quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ah, de eerste klant is gevonden
Neeeeee joh!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
"Potentiele werkgevers moeten haar gewoon zien"
UhuhNiet recentelijk werkloos geweest zeker.
jij zit ook zwaar in de schulden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Renesite het volgende:
Hij belde de belastingdienst. Dat hoorde ik aan het doorkiesmenu
Nee, ik zit aan de andere kant van de medaillequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jij zit ook zwaar in de schulden?
Even in de war met een ander programm.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
Waarom rijdt John nu ook in een camper?!
Die had ie nog over van Bonje met de buren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
Ja, de leugenaar. Maar haar snap ik ook niet. Sigaretten zijn onbetaalbaar in hun situatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij shag, dat halve pakje per week was alleen van hem.. wat dus een pakje per dag was..
je hebt ook van die klik sigaretten met sjek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de leugenaar. Maar haar snap ik ook niet. Sigaretten zijn onbetaalbaar in hun situatie.
even een bliksembezokje tussendoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
Sowieso, weg met die troep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de leugenaar. Maar haar snap ik ook niet. Sigaretten zijn onbetaalbaar in hun situatie.
Dit zag er wel uit als een echte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je hebt ook van die klik sigaretten met sjek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |