopig onspeelbaar. Dit is gvd de 2e AAA game in korte tijd die totaal niet werkt met SLI. Met alle settings op extreme en AA op 16x trekt ie average 46 frames, zet je sli aan: 16.
Fuck this shit..
Je bedoelt denk ik AF? AA zit niet echt in de game.
Overigens trekt mijn AMD 7790 alles op extreme, alleen de gebruikelijke campaign map lag...Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Welke turn is dat?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er nu zo uit.
Ik zie net dat ik ook 50% van de senaat in handen heb. Vraag me af wanneer er een burgeroorlog uitbreekt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: