SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 03-09-2013 16:11:47 ]
Shit lapo dusquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Toen speelde dit nog niet eens, die foto is al een paar maanden oud
Van juni ofzo geloof ik, had iig geen bal met de gate te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Shit lapo dus, maar hoe oud was die foto van die handen dan?
Lekker veel tijd om te bbq nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's Raf mag een tijdje thuis zitten, misschien kan hij Saab een beetje in bedwang houden![]()
http://www.nieuws.nl/spor(...)seerde-Van-der-Vaart
Maher vervangt geblesseerde Van der Vaart
Laatste update: 3 sep 2013 13:07
Rafael van der Vaart mist de komende interlands van het Nederlands elftal. De 30-jarige middenvelder heeft last van zijn rechterhamstring en moest daardoor de training van Oranje in Katwijk dinsdag vroegtijdig beëindigen. Bondscoach Louis van Gaal heeft Adam Maher opgeroepen als vervanger.
welke foto,de pas gemanicuurde handen van Syl en Tour of de middelvinger van Tour?. De eerste was volgens mij vorige week, de middelvinger 20 juni.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Shit lapo dus, maar hoe oud was die foto van die handen dan?
Ja, die gemanicuurde handen bedoelde ik, oké dus die waren in ieder geval recent én van van Sylquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:01 schreef kvd het volgende:
[..]
welke foto,de pas gemanicuurde handen van Syl en Tour of de middelvinger van Tour?. De eerste was volgens mij vorige week, de middelvinger 20 juni.
Dat was dus de foto met die middelvinger en dat hoedjequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Van juni ofzo geloof ik, had iig geen bal met de gate te maken.
De uitspraak over Damian en Sabia's kinderen is wel van 1 september en had wel met deze gate te maken. En deze:quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Van juni ofzo geloof ik, had iig geen bal met de gate te maken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
De uitspraak over Damian en Sabia's kinderen is wel van 1 september en had wel met deze gate te maken. En deze:
Touriya Vaughan @touriyavaughan 16h
Friends are like condoms, they protect you when things get hard😉😎
Is van 16 uur geleden.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat idioot
![]()
Ik heb trouwens deze clip in de OP gezet bij de andere clipjes onder de spoiler ik hoop dat
Ole het er mee eens is![]()
twitter:SylvievdVNEWS twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 18:32:58Jubiläumsfeier @RTL_Nord #Hamburg Sylvie strahlt den Ärger einfach weg!... http://t.co/iGmjtKoRhO http://t.co/AtlfFfbWQm reageer retweet
Ze was blijkbaar in deze zomer in Nederland voor een vakantie, dus ze zal misschien opquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Die middelvinger is van juni idd, en durf toch zeker te wedden dat het voor Sab is geweest.
[In die tijd gingen ze samenwonen, zou ze al da niet zwanger zijn etc etc.]
En natuurlijk had ze al contact met Syl hierover.
Die staat echt niet van de 1 op andere dag jankend voor de deur in LA.![]()
Onmogelijk met hun drukke agenda's.
Echt? Ik vind er geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een leuke vent
Ik vind het een mooie vrouw. Maar mannen kijken nu eenmaal anders naar vrouwen.quote:
Wat een deceptie, ik verwachtte een uitgebreide foto-reportagequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:25 schreef hexje het volgende:
Weer terug in Nederland. Het regende heel veel dus geen rondvaart gemaakt.
Ik vind hem iig mooier dan Raf, Zarka, Wesley en Badr.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Echt? Ik vind er geen reet aan.
Nou op deze video vind ik het ook maar een eng mokkelquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie vrouw. Maar mannen kijken nu eenmaal anders naar vrouwen.
Zal wel aan deze foto liggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie vrouw. Maar mannen kijken nu eenmaal anders naar vrouwen.
Ik vind hem ook wel kunnen hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem iig mooier dan Raf, Zarka, Wesley en Badr.
[ afbeelding ]
Dat mag. De rest vind ik ook geen drol aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rilquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel aan deze foto liggen.
[ afbeelding ]
Brrrrr
Yeah! Dat is ook ietwat oneerlijk vergelijken, die 4 stumperdsquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wesley vind ik eigenlijk ook best leuk, maar dat hij de boel niet in de hand kan houden vind ik danquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat mag. De rest vind ik ook geen drol aan.
Nee joh, ze zijn in augustus gaan samenwonen en rond die tijd kwamen de zwangerschapsgeruchten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Die middelvinger is van juni idd, en durf toch zeker te wedden dat het voor Sab is geweest.
[In die tijd gingen ze samenwonen, zou ze al da niet zwanger zijn etc etc.]
En natuurlijk had ze al contact met Syl hierover.
Die staat echt niet van de 1 op andere dag jankend voor de deur in LA.![]()
Onmogelijk met hun drukke agenda's.
Ik heb geen idee, daarna was ze in Monaco en St Tropez, maar dat is al een maand later. Ik weet even niet meer wat ze allemaal in juni deed hahahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:10 schreef Leandra het volgende:
Toen ze in NL was heeft ze Sylvie toch ook niet opgezocht?
Honderd jaar geleden jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.marionap.nl/ca(...)664157a591a99648ecb3
Syl en Toeria aan het shoppen...
kleine fotootjes en niet te kopiëren volgens mij, maar als iemand het voor elkaar krijgt,
go ahead eagelsmij lukt het niet.
dikke vriendinnen![]()
edit hier had een link direct naar een foto moeten staan maar dat lukt dus ook niet![]()
serieus?quote:
Nergens, maar die foto's zijn echt al 10 jaar oud.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?waar staat de datum dan?
ja, ja ik heb een editquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nergens, maar die foto's zijn echt al 10 jaar oud.
Weet ik veel, ik heb me nooit eerder in dat mens verdieptquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:27 schreef alors het volgende:
Het is toch ook wel meteen te zien aan de klerenIk denk dat Sylvie (al dan niet samen met Danie) zou huilen als ze die foto's terug zou zien. Net zoals ze niet meer naar de Costa-beelden kan kijken
Ohhh dat is wel aantrekkelijk voor de heren, wie duikt daar opquote:
Khalidquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh dat is wel aantrekkelijk voor de heren, wie duikt daar op
We gaan gewoon doorquote:
Dat stond toch al in de opquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://nos.nl/video/54738(...)-vaart-haakt-af.html
Sneijder traint, Van der Vaart haakt af
dinsdag 3 september 2013, 17:20
filmpje...
Tijdens de training van het Nederlands elftal raakte Rafael van der Vaart geblesseerd, waardoor hij de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Estland en Andorra op zijn buik schrijven. Voor Wesley Sneijder biedt dat mogelijkheden op een basisplaats.
Van Gaal is wel lachen trouwensmaar Raf kan dus voorlopig gaan BBQ-en
Het is slappie ipv slapie. Duffe eikelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://glamora.ma/2013/09/hebben_jullie_nu_je_zin_sylvie.html
ALLES IS KAPOT![]()
Terwijl Sabia B., Sylvie M. en Guillaume Z. publiekelijk rijkelijk met modder strooien om elkander in diskrediet te brengen, is er een man die zich opvallend stil houdt in het tumult. En wel de man waar het min of meer allemaal om gaat: Rafael van der Vaart.
De ex-man van Sylvie hield zich muisstil terwijl zijn huidige slapie aan de pers verklapte dat haar voormalige BFF constant vreemdging en haar vroeg om Raffie te doen om zo een scheiding te forceren.
We hoorden hem ook niet toen Syl terugsloeg met de belofte van een rechtszaak, noch trok hij zijn mond open op het moment dat Guillaume de media belde om te vertellen dat Sabje van plan was geweest 'Frau Van der Vaart' volledig te slopen.
Maar alle gedoe moet toch aan de Hamburger SV-speler knagen. Echt leuk kan het toch niet zijn voor je ego om in de krant terug te lezen dat je voormalige meisje foekie foekie deed met de halve wereld, of dat je huidige chick haar de hand boven het hoofd hield en je daar niks van vertelde. En dan hebben we het nog niet eens over de continue zwangerschapsgeruchten en het feit dat de twee tortels tegenwoordig een huis bewonen dat bijna non-stop wordt belaagd door paparazzi en dagjesmensen. Zulke afleiding kan een topsporter die zich volledig op zijn vak moet richten toch niet gebruiken?
Dat blijkt inderdaad, want Raffie is zonet afgehaakt bij het Nederlands Elftal met een Hamstringblessure.
Hebben jullie nu je zin, dames?
Ga vooral nog even door, dan is straks niet alleen Damian, maar ook de carrière van jullie geldschieter kapot.
R.M. | 03-09-13 | 13:21 | 10 reacties
Doe normaal zegquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
FLIKKER TOCH EEN KEER OP
maar bedankt weer voor je bijdragequote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's Raf mag een tijdje thuis zitten, misschien kan hij Saab een beetje in bedwang houden![]()
http://www.nieuws.nl/spor(...)seerde-Van-der-Vaart
Maher vervangt geblesseerde Van der Vaart
Laatste update: 3 sep 2013 13:07
Rafael van der Vaart mist de komende interlands van het Nederlands elftal. De 30-jarige middenvelder heeft last van zijn rechterhamstring en moest daardoor de training van Oranje in Katwijk dinsdag vroegtijdig beëindigen. Bondscoach Louis van Gaal heeft Adam Maher opgeroepen als vervanger.
Als ik mezelf quote heb ik 300 topics volquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Goed zo! Nergens dus...
Alleen dit bericht, zónder filmpje..
[..]
maar bedankt weer voor je bijdrage
Zal een gezellig topic worden dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik mezelf quote heb ik 300 topics vol
I know, maar het was echt slecht weer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een deceptie, ik verwachtte een uitgebreide foto-reportage
Mei. Dan is het kind net geworpen?quote:Op woensdag 4 september 2013 08:01 schreef friekin_ het volgende:
Zojuist werd bij Vandaag de dag gezegd dat als de scheiding in oktober rond is, bekend gemaakt zal worden dat Sab en Raf in mei gaan trouwen.
Het is een voetballer, geen honkballer.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Mei. Dan is het kind net geworpen?
Dat kan het mooi bij de bruiloft aanwezig zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Mei. Dan is het kind net geworpen?
Het lijkt me wel erg snel als de scheiding dan rond is, de woning is toch nog niet verkocht?quote:Op woensdag 4 september 2013 08:01 schreef friekin_ het volgende:
Zojuist werd bij Vandaag de dag gezegd dat als de scheiding in oktober rond is, bekend gemaakt zal worden dat Sab en Raf in mei gaan trouwen.
Hee, ik weet de details ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het lijkt me wel erg snel als de scheiding dan rond is, de woning is toch nog niet verkocht?
https://www.538.nl/gemist(...)met-het-shownieuws-4quote:Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef MOETIG het volgende:
shownieuws met ES op radio 538: vriendin van danspartner bevestigt het verhaal van sabia! Vandaag in de bladen...
Alsof een voetballer op een huis meer of minder kijkt. Dat doen ze bij auto's, vrouwen, vriendinnen en kinderen immers ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:10 schreef sherezade het volgende:
Het lijkt me wel erg snel als de scheiding dan rond is, de woning is toch nog niet verkocht?
Ja als ik hem was dan had ik het huis aan haar geschonken als ik toch z.s.m van haar af wil, ik neem aan dat die scheiding al van eind 2012 ergens gestart isquote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof een voetballer op een huis meer of minder kijkt. Dat doen ze bij auto's, vrouwen, vriendinnen en kinderen immers ook niet.
Het is niet alsof de scheiding afhangt van de verkoop van een huis en/of lapje bouwgrond.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja, en dan de belastingdienst ook nog mee laten verdienen.... weet je wat dat aan schenkbelasting kost, een schenking van een miljoen?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja als ik hem was dan had ik het huis aan haar geschonken als ik toch z.s.m van haar af wil, ik neem aan dat die scheiding al van eind 2012 ergens gestart is
Een scheiding kost altijd geld, ik probeer er allee maar mee te zeggen dat ik het nog best lang vind duren allemaal die hele scheiding....quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan de belastingdienst ook nog mee laten verdienen.... weet je wat dat aan schenkbelasting kost, een schenking van een miljoen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet alsof de scheiding afhangt van de verkoop van een huis en/of lapje bouwgrond.
Dat kan het misschien zijn bij stellen waarbij de middelen volledig in de woning of grond zitten, maar in dit geval kunnen ze dat gewoon oplossen door een van 2 die kavels te bedelen, of die kavels volledig buiten de scheiding te laten, en de opbrengst na verkoop te delen.
Of in dit geval; een bedrag voor het verlies reserveren en wat daar eventueel van overblijft later nog verdelen.
Thanx voor de opheldering![]()
Een scheiding hangt alleen maar op de verkoop van onroerend goed als er verder geen middelen zijn, en die zijn er in dit geval meer dan voldoende.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Een scheiding kost altijd geld, ik probeer er allee maar mee te zeggen dat ik het nog best lang vind duren allemaal die hele scheiding....
ah ok ik dacht dat het tegenwoordig allemaal stukken sneller kon met die flitsscheidingen etc maar dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 4 september 2013 10:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Het is vrij normaal dat een scheiding pas na minimaal een jaar rond is en is uitgesproken door de rechter. Heb het in m'n omgeving bij 'normale' mensen in ieder geval zo meegemaakt. En dan waren het geen vechtscheidingen.
Ik heb ook het idee dat die advocatenteams over elke euro aan het steggelen zijn achter de schermen. Ze waren toch in gemeenschap van goederen getrouwd, dan moet echt alles opgesplitst worden en reken maar dat geen van beiden erbij in wil schieten.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ah ok ik dacht dat het tegenwoordig allemaal stukken sneller kon met die flitsscheidingen etc maar dan heb ik niets gezegd
Idd ja, Raf heeft er lang genoeg voor over het veld moeten rennen he...en ik neem aan dat hij dit beroep ook niet nog jaren kan doen....quote:Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die advocatenteams over elke euro aan het steggelen zijn achter de schermen. Ze waren toch in gemeenschap van goederen getrouwd, dan moet echt alles opgesplitst worden en reken maar dat geen van beiden erbij in wil schieten.
Het zou leuker zijn als die KlM piloot zelf eens zijn gezicht liet zien ipv die exen allemaalquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef WRH het volgende:
als we nu ook nog de ex van de piloot ofzo kunnen opsporen dan komt er vast nog wel meer naar boven.
toch wel weer leuk dit.
Die was toch gelukkig getrouwd? Shownieuws had hem toch al gevonden? Tenminste ik kan me herinneren dat dat hier stond...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef WRH het volgende:
als we nu ook nog de ex van de piloot ofzo kunnen opsporen dan komt er vast nog wel meer naar boven.
toch wel weer leuk dit.
oh...toch even kijken straks in de winkel hahaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Ripley het volgende:
In de prive van deze week staan de piloot, de bodyguard en de danser allemaal met foto. Was al bekend dat de piloot balasz heet?
Nou zeg ik had toch wel een hunk verwacht,quote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef Ripley het volgende:
http://www.blick.ch/peopl(...)liste-id2424610.html
hier ook een fotootje van de piloot.
Met zo'n voornaam heb je ook geen achternaam nodig...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Ripley het volgende:
In de prive van deze week staan de piloot, de bodyguard en de danser allemaal met foto. Was al bekend dat de piloot balasz heet?
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef tong80 het volgende:
Dingen die mij bezighouden :
Scheert ze haar poes ?
Slikt ze zaad op de eerst date ?
Draagt ze een string ?
Komt ze klaar zonder vingers te gebruiken ?
Doet ze het anaal ?
Vindt ze het geil om hard genomen te worden ?
Houdt ze van teder of van hard ?
![]()
Schreeuwt ze het uit als ze klaarkomt ?
Heeft ze kooswoordjes voor de snikkels ?
wat ben je toch ook een kutuser.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef tong80 het volgende:
Dingen die mij bezighouden :
Scheert ze haar poes ?
Slikt ze zaad op de eerst date ?
Draagt ze een string ?
Komt ze klaar zonder vingers te gebruiken ?
Doet ze het anaal ?
Vindt ze het geil om hard genomen te worden ?
Houdt ze van teder of van hard ?
Schreeuwt ze het uit als ze klaarkomt ?
Heeft ze kooswoordjes voor de snikkels ?
nee nog nietquote:Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef Uccie het volgende:
Met het risico spuit 11 te zijn, hadden wij deze al: http://www.bild.de/unterh(...)c-32247088.bild.html
Die ex van die danser vind ik ook wel raar, Syl er de schuld van geven dat haar vriend vreemdging, hij is er wel op in gegaan.quote:
Ik durf best te bekennen dat ik de kale kut van Silvie wil neuken.quote:
ja dat ook en waarom komt ze er nu pas mee, ik wil die verhalen van die kerels eens horen ipv al die jaloerse exenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ex van die danser vind ik ook wel raar, Syl er de schuld van geven dat haar vriend vreemdging, hij is er wel op in gegaan.
De Dikke van Dale.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat ook en waarom komt ze er nu pas mee, ik wil die verhalen van die kerels eens horen ipv al die jaloerse exen
wat een charmante fotoquote:Op woensdag 4 september 2013 11:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog even een plaatje voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Ik denk dat de lijst van affaires dan nog langer was..quote:Op woensdag 4 september 2013 11:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat ze al langer uit elkaar geweest zouden zijn als Silvie geen borstkanker had gehad
Hallo Hertquote:Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef Uccie het volgende:
Met het risico spuit 11 te zijn, hadden wij deze al: http://www.bild.de/unterh(...)c-32247088.bild.html
Ik mis de billen en strings van Semtex op FOK!quote:
Begin je daar nu alweer over?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis de billen en strings van Semtex op FOK!
Ik hunker naar de lucht van je bunkerquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hunker naar de lucht van je bunker
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hunker naar de lucht van je bunker
Of ze is minder oppervlakkig dan sommige denken.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind die danser er echt erg verwijfd uitzien en ik vind hem ook niet knap, jullie ook?
Misschien heeft ze hem wel echt heel leuk gevonden.
Nog steeds het stadium van lik m'n vestje niet ontgroeid.quote:
Kon ze toch ook niks aan doen? Haar moest weer aangroeien he.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef Goodbye het volgende:
Oja, Sylvie had dus kort haar ten tijde van die affaires. Ik vond haar toen zo'n moeke.
Met haar broer als voorbeeld verbaast het me dan weer niet zo....quote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind die danser er echt erg verwijfd uitzien en ik vind hem ook niet knap, jullie ook?
Misschien heeft ze hem wel echt heel leuk gevonden.
Precies. Ik vind Sylvie een leeg mens, maar ze heeft er niet om gevraagd om kanker te krijgen...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kon ze toch ook niks aan doen? Haar moest weer aangroeien he.
Neen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef conleche het volgende:
Ze hoefde het korte haar niet te stylen alsof ze 60 was natuurlijk. Je hebt ook léuk kort haar.
Wel knapper dan Raf en Zarka.quote:
Die zijn bang voor Rafquote:Op woensdag 4 september 2013 11:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat ook en waarom komt ze er nu pas mee, ik wil die verhalen van die kerels eens horen ipv al die jaloerse exen
Speelde het kindvrouwtje voor cougar?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe schattig. Christian was een minnaar en hij kreeg veel dure cadeau's van Sylvie. Meestal zie je het andersom.
nu.nlquote:De ex-vriendin van danser Christian Polanc uit Let’s Dance heeft aan het Duitse blad Closer bevestigd dat Sylvie en Christian een 'seks-affaire' hadden.
Ze vertelt dat de danser aan haar heeft opgebiecht dat de twee maandenlang samen het bed deelden.
Volgens Melissa Ortiz-Gomez was het voor Van der Vaart belangrijk dat de affaire geheim bleef en gaf ze Polanc daarom dure cadeau's. "Ze gaf hem een megaduur horloge. Ik weet niet wat het precies kostte, maar ik denk tussen de 5000 en 8000 euro."
Ortiz-Gomez is blij dat ze eindelijk haar verhaal kan doen, want ze wil niet meer doen alsof ze Van der Vaart aardig vindt. "Ik moet daar steeds over liegen. Dat wil ik niet meer. Deze vrouw heeft in mijn ogen geen karakter."
In 2010 deed Van der Vaart mee aan Let’s Dance. Ze haalde samen met Polanc de finale. Ten tijde van de affaire was Van der Vaart bijna vijf jaar getrouwd.
Ghehehe Tong heeft vast nooit een horloge gekregen, want die weet nog steeds niet hoe laatquote:Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Speelde het kindvrouwtje voor cougar?
Nou, Tong kun je nu flippend van het dak halen.
Er staat niet dat hij dat van dat horloge meteen zelf verteld heeft hoor, misschien heeft hij het wel verstopt en vond ze het later.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:30 schreef WRH het volgende:
vind dat persoonlijk wel een beetje een raar verhaal, van dat dure horloge.
als mijn man hier opeens met een ongelooflijk duur onbekend horloge rondloopt en antwoord dat hij dat gekregen heeft van iemand waar hij mee danst zou ik toch echt wel even 3x nadenken.
ok, stapels geld dus het bedrag is voor hen misschien wel peanuts, maar dan nog, dergelijke cadeautjes geven. wat is er gebeurt met een bos bloemen, of een bedank diner waar dan de partners ook mee kunnen?
zulke cadeau's zijn gewoon vreemd, moet zowel Raf als de danser's vrouw toch wel even achter het oor hebben doen krabben lijkt mij.
Die danser en zijn ex zijn ook al een tijd geleden gescheiden. Misschien moest ze haar mond houden om zijn carriere geen schade toe te brengen?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:30 schreef WRH het volgende:
vind dat persoonlijk wel een beetje een raar verhaal, van dat dure horloge.
als mijn man hier opeens met een ongelooflijk duur onbekend horloge rondloopt en antwoord dat hij dat gekregen heeft van iemand waar hij mee danst zou ik toch echt wel even 3x nadenken.
ok, stapels geld dus het bedrag is voor hen misschien wel peanuts, maar dan nog, dergelijke cadeautjes geven. wat is er gebeurt met een bos bloemen, of een bedank diner waar dan de partners ook mee kunnen?
zulke cadeau's zijn gewoon vreemd, moet zowel Raf als de danser's vrouw toch wel even achter het oor hebben doen krabben lijkt mij.
Oehquote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
De vriend van Linda de Mol ging ook jaren lang vreemd lees ik in de Telegraaf.
We krijgen het nog druk
EDIT: Oh daar is ook al een topic over
Waarschijnlijk om de partneralimentatie veilig te stellenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die danser en zijn ex zijn ook al een tijd geleden gescheiden. Misschien moest ze haar mond houden om zijn carriere geen schade toe te brengen?
Kon ze ook niks aan doen, maar al dat politiek correcte geleuter met 'het staat zooo fantastieeees' vond ik ook wat overdreven. Het was net een lolly.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kon ze toch ook niks aan doen? Haar moest weer aangroeien he.
Het lijkt me niets voor haar, eerder andersom dat een man haar als een ''Queen'' zal en moet behandelen en dure cadeaus moet kopen wil hij op de 1e plaats haar aandacht kunnen trekken...quote:
Dus het is ècht waar, neem ik aan? Bron en alles.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ire-met-Sylvie.dhtml
Ik wou dat ik Sylvie's advocaat was, dan zou ik heel rijk worden deze weken....quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ire-met-Sylvie.dhtml
oh ja? Als het klopt niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Sylvie's advocaat was, dan zou ik heel rijk worden deze weken....
Hoezo? Syl zet op iedereen advocaten, die advocaat krijgt hoe dan ook betaald, of het klopt of nietquote:
Dat beweert ze jaquote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Syl zet op iedereen advocaten, die advocaat krijgt hoe dan ook betaald, of het klopt of niet
Met Zarka was het binnen het twee minuten bekeken dus die twee weken vallen dan nog mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
Hmmmm raar feitje, Sylvie heeft pas vanaf de halve finale met Christian Polanc gedanst, daarvoor danste ze met een andere Christian. Dan is die affaire in twee weken ontstaan?
Dit is een bericht uit 2010.
http://www.rtl.de/cms/sen(...)-4e22-24-315709.html
Sinds Zarka weten we dat ze aan 2 minuten genoeg heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
Hmmmm raar feitje, Sylvie heeft pas vanaf de halve finale met Christian Polanc gedanst, daarvoor danste ze met een andere Christian. Dan is die affaire in twee weken ontstaan?
Ze betaald alleen in natura.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Sylvie's advocaat was, dan zou ik heel rijk worden deze weken....
Ja, en maar colums schrijven over haar SBS-sprookjeshuwelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:58 schreef ntm het volgende:
Nep wijf die SylvieIk vind vreemdgaan echt niet kunnen maar dan ook nog voor de buitenwereld de schijn ophouden...
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef SEMTEX het volgende:
Sylvie is de hoer van HamburgEuropa. Bring it on
[ afbeelding ]
Neenee Noekje Jeroen heeft haar nooit bedrogen Linda dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:16 schreef Noek het volgende:
Ja, en maar colums schrijven over haar SBS-sprookjeshuwelijk.
Linda had gelijk maar Linda zit nu zelf met een mannelijke Sylvie opgescheept.
En het bleef nog lang onrustig in Glamourland.
Misschien gaf hij wel les of hing hij daar sowieso al rond omdat hij met een ander danste?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal Sabia toch gelijk hebben van Sylvie's vreemdgaan?!
Niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neenee Noekje Jeroen heeft haar nooit bedrogen Linda dan.
Whehehe. Daar ging mijn toetje bijna.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Misschien was rafael wel frigide
Zoiets verwacht ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij gedoogden ze elkaars affaires totdat rafael verliefd werd op sabia
Dattes.quote:
En toen zou Sylvie het niet meer hebben gedoogd? Want dat zou een beetje raar zijn...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij gedoogden ze elkaars affaires totdat rafael verliefd werd op sabia
Nee hoor er was nog een toneelstukje, sabia en silvie bff, en silvie had geen zin in 2 toneelstukjes waar alleen rafael van profiteerdequote:Op woensdag 4 september 2013 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
En toen zou Sylvie het niet meer hebben gedoogd? Want dat zou een beetje raar zijn...
Zij profiteerde er evengoed van, het was haar oorspronkelijke plan.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:25 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Nee hoor er was nog een toneelstukje, sabia en silvie bff, en silvie had geen zin in 2 toneelstukjes waar alleen rafael van profiteerde
Het was wel de bedoeling dat het een nep affaire wasquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Zij profiteerde er evengoed van, het was haar oorspronkelijke plan.
Zij zou Sabia immers hebben gevraagd het aan te pappen met Rafael. En toen die nee zij, zou ze het een ander hebben gevraagd (en geld hebben geboden). Alleen zodat Sylvie zonder imagoschade een scheiding kon aanvragen.
En dan op het moment dat er gebeurd wat ze graag wil, het niet meer willen? Das raar.
Of Saabje verdraait de waarheid op een manier die HAAR uitkomt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het was wel de bedoeling dat het een nep affaire was
Mwah, Sabia en Raf kwamen volop in de kranten nadat ze samen naar een of ander evenement waren geweest, daar zal Sylvie best van op de hoogte zijn geweest, en anders was ze dat wel toen de volgende ochtend de krant op de mat viel.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Of Saabje verdraait de waarheid op een manier die HAAR uitkomt.
Toch vraag ik me af waarom je zo met modder zou gaan smijten als je zelf een "schoon" geweten hebt... het dient nergens toe.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Sabia en Raf kwamen volop in de kranten nadat ze samen naar een of ander evenement waren geweest, daar zal Sylvie best van op de hoogte zijn geweest, en anders was ze dat wel toen de volgende ochtend de krant op de mat viel.
Ze is zwart gemaakt door Franse Willem, en op een manier die alleen maar van Sylvie kan komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waarom je zo met modder zou gaan smijten als je zelf een "schoon" geweten hebt... het dient nergens toe.
Her plan backfired?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het was wel de bedoeling dat het een nep affaire was
Waarom? Voorlopig lijkt het alsof Saab de waarheid nog niet heeft verdraaid. Ze krijgt zelfs steun/bevestiging van 1 van de bedrogen vrouwen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Of Saabje verdraait de waarheid op een manier die HAAR uitkomt.
Nou, met modder gooien als je zelf géén schoon geweten hebt lijkt me riskanter...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef totebel het volgende:
Toch vraag ik me af waarom je zo met modder zou gaan smijten als je zelf een "schoon" geweten hebt... het dient nergens toe.
Goedemorgenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
De dag maar weer eens met Bild begonnen: http://www.bild.de/unterh(...)c-32257760.bild.html
Goedemorgen
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
De dag maar weer eens met Bild begonnen: http://www.bild.de/unterh(...)c-32257760.bild.html
Goedemorgen
God, wat klinkt dat sexyquote:Ist DAS noch Tanzen, wenn Polanc an den Po langt?
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
God, wat klinkt dat sexy![]()
Maar die sex was toch gewoon puur professioneel om de dansmoves te kunnen oefenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat je haar dan vervolgens troost als je de finale verliest snap ik best. Heeft ze al die tijd voor niets met je gesekst.
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 5 september 2013 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag de HELDEN liggen net, met Kalid, iemand al gelezen?Of is dat juist dat stuk waar hij laatst zei dat ze 'gewoon verschillende personen waren'?
Ja, volgens mij kwam dat daaruit.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag de HELDEN liggen net, met Kalid, iemand al gelezen?Of is dat juist dat stuk waar hij laatst zei dat ze 'gewoon verschillende personen waren'?
Deze?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
nu.nlquote:De ex van Christian Polanc vertelde maandag over de vermeende seks-affaire tussen haar voormalige vriend en Sylvie van der Vaart, maar Polanc zelf laat er niets over los.
"Ik weet wat de waarheid is en dat is genoeg. Ik kan niet begrijpen waarom ze zo reageert. Ik heb hierover niets te zeggen", zo vertelt de danser donderdag aan Bild.
Melissa Ortiz-Gomez deed eerder in het Duitse blad Closer een boekje open over de affaire van Polanc en Van der Vaart. Volgens haar deelden de twee maandenlang het bed.
Polanc baalt van de actie van zijn ex-vriendin. "Het is geen aangename situatie om in zo'n circus als dit meegezogen te worden."
De collega's van Van der Vaart en Polanc hebben ten tijde van de danswedstrijd niets gemerkt van de vermeende affaire. Een van hen vertelt aan Bild: "Als het waar is, dan hebben ze het heel goed verborgen gehouden."
In 2010 deed Van der Vaart mee aan Let’s Dance. Ze haalde samen met Polanc de finale. Tijdens de vermeende affaire was ze bijna vijf jaar getrouwd met Rafael van der Vaart.
Ja, die!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij maar 1 interview gegeven, dus het zal het verhaal van verschillende personen, ruzies, niet goed kunnen presteren zijn. Het verhaal van een paar weken geleden. Dat stond in helden
Die tekstenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen
Ik weet niet of ik het me moet laten voorlezen in een jaren 70 alpenpornostem of met de stem van die Belg die altijd de meest vage mensen interviewde....quote:Es war mehr als ein bisschen Rumba und Cha-Cha-Cha.
Jambersquote:Op donderdag 5 september 2013 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die teksten
[..]
Ik weet niet of ik het me moet laten voorlezen in een jaren 70 alpenpornostem of met de stem van die Belg die altijd de meest vage mensen interviewde....
Overdag is zij een brave televisiepresentatrice, maar 's nachts is zij de .... van Hamburg.
Jambers?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die teksten
[..]
Ik weet niet of ik het me moet laten voorlezen in een jaren 70 alpenpornostem of met de stem van die Belg die altijd de meest vage mensen interviewde....
Overdag is zij een brave televisiepresentatrice, maar 's nachts is zij de .... van Hamburg.
Oeh! Vergeet De Kaars niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Kunnen we Jerry Springer niet opgraven voor een exclusieve aflevering met Rafael, Syl, Saab, Willem, Christian, Bettie, de klm-piloot, Toerija en het ijshoorntje?
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Kunnen we Jerry Springer niet opgraven voor een exclusieve aflevering met Rafael, Syl, Saab, Willem, Christian, Bettie, de klm-piloot, Toerija en het ijshoorntje?
Hij ontkent het dus nietquote:Op donderdag 5 september 2013 09:43 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_Sylvie_niet__.html
Christian: "Ik weet wat de waarheid is en dat is genoeg. Ik kan niet begrijpen waarom ze zo reageert. Ik heb hierover niets te zeggen"
maar heeft hij het dan over Sylvie of over zijn ex?
Zijn ex idd, maar tekenend dat hij het niet ontkend.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:43 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_Sylvie_niet__.html
Christian: "Ik weet wat de waarheid is en dat is genoeg. Ik kan niet begrijpen waarom ze zo reageert. Ik heb hierover niets te zeggen"
maar heeft hij het dan over Sylvie of over zijn ex?
Het ziet er ook best geil uitquote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
God, wat klinkt dat sexy![]()
Maar die sex was toch gewoon puur professioneel om de dansmoves te kunnen oefenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat je haar dan vervolgens troost als je de finale verliest snap ik best. Heeft ze al die tijd voor niets met je gesekst.
[ afbeelding ]
Begin de dag met een Bildje, begin de dag met een lach.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen
Want wie Bild leest in de morgen...die lacht de hele dag...die lacht de hele dagquote:Op donderdag 5 september 2013 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Begin de dag met een Bildje, begin de dag met een lach.
Op deze manier dansen is toch ook gewoon sex? Zo moet het er uit zien, anders is het niet goed. Je hoeft het alleen niet perse door te trekken naar de slaapkamer. Of kleedkamer.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ziet er ook best geil uitmaar het zegt niks natuurlijk, die vent is wel vaker beschuldigt of
zijn danspartners![]()
http://www.ok-magazin.de/(...)ist-keine-beziehung-
Sila Sahin - 'Ein Kuss auf die Wange ist keine Beziehung'
Die 'Let's Dance'-Kandidatin dementiert Affäre mit Christian Polanc
Seit Wochen wird darüber spekuliert, ob "GZSZ"-Star Sila Sahin, 27, und "Let's Dance"-Partner Christian Polanc, 34, durch mehr als nur den Tanz miteinander verbunden sind.... Mit dem Liebes-Gerücht räumt die Schauspielerin jetzt auf.
Die 27-Jährige betont: "Eine Umarmung nach hartem Training oder ein Kuss auf die Wange bedeutet noch lange keine Beziehung. Das würde anders aussehen. Alle Spekulationen der Medien in der Richtung sind falsch."
"Christian hat sich ja schon lange vor unserem 'Let's Dance'-Training von seiner Freundin getrennt. Damit habe ich nichts zu tun!"
en als je even googelt vindt je net zulke foto's van deze twee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die voorzag alles al. Hadden ze maar naar de kaars geluisterd!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die spontaan uit ging in de kerk tijdens het huwelijk![]()
Ja maar, dat bedoel ik dus ook, zo hoort het eruit te zien anders is het niksquote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Op deze manier dansen is toch ook gewoon sex? Zo moet het er uit zien, anders is het niet goed. Je hoeft het alleen niet perse door te trekken naar de slaapkamer. Of kleedkamer.
Na, Sylvie danste in 2010. Opzet van de show was 6 weken trainen, dan 8 weken tot de finale. Danspartner (Christian 1) met wie ze 12 weken intensief had getraind raakte geblesseerd, laatste 2 weken kreeg ze een nieuwe danspartner (Christian 2).quote:
Dit is een foto van een andere repetitie, want tijdens Let's Dance had La Syl nog haar rattenkop.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ach gut ze slepen nu dat kind erbij![]()
http://www.nieuws.nl/ente(...)oette-minnaar-Sylvie
uit een ander artikel weet nog dat Damian mee mocht naar de repetities was dezelfde
foto volgens mij.
[ afbeelding ]
kan je nagaanquote:Op donderdag 5 september 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is een foto van een andere repetitie, want tijdens Let's Dance had La Syl nog haar rattenkop.
Doen ze goed bij die bladen/nieuwsrubrieken, gewoon alle foto's die je hebt er willekeurig bij gooienquote:
die ex gaf in dat interview aan dat ze een map op de computer had gevonden met allemaal emails tussen hun. zal toch best wel het een en ander aan rode oortjes veroorzakende zinnen in hebben gestaan denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:25 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe die ex dan precies weet wat ze nou wel en niet gedaan hebben.
Vraag me af of er bewijs is dat Syl en die dansert het nou echt met elkaar gedaan hebben.
Sabiaquote:
Trainen deed ze met pruik, pas in de eerste aflevering ging ze zonder.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
Dit is een foto van een andere repetitie, want tijdens Let's Dance had La Syl nog haar rattenkop.
oh, als er toch ooit eens iemand in hetzelfde restaurant zit (fokker bij voorkeur natuurlijk) en ze naar het toilet gaat en haar mobieltje op tafel laat liggen!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
\ "Sylvie houdt ervan om foto's te maken. Ze heeft meer dan 10.000 foto's op haar telefoon.
Die foto kwam hier vandaan...quote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef Brocco_Li het volgende:
Oh, team Sylvie.
[..]
Trainen deed ze met pruik, pas in de eerste aflevering ging ze zonder.
zou best kunnen maar ook een beetje gerommel zou mijn man niet op prijs stellen hoor en andersom ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef Greys het volgende:
Syl zal best een beetje gerommeld hebben, maar ik denk dat die hele affaire veel minder was dan het nu lijkt
maar jij bent Syl niet en je man is Raf nietquote:Op donderdag 5 september 2013 12:45 schreef WRH het volgende:
[..]
zou best kunnen maar ook een beetje gerommel zou mijn man niet op prijs stellen hoor en andersom ook niet.
niet? nahja...quote:Op donderdag 5 september 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar jij bent Syl niet en je man is Raf niet
Ik denk dat Syl en Raf toen al (lang) in een faaaaaase waren dat dat niet meer zo erg was.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:45 schreef WRH het volgende:
[..]
zou best kunnen maar ook een beetje gerommel zou mijn man niet op prijs stellen hoor en andersom ook niet.
En dan hebben ze het best aardig verborgen gehouden. Wat ik dan niet begrijp is dat je wel zo blijft jubelen over je vergane glorie huwelijk incl. de laatste vakantiefoto's. Hou je dan gewoon stil en ga je lippen glossen in een hoekje.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef WRH het volgende:
ja dat denk ik eigenlijk ook, dat het al min of meer voorbij was en het nauwelijks boeide.
waarschijnlijk alleen een 'zorg dat de paparazzi er geen lucht van krijgen' en klaar verder.
ghehehehequote:Op donderdag 5 september 2013 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan hebben ze het best aardig verborgen gehouden. Wat ik dan niet begrijp is dat je wel zo blijft jubelen over je vergane glorie huwelijk incl. de laatste vakantiefoto's. Hou je dan gewoon stil en ga je lippen glossen in een hoekje.
Misschien vanwege bepaalde reclamecontracten oid.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan hebben ze het best aardig verborgen gehouden. Wat ik dan niet begrijp is dat je wel zo blijft jubelen over je vergane glorie huwelijk incl. de laatste vakantiefoto's. Hou je dan gewoon stil en ga je lippen glossen in een hoekje.
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vanwege bepaalde reclamecontracten oid.
Dat ze heeft getekend dat ze in die periode/looptijd niet negatief in de media mocht komen en ze wisten dat er bij een scheiding vaak een shitload aan media (verzinsels/verhalen) komt.
En omdat de geruchten al een tijdje gingen dat het niet meer zo picture perfect ging in huize Syl, deed ze iets teveel haar best om het tegendeel te bewijzen.
Oh, dat zal. Het maakt het voor mij nog niet begrijpelijker. Dan ben je een hoer van de commercie. Dat is nog erger dan de hoer van Amsterdam zijn. Geldt idem voor Raf heur. Wat een ongelofelijke sukkels.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vanwege bepaalde reclamecontracten oid.
Dat ze heeft getekend dat ze in die periode/looptijd niet negatief in de media mocht komen en ze wisten dat er bij een scheiding vaak een shitload aan media (verzinsels/verhalen) komt.
En omdat de geruchten al een tijdje gingen dat het niet meer zo picture perfect ging in huize Syl, deed ze iets teveel haar best om het tegendeel te bewijzen.
that's showbizquote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef MangoLotion het volgende:
Wat er ook gebeurd is en wat ze ook gedaan heeft, vind ik het wel zielig voor Sylvie, ze is door iedereen die dicht bij haar stond publiekelijk genaaid.....
Dat zal wel, weet ik veelquote:Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Is de scheiding dan pas rond?
Jup. Lijkt me vreselijk vermoeiend ook, zo'n enorm toneelspel.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat zal. Het maakt het voor mij nog niet begrijpelijker. Dan ben je een hoer van de commercie. Dat is nog erger dan de hoer van Amsterdam zijn. Geldt idem voor Raf heur. Wat een ongelofelijke sukkels.
I know, I know...maar ze is ook maar een mens van vlees en bloed...zelfs gewone burgers schamen zich diep wanneer ze zo bedrogen en misleid worden en hun leven uit elkaar valt...laat staan als dat in de bladen staat.quote:
Grote vraag is nu....staat ze wel of niet met baby-bump voor het altaar !quote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was dit al bekend?
http://www.nieuws.nl/ente(...)trouwen-volgend-jaar
Gepubliceerd: 4 sep 2013 16:25
'Rafael en Sabia trouwen volgend jaar'
[ afbeelding ]
Rafael van der Vaart en Sabia Engizek beloven elkaar in het voorjaar eeuwige trouw. De voetballer verwacht volgende maand zijn scheiding met Sylvie af te wikkelen, waarna hij in mei trouwt met Sabia.
Dat meldt De Telegraaf woensdag op basis van Duitse geruchten. Begin dit jaar werd bekend dat het huwelijk van Rafael en Sylvie op de klippen was gelopen.
De voetballer vond troost bij Sabia, de voormalige beste vriendin van Sylvie en ex van voetballer Khalid Boulahrouz. Sabia beweert dat Sylvie vreemdging bij het leven.
Nou, nou voor eeuwig trouw nog wel![]()
Ik ben het met je eens hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:08 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
I know, I know...maar ze is ook maar een mens van vlees en bloed...zelfs gewone burgers schamen zich diep wanneer ze zo bedrogen en misleid worden...laat staan als dat in de bladen staat.
Ik hoop dat ze er snel bovenop komt, ik heb wel bewondering voor hoe elegant ze het allemaal aanpakt, petje af!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor...
Dat snap ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Die behoefte om meteen maar wéér te trouwen... ik snap hem niet.
Ik vraag me dan weer af hoe zo'n draak het is dat iedereen haar wil naaien.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef MangoLotion het volgende:
Wat er ook gebeurd is en wat ze ook gedaan heeft, vind ik het wel zielig voor Sylvie, ze is door iedereen die dicht bij haar stond publiekelijk genaaid.....
Of heel even wachten met het plannen van je volgende huwelijk tot je niet meer getrouwd bent.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Die behoefte om meteen maar wéér te trouwen... ik snap hem niet.
Hoezo? Ze heeft iedereen die dichtbij haar stond genaaid en verne#kt. Wie wind zaait, kan storm oogsten. En zoquote:Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef MangoLotion het volgende:
Sabia deed daar flink aan mee zegt ze zelf, dus of Raf nou zoveel beter af is...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft iedereen die dichtbij haar stond genaaid en verne#kt. Wie wind zaait, kan storm oogsten. En zo
Hoe heeft ze die Zarka dan bv genaaid en verneukt?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft iedereen die dichtbij haar stond genaaid en verne#kt. Wie wind zaait, kan storm oogsten. En zo
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die Zarka dan bv genaaid en verneukt?
Door met hem naar bed te gaan?
Door hem te misbruiken in haar spel? De pers in te schakelen? Willem is er zelf vrij duidelijk over geweest dat 'ie zich genaaid voelt i.i.g.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die Zarka dan bv genaaid en verneukt?
Door met hem naar bed te gaan?
Twijfelt er nog iemand aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet eigenlijk
Of Saab is zwanger, of ze hebben plannen, zoiets zal het wel weer zijn![]()
Willempie was ook niet zo te spreken over Sabia hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door hem te misbruiken in haar spel? De pers in te schakelen? Willem is er zelf vrij duidelijk over geweest dat 'ie zich genaaid voelt i.i.g.
Een gedumpte ex voelt zich wel vaker genaaid.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door hem te misbruiken in haar spel? De pers in te schakelen? Willem is er zelf vrij duidelijk over geweest dat 'ie zich genaaid voelt i.i.g.
Nah, vind je? Het lijkt me toch wel een verschil wanneer je denkt dat iemand oprecht verliefd op je is of dat ze een spelletje met je speelt om leuk over te komen in de media...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Een gedumpte ex voelt zich wel vaker genaaid.
Terecht of (ook meer dan vaak genoeg) onterecht.
Hij was er zelf bij hoor, al die tijd.
Net als de ex van Christian dusquote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Boohoo ze heeft het uitgemaakt, nu neem ik wraak. Blergh
Hij heeft toch zelf ook de media opgezocht?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah, vind je? Het lijkt me toch wel een verschil wanneer je denkt dat iemand oprecht verliefd op je is of dat ze een spelletje met je speelt om leuk over te komen in de media...
Ik denk ook dat ze best een tijdje echt verliefd op hem was. Anders had ze Damián niet met hem kennis laten maken denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah, vind je? Het lijkt me toch wel een verschil wanneer je denkt dat iemand oprecht verliefd op je is of dat ze een spelletje met je speelt om leuk over te komen in de media...
Dattes. Allemaalquote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Een gedumpte ex voelt zich wel vaker genaaid.
Terecht of (ook meer dan vaak genoeg) onterecht.
Hij was er zelf bij hoor, al die tijd.
Boohoo ze heeft het uitgemaakt, nu neem ik wraak. Blergh
Hij zat toch juist te huilen dat die foto's buiten zijn medeweten in de pers beland waren?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
Dan had ie na één date meteen moeten zeggen 'He Syl, je stikt er maar in met je media en getrut, ik ben hier niet zo van'. Welnee, hij poseerde zelf ook doodleuk voor de fotografen. Dan moet ie achteraf niet zeuren.
Dan zou je ervan uitgaan dat Syl een integere moeder is. Ik weet niet of ik denk dat ze dat is...quote:Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze best een tijdje echt verliefd op hem was. Anders had ze Damián niet met hem kennis laten maken denk ik.
Wie zegt/weet er nou écht zeker dat ze hem alleen maar gebruikte voor de media? Dat maken we er toch zelf van?
Netjes van hem. Ik denk dat hij zich stiekem doodlacht om al dat gezeur rond Raf, Syl en Sab en dat hij mooi blij is dat hij er buiten staatquote:Op donderdag 5 september 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De enige échte vent in dit hele verhaal is Khalid Boulahrouz tot nu toe.
http://www.mediadagblad.nl/?tag=khalid-boulahrouz
Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.
Sabia is moeder van drie kinderen, waarvan twee met haar ex-man Khalid Boulahrouz. Door haar relatie met voetballer Rafael van der Vaart mag ze zich de stiefmoeder noemen van Damian, het zoontje van Rafael.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.
“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. “Heel eerlijk, ik was liever alleen.”
Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. “Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.”
Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. “Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos.”
Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. “Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.”
Raf heeft zijn mond nog niet opengedaan
Ik denk dat ze dat van elkaar wel wisten hoor en gedoogd hebben... laat ik het zo zeggen, met vriendinnen als Saabje heb je ook geen vijanden meer nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:45 schreef WRH het volgende:
[..]
''Heel eerlijk, ik was liever alleen''quote:Op donderdag 5 september 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De enige échte vent in dit hele verhaal is Khalid Boulahrouz tot nu toe.
http://www.mediadagblad.nl/?tag=khalid-boulahrouz
Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.
Sabia is moeder van drie kinderen, waarvan twee met haar ex-man Khalid Boulahrouz. Door haar relatie met voetballer Rafael van der Vaart mag ze zich de stiefmoeder noemen van Damian, het zoontje van Rafael.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.
“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. “Heel eerlijk, ik was liever alleen.”
Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. “Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.”
Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. “Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos.”
Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. “Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.”
Raf heeft zijn mond nog niet opengedaan
Ik denk dat hij gewoon heel blij is dat hij van haar af is ook al verwoord hij het allemaal heel netjes dat kun je er wel uithalenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Netjes van hem. Ik denk dat hij zich stiekem doodlacht om al dat gezeur rond Raf, Syl en Sab en dat hij mooi blij is dat hij er buiten staat
Ik denk dat die man al járen een gedoe had thuiszitten dat leefde op 3 kcal op een bedje van water dus hij kan vast wel wat hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:09 schreef WRH het volgende:
“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer
dat moet Raf toch ook inmiddels hebben lijkt mij. dit gebeurt toch bij iedereen, als je gedoe hebt thuis heb je op het werk na een tijdje echt wel minder je hoofd erbij.
Dat wou ik er nog bij zetten maar moest even drinken pakkenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon heel blij is dat hij van haar af is ook al verwoord hij het allemaal heel netjes dat kun je er wel uithalen
Nou ja, het gaat wel om iemand die doelbewust haar hele leven in de media heeft gegooid. Ze roept vooral heel hard dat haar kind op één staat, maar uit haar acties blijkt dat imho niet. En het is raar om het wel te roepen, maar niet te tonen. Je kind privé houden is niets mee mis, maar dat doet ze ook niet. Daarom zeg ik, ik wéét niet of Syl een integere moeder is. Oprecht niet...quote:Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij veel dingen geneigd om voor de smeuiigheid van de gate gewoon maar lekker af te gaan op wat er allemaal in de media geblaat wordt, maar om op basis van de roddeltoestanden te beoordelen/denken dat ze geen integere moeder is gaat mij persoonlijk dan weer net wat te ver. Dus dat weet ik niet, of ze dat is![]()
Ik heb nul medelijden met haar en ben ook zeker niet pro-Syl, maar dat vind ik dan weer wèl zielig namelijk als iemand een slechte/niet integere moeder genoemd wordt puur op basis van wat geroddel in de media
Ja en drie keer raden van wie zou hij de informatie over Sabia nou hebben? Ik denk niet dat er onafhankelijk onderzoek aan te pas is gekomenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Willempie was ook niet zo te spreken over Sabia hoor...![]()
De pers zat Sylvie en Guillaume continu op de hielen. Sommige foto's kwamen uit de privécollectie van de presentatrice. "Sylvie houdt ervan om foto's te maken. Ze heeft meer dan 10.000 foto's op haar telefoon. Toen ze hoorde dat Sabia met Rafael was, heeft ze Sabia uit haar mobiel verwijderd. Dat kon Sabia niets schelen. Ze opende zelfs de aanval op haar voormalige beste vriendin. "Sabia heeft tegen Sylvie gezegd: 'Als ik klaar ben met Rafael, dan pak ik Guillaume'. De Fransman noemt de Duitse manipulatief en berekenend. "Dat is ook de reden dat ze Rafael om haar vinger kon winden. Rafael is een slachtoffer in dit verhaal. Sabia heeft hem opzettelijk verleid."
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-goed-sabia-te-lozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |