Straks overschakelen naar de Rijdende Rechter. De afloop hiervan is toch voorspelbaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef hollander87 het volgende:
Gezellig, 1 zender doorzappen en je hebt John met Britt en Ymke...
met de toeslagen hadden ze krap 1600quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Renesite het volgende:
Wat was eigenlijk het inkomen van die knakker?
tis echt treurig gesteld met de NL tv...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks overschakelen naar de Rijdende Rechter. De afloop hiervan is toch voorspelbaar.
is niet gezegd. Er bleef 800 van over ivm loonbeslag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Renesite het volgende:
Wat was eigenlijk het inkomen van die knakker?
Oh dit is wel aardig hoor, zo zie je ook eens wat voor sufferds er in ons land levenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
tis echt treurig gesteld met de NL tv...
Verkeerde beslag vrije fout afaikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is niet gezegd. Er bleef 800 van over ivm loonbeslag.
structureel 530 te kort per maandquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Renesite het volgende:
!
In een huurhuis? Zou voldoende moeten zijn eigenlijk
Fout, of voet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verkeerde beslag vrije fout afaik
Ah, even gemistquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
structureel 530 te kort per maand
Maakt niet uitquote:
Dat bijv de belastingdienst of een incassobureau een deel van je loon direct krijgt van je werkgever/uitkeringsinstantie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
Rene, wat houdt loonbeslag precies in?
Ik dacht trouwens dat schulden bij dr belastingdienst met de toeslagen verrekend werden.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
Rene, wat houdt loonbeslag precies in?
Ik dacht trouwens dat schulden bij dr belastingdienst met de toeslagen verrekend werden.
Laat me raden, aan de eind van het programma hebben ze tussen de 100 en 200 euro over per maandquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks overschakelen naar de Rijdende Rechter. De afloop hiervan is toch voorspelbaar.
Oooh gurl tell me about it.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef snellejelle het volgende:
Get over it, lady. Serieus, elke keer in de slachtofferrol.
Schulden grotendeels vereffend, klein beetje verder aflossen. Gok ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Laat me raden, aan de eind van het programma hebben ze tussen de 100 en 200 euro over per maand
Tnx!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Loonbeslag is dat er een VTLB ( http://www.wsnp.rvr.org/index_vtlb.cfm?section=burger ) wordt gemaakt. Het bedrag daarin onder de kop 'beslag vrije voet' is het bedrag dat de schuldenaar ten alle tijde moet houden. Alles boven het bedrag mag van het inkomen ingehouden worden na een uitspraak van de rechter dat het mag (tenzij de belastingdienst zegt dat ze het willen)
Beslag op toeslagen is vaak wanneer er al een schuld is bij de betreffende toeslag (huur > huurtoeslag ; zorg > zorgtoeslag etc) In dit geval verwacht ik dat ze jaren toeslagen hebben gekregen terwijl ze geen recht hebben/hadden. Dom van de mensen.
Zorgtoeslag mag overigens ook doorberekend worden naar het CVZ (dat woord is ook gevallen) Als je zes maanden achterstand hebt bij je zorgverzekering meldt je zorgverzekeraar je aan bij het College van Zorgverzekeraars. Daar betaal je 160,12 per schuldenaar in het gezin (twee volwassenen is dus 320,24). Dat is inclusief een boete plus je houdt alleen de basisverzekering.
Gewoon te duur.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Renesite het volgende:
Normaal wel maar een volle bezetting.
Fack you
Wat een knakker
whehequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Dertig euro, daar vegen wij onze kondt mee af.
instelling, je weettoch. En z'n gebitquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Gwniemand het volgende:
De goede kant op?! Beide geen baan, van die schuld regelingen is nog niets vam terecht gekomen en het programma is al bijna afgelopen.
Prutsersquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
instelling, je weettoch. En 'n gebit
zelfverzekerheidquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Met liefde heb je toch geen geld nodig jongens?!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Met liefde heb je toch geen geld nodig jongens?!
quote:
Bij Zeeman gekocht, jwt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Enchanter het volgende:
Heeft die gast maar één shirt of zo ?
en zo bespaar je waskosten uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Gwniemand het volgende:
Henk heeft bijna de hele uitzending dat groene shirt aangehad.
Symboliekquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Pap89 het volgende:
(uit eigen ervaring)
Die cursus, kun je niet op zakken, zelfs al ben je een Henk.
Maar zie ook niet hoe dat zijn kansen kan "vergroten"
Ik denk dat als je de instructeur dood rijdt dat je dan wel zakt, maar anders inderdaad niet nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Pap89 het volgende:
(uit eigen ervaring)
Die cursus, kun je niet op zakken, zelfs al ben je een Henk.
Maar zie ook niet hoe dat zijn kansen kan "vergroten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |