SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Pre orderen hoeft niet meteen te betekenen dat je het via de post ontvangt..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen pre-orderen. Het risico is toch veel te groot dat je hem bijvoorbeeld een dag later pas in de brievenbus ontvangt? Dan voel je je mooi kut als iedereen dan al vrolijk aan het spelen is. Plus het feit dat zo'n spel nooit uitverkocht raakt.
Ik ook niet, wilde m kopen maar er ging iets fout bij wehkamp, hij was toen 49.99 euro. Werd dus wel geld afgeschrevenquote:
Ach man een dagje later boeit dat nou zoveelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen pre-orderen. Het risico is toch veel te groot dat je hem bijvoorbeeld een dag later pas in de brievenbus ontvangt? Dan voel je je mooi kut als iedereen dan al vrolijk aan het spelen is. Plus het feit dat zo'n spel nooit uitverkocht raakt.
Bij bol.com besteld dus ik maak me niet zo'n zorgen. Het is mij nog nooit voorgekomen dat hij een dag later in de bus viel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb het dus over de pre-orders die je via de post ontvangt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Pre orderen hoeft niet meteen te betekenen dat je het via de post ontvangt..
Heb hem bij een winkel hier in de buurt gepre-orderd, mocht hij niet bij de post zitten rij ik zo naar die winkel toe.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Hoe zo een kutleven heb je eigenlijk als je er een probleem van maakt dat een spel een dag later komt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook bij bol.com besteld, komt vast wel goed tenzij er net als bij Assassins creed 3 een paar vrachtwagens vol games worden gestolen waardoor bol.com niet op tijd kon leveren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Bij bol.com besteld dus ik maak me niet zo'n zorgen. Het is mij nog nooit voorgekomen dat hij een dag later in de bus viel.
Jaja, nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef dolf1010 het volgende:
godverdomme ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop
Ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop.
Dat derde berichtje was ook een fout hoor, niet om het uit te leggen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop.
Dat derde berichtje was ook een fout hoor, niet om het uit te leggen.
Ik heb een fijn leven hoor. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe zo een kutleven heb je eigenlijk als je er een probleem van maakt dat een spel een dag later komt?
Juist daarom, je wacht al zo lang, wat maakt een dag meer of minder dan uit?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb een fijn leven hoor. Niks mis mee.
Nou, ik zou het best klote vinden aangezien je dan al een paar weken/maanden van te voren hebt besteld en ze niet leveren op de releasedatum. Maar zal wel aan mij liggen dan
't is een rampquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]wat erg meer dan 1x gepost!!
Of een week?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Juist daarom, je wacht al zo lang, wat maakt een dag meer of minder dan uit?
Het is GTA5 godverdomme. als het nou de sims was allahquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Juist daarom, je wacht al zo lang, wat maakt een dag meer of minder dan uit?
fixedquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Convict het volgende:
[..]
Het is GTA5 godverdomme. als het nou de sims was allah god
Ik vind het echt een beetje sneu als je er een probleem van maakt of een game een dag eerder of later komt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Convict het volgende:
[..]
Het is GTA5 godverdomme. als het nou de sims was allah
de horror.. ze zijn bijde niet echt.. GTA daarintegenquote:
Gewoon uitstellen tot de feestdagen. Je wacht al zo lang. Wat maken die paar maanden dan nog uit?quote:
Jij bent zeker ook eentje die bij een nieuwe auto van 40 duizend euro de laatste 1500 euro niet uitgeeft voor bijvoorbeeld een betere geluidsinstallatie?quote:
Jij kent mij niet. Ik strooi met geld. Ik heb zelfs op mijn fiets een iphone dock. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook eentje die bij een nieuwe auto van 40 duizend euro de laatste 1500 euro niet uitgeeft voor bijvoorbeeld een betere geluidsinstallatie?
Als je met geld strooit waarom heb je dan een fiets?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Ik strooi met geld. Ik heb zelfs op mijn fiets een iphone dock. Gewoon omdat het kan.
Je bent sneu als je dat idd erg vind en hem vervolgens op een internet site gaat bestellenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje sneu als je er een probleem van maakt of een game een dag eerder of later komt.
Leuk voor de afwisseling. De ene dag de Cayenne en de volgende dag gewoon ouderwets trappen met die benen. Mooi man. Maar nu ontopic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als je met geld strooit waarom heb je dan een fiets?
Waarom een Cayenne als je ook en Rolls Royce Ghost kan hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Leuk voor de afwisseling. De ene dag de Cayenne en de volgende dag gewoon ouderwets trappen met die benen. Mooi man. Maar nu ontopic.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Waarom een Cayenne als je ook en Rolls Royce Ghost kan hebben?
En als het persé een Cayenne moet zijn, waarom dan geen Turbo, of Turbo S?
Of afgelopen voorjaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben blij dat GTA V niet deze week uit is gekomen.
Met het warme weer in aantocht ging ik het toch al niet veel spelen.
Eind september kan het ook nog mooi weer zijn hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Vault-Boy het volgende:
jij vindt de woestijnen niet warm genoeg in gta?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Is ook weer zo idd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Eind september kan het ook nog mooi weer zijn hoor
Voor die gast op reddit zou het kut zijn idd, neem aan dat jij iets langer te leven hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb een fijn leven hoor. Niks mis mee.
Nou, ik zou het best klote vinden aangezien je dan al een paar weken/maanden van te voren hebt besteld en ze niet leveren op de releasedatum. Maar zal wel aan mij liggen dan
Of waarom niet 17 september 2014? Die ene fucking dag maakt wel echt veel uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gewoon uitstellen tot de feestdagen. Je wacht al zo lang. Wat maken die paar maanden dan nog uit?
Hij maakt geen probleem, hij zegt dat hij het kut zou vinden dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje sneu als je er een probleem van maakt of een game een dag eerder of later komt.
Fuck het weer man, al is het 39 graden, dan zit ik gewoon voor de tv met een ventilator op me en veel drank in de buurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoi, ik had nog 40 euro aan bol-cadeaubonnen waar ik vanaf wildequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Correctie: Hèt Spelletjequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen mensen, het is maar een spelletje
Jizz in ma pantzzzZquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb een stijve jongens
[ afbeelding ]
Shit just got real
Huge spoiler btwquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)-theft-auto-v?page=1
Hands on review + nieuwe screens
Maar af en toe springt er toch een woordje uit die je dan wel zietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet lezen, plaatjes kijken en enkel die Quotes.
Heb t zelf ook een aantal keren gehad, dat je dat fuck GTA, maar gewoon even laten rusten en dan komt het vanzelf weerquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb alles gelezen, en ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over een aantal dingenDe hype komt langzaamaan terug
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
God damn!!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)-theft-auto-v?page=1
Dan zou ik het ook wel weten ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoi, ik had nog 40 euro aan bol-cadeaubonnen waar ik vanaf wilde
Ja. En precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Zit die erin?
In een dikke lowrider cruisen langs de boulevard.
heerlijk die lange snelwegen 4/5 baans in deze gamequote:
Dat commentaar is echt dom 'het lijkt of hij de auto's slaat'quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is geen game, dit is gewoon een beleving van Los Santos. Als die installatie is voltooid krijgen we kippenvel en het wordt gewoon helemaal geweldig![]()
Wordt echt emotioneel zo mooi
Ik kan me nog herinneren dat 24 oktober (volgens mij) 2004 GTA San Andreas uit kwam, nooit gedacht dat ik zoveel tijd aan een spel zou doorbrengen. GTA 1, 2, 3 en Vice City was ik zo op uitgekeken maar op San Andreas echt niet. En om nu, 9 jaar later het nieuwe deel van GTA dat zich in precies dezelfde stad afspeelt is niet niks.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is geen game, dit is gewoon een beleving van Los Santos. Als die installatie is voltooid krijgen we kippenvel en het wordt gewoon helemaal geweldig![]()
Mag toch hopen dat het wel wat spannender/spectaculairder wordt dan dit!quote:
Of dat vanwege een storm de brug afgesloten was..dat was in vice city...toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat alles vanaf het begin open is, neemt toch een stukje beleving weg.
Dat gevoel wat je had bij SA toen je voor het eerst in de badlands was of in dat busje richting San Fierro reednostalgie
Ja en in III opgeblazen en in IV terror dreigingquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of dat vanwege een storm de brug afgesloten was..dat was in vice city...toch?
Het enige wat jou interesseert zijn de hondenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee hoor, is één van mijn grootste interesses. Samen met F16's en pickup trucksquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Het enige wat jou interesseert zijn de honden
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit just got real
en :quote:
Al die plaatjes met hoesjes/cd's erop negeer ik gewoon. Als ze echt zeggen dat ze het spel hebben moeten ze gewoon gameplay laten zien.quote:
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:52 schreef Trebo het volgende:
Tja GTA5.. de hype zal waarschijnlijk weer groter zijn dan de belevenis ben ik bang..
Vooral wanneer je er op zit en het ter aarde stortquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef FredVleespet het volgende:
Dat heb ik met paarden in RDR , vooral als je ze door hun kop schietdie animatie
HA GAYYYYYY!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
GTA IV vond ik tegenvallen ,wel prima mee vermaakt daar niet van.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf.
GTA IV was ik hyped voor, absoluut niet teleurgesteld. Vetter dan ik ooit had gedacht, ookal heeft Rockstar dingen toegezegd die niet in de game zaten.
Red Dead Redemption was ik hyped voor. Beste game van deze console generatie, hands down.
Rockstar maakt het elke keer weer waar, dit zal met GTA V niet anders zijn.
Jezus. Die stad is echt te groot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit just got real
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |