Ik ook, behalve het laatste stukje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
ik rijd achteruit op de buitenspiegels.
bij grote spiegels kan dat primaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
en die eeuwige herhalingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Waarom duurt dat voorstukje altijd zo lang?
ik ook, in mijn busje is er niet eens een binnenspiegelquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
als je weet waar die zich bevindt heb je al de helft te pakkenquote:
Hij is inmiddels een beschadigde auto wel gewend.quote:
Goedkoperquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom is die prijsauto een oud model van voor 2007?
Hangt ervan af met welke bus ik rijd; ze hebben het allemaal, maar bij de een kan je er wat meer door zien als de ander. (rolstoelbussen)quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ook, in mijn busje is er niet eens een binnenspiegel
maar de muur is blijven staan.quote:
De meeste busjes zijn dicht van achter dan heb je aan een binnenspiegel niet zo heul veelquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt ervan af met welke bus ik rijd; ze hebben het allemaal, maar bij de een kan je er wat meer door zien als de ander. (rolstoelbussen)
ja, dit is natuurlijk raar. Er was jaren geleden ook zoiets met reclameborden langs de snelweg. "kijk op de achterkant". Waar dan ook reclame stond.quote:
citroen jumpyquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt ervan af met welke bus ik rijd; ze hebben het allemaal, maar bij de een kan je er wat meer door zien als de ander. (rolstoelbussen)
Transit's en Sprinter'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |