abonnement Unibet Coolblue
pi_130844944
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

maar jij bent Syl niet en je man is Raf niet :+
niet? nahja... -O-
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 12:51:15 #252
163650 Greys
pi_130844950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:45 schreef WRH het volgende:

[..]

zou best kunnen maar ook een beetje gerommel zou mijn man niet op prijs stellen hoor en andersom ook niet.
Ik denk dat Syl en Raf toen al (lang) in een faaaaaase waren dat dat niet meer zo erg was.
Gokje, maar ik denk het. Anders zou ze dat risico volgens mij nooit genomen hebben, die 'meerdere' scharrels.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 05-09-2013 12:58:08 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130844982
ja dat denk ik eigenlijk ook, dat het al min of meer voorbij was en het nauwelijks boeide.
waarschijnlijk alleen een 'zorg dat de paparazzi er geen lucht van krijgen' en klaar verder.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130845011
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef WRH het volgende:
ja dat denk ik eigenlijk ook, dat het al min of meer voorbij was en het nauwelijks boeide.
waarschijnlijk alleen een 'zorg dat de paparazzi er geen lucht van krijgen' en klaar verder.
En dan hebben ze het best aardig verborgen gehouden. Wat ik dan niet begrijp is dat je wel zo blijft jubelen over je vergane glorie huwelijk incl. de laatste vakantiefoto's. Hou je dan gewoon stil en ga je lippen glossen in een hoekje.
Go hard or go home
pi_130845131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:53 schreef Noek het volgende:

[..]

En dan hebben ze het best aardig verborgen gehouden. Wat ik dan niet begrijp is dat je wel zo blijft jubelen over je vergane glorie huwelijk incl. de laatste vakantiefoto's. Hou je dan gewoon stil en ga je lippen glossen in een hoekje.
ghehehehe _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:00:43 #256
163650 Greys
pi_130845205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:53 schreef Noek het volgende:

[..]

En dan hebben ze het best aardig verborgen gehouden. Wat ik dan niet begrijp is dat je wel zo blijft jubelen over je vergane glorie huwelijk incl. de laatste vakantiefoto's. Hou je dan gewoon stil en ga je lippen glossen in een hoekje.
Misschien vanwege bepaalde reclamecontracten oid.
Dat ze heeft getekend dat ze in die periode/looptijd niet negatief in de media mocht komen en ze wisten dat er bij een scheiding vaak een shitload aan media (verzinsels/verhalen) komt.
En omdat de geruchten al een tijdje gingen dat het niet meer zo picture perfect ging in huize Syl, deed ze iets teveel haar best om het tegendeel te bewijzen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130845227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien vanwege bepaalde reclamecontracten oid.
Dat ze heeft getekend dat ze in die periode/looptijd niet negatief in de media mocht komen en ze wisten dat er bij een scheiding vaak een shitload aan media (verzinsels/verhalen) komt.
En omdat de geruchten al een tijdje gingen dat het niet meer zo picture perfect ging in huize Syl, deed ze iets teveel haar best om het tegendeel te bewijzen.
Zoiets zal het wel zijn ja.
pi_130845313
Was dit al bekend?

http://www.nieuws.nl/ente(...)trouwen-volgend-jaar

Gepubliceerd: 4 sep 2013 16:25

'Rafael en Sabia trouwen volgend jaar'



Rafael van der Vaart en Sabia Engizek beloven elkaar in het voorjaar eeuwige trouw. De voetballer verwacht volgende maand zijn scheiding met Sylvie af te wikkelen, waarna hij in mei trouwt met Sabia.
Dat meldt De Telegraaf woensdag op basis van Duitse geruchten. Begin dit jaar werd bekend dat het huwelijk van Rafael en Sylvie op de klippen was gelopen.

De voetballer vond troost bij Sabia, de voormalige beste vriendin van Sylvie en ex van voetballer Khalid Boulahrouz. Sabia beweert dat Sylvie vreemdging bij het leven.

Nou, nou voor eeuwig trouw nog wel :+
pi_130845324
Wat er ook gebeurd is en wat ze ook gedaan heeft, vind ik het wel zielig voor Sylvie, ze is door iedereen die dicht bij haar stond publiekelijk genaaid.....
pi_130845341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien vanwege bepaalde reclamecontracten oid.
Dat ze heeft getekend dat ze in die periode/looptijd niet negatief in de media mocht komen en ze wisten dat er bij een scheiding vaak een shitload aan media (verzinsels/verhalen) komt.
En omdat de geruchten al een tijdje gingen dat het niet meer zo picture perfect ging in huize Syl, deed ze iets teveel haar best om het tegendeel te bewijzen.
Oh, dat zal. Het maakt het voor mij nog niet begrijpelijker. Dan ben je een hoer van de commercie. Dat is nog erger dan de hoer van Amsterdam zijn. Geldt idem voor Raf heur. Wat een ongelofelijke sukkels.
Go hard or go home
pi_130845360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef MangoLotion het volgende:
Wat er ook gebeurd is en wat ze ook gedaan heeft, vind ik het wel zielig voor Sylvie, ze is door iedereen die dicht bij haar stond publiekelijk genaaid.....

that's showbiz
pi_130845367
edit: leesfout
pi_130845397
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Is de scheiding dan pas rond?
Dat zal wel, weet ik veel :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:07:48 #264
163650 Greys
pi_130845407
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh, dat zal. Het maakt het voor mij nog niet begrijpelijker. Dan ben je een hoer van de commercie. Dat is nog erger dan de hoer van Amsterdam zijn. Geldt idem voor Raf heur. Wat een ongelofelijke sukkels.
Jup. Lijkt me vreselijk vermoeiend ook, zo'n enorm toneelspel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130845429
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

that's showbiz
I know, I know...maar ze is ook maar een mens van vlees en bloed...zelfs gewone burgers schamen zich diep wanneer ze zo bedrogen en misleid worden en hun leven uit elkaar valt...laat staan als dat in de bladen staat.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:08:55 #266
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130845444
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was dit al bekend?

http://www.nieuws.nl/ente(...)trouwen-volgend-jaar

Gepubliceerd: 4 sep 2013 16:25

'Rafael en Sabia trouwen volgend jaar'

[ afbeelding ]

Rafael van der Vaart en Sabia Engizek beloven elkaar in het voorjaar eeuwige trouw. De voetballer verwacht volgende maand zijn scheiding met Sylvie af te wikkelen, waarna hij in mei trouwt met Sabia.
Dat meldt De Telegraaf woensdag op basis van Duitse geruchten. Begin dit jaar werd bekend dat het huwelijk van Rafael en Sylvie op de klippen was gelopen.

De voetballer vond troost bij Sabia, de voormalige beste vriendin van Sylvie en ex van voetballer Khalid Boulahrouz. Sabia beweert dat Sylvie vreemdging bij het leven.

Nou, nou voor eeuwig trouw nog wel :+
Grote vraag is nu....staat ze wel of niet met baby-bump voor het altaar !
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130845451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:08 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

I know, I know...maar ze is ook maar een mens van vlees en bloed...zelfs gewone burgers schamen zich diep wanneer ze zo bedrogen en misleid worden...laat staan als dat in de bladen staat.
Ik ben het met je eens hoor...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:09:30 #268
163650 Greys
pi_130845466
Die behoefte om meteen maar wéér te trouwen... ik snap hem niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130845485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor...
Ik hoop dat ze er snel bovenop komt, ik heb wel bewondering voor hoe elegant ze het allemaal aanpakt, petje af!
pi_130845495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Die behoefte om meteen maar wéér te trouwen... ik snap hem niet.
Dat snap ik ook niet eigenlijk :N

Of Saab is zwanger, of ze hebben plannen, zoiets zal het wel weer zijn :')
pi_130845526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef MangoLotion het volgende:
Wat er ook gebeurd is en wat ze ook gedaan heeft, vind ik het wel zielig voor Sylvie, ze is door iedereen die dicht bij haar stond publiekelijk genaaid.....

Ik vraag me dan weer af hoe zo'n draak het is dat iedereen haar wil naaien.
Go hard or go home
pi_130845547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Die behoefte om meteen maar wéér te trouwen... ik snap hem niet.
Of heel even wachten met het plannen van je volgende huwelijk tot je niet meer getrouwd bent.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 13:14:34 #273
43556 miss_dynastie
pi_130845612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef MangoLotion het volgende:
Wat er ook gebeurd is en wat ze ook gedaan heeft, vind ik het wel zielig voor Sylvie, ze is door iedereen die dicht bij haar stond publiekelijk genaaid.....

Hoezo? Ze heeft iedereen die dichtbij haar stond genaaid en verne#kt. Wie wind zaait, kan storm oogsten. En zo :)
pi_130845645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo? Ze heeft iedereen die dichtbij haar stond genaaid en verne#kt. Wie wind zaait, kan storm oogsten. En zo :)
Sabia deed daar flink aan mee zegt ze zelf, dus of Raf nou zoveel beter af is...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:16:54 #275
163650 Greys
pi_130845662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo? Ze heeft iedereen die dichtbij haar stond genaaid en verne#kt. Wie wind zaait, kan storm oogsten. En zo :)
Hoe heeft ze die Zarka dan bv genaaid en verneukt?
Door met hem naar bed te gaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130845685
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe heeft ze die Zarka dan bv genaaid en verneukt?
Door met hem naar bed te gaan?
:( binnen TWEE minuten! Die jongen is er nog overstuur van :')
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 13:24:36 #277
43556 miss_dynastie
pi_130845850
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe heeft ze die Zarka dan bv genaaid en verneukt?
Door met hem naar bed te gaan?
Door hem te misbruiken in haar spel? De pers in te schakelen? Willem is er zelf vrij duidelijk over geweest dat 'ie zich genaaid voelt i.i.g.
pi_130845988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet eigenlijk :N

Of Saab is zwanger, of ze hebben plannen, zoiets zal het wel weer zijn :')
Twijfelt er nog iemand aan? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130846035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Door hem te misbruiken in haar spel? De pers in te schakelen? Willem is er zelf vrij duidelijk over geweest dat 'ie zich genaaid voelt i.i.g.
Willempie was ook niet zo te spreken over Sabia hoor... :')

De pers zat Sylvie en Guillaume continu op de hielen. Sommige foto's kwamen uit de privécollectie van de presentatrice. "Sylvie houdt ervan om foto's te maken. Ze heeft meer dan 10.000 foto's op haar telefoon. Toen ze hoorde dat Sabia met Rafael was, heeft ze Sabia uit haar mobiel verwijderd. Dat kon Sabia niets schelen. Ze opende zelfs de aanval op haar voormalige beste vriendin. "Sabia heeft tegen Sylvie gezegd: 'Als ik klaar ben met Rafael, dan pak ik Guillaume'. De Fransman noemt de Duitse manipulatief en berekenend. "Dat is ook de reden dat ze Rafael om haar vinger kon winden. Rafael is een slachtoffer in dit verhaal. Sabia heeft hem opzettelijk verleid."

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-goed-sabia-te-lozen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:31:30 #280
163650 Greys
pi_130846042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Door hem te misbruiken in haar spel? De pers in te schakelen? Willem is er zelf vrij duidelijk over geweest dat 'ie zich genaaid voelt i.i.g.
Een gedumpte ex voelt zich wel vaker genaaid.
Terecht of (ook meer dan vaak genoeg) onterecht.

Hij was er zelf bij hoor, al die tijd.
Boohoo ze heeft het uitgemaakt, nu neem ik wraak. Blergh :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 13:32:11 #281
43556 miss_dynastie
pi_130846060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Een gedumpte ex voelt zich wel vaker genaaid.
Terecht of (ook meer dan vaak genoeg) onterecht.

Hij was er zelf bij hoor, al die tijd.
Nah, vind je? Het lijkt me toch wel een verschil wanneer je denkt dat iemand oprecht verliefd op je is of dat ze een spelletje met je speelt om leuk over te komen in de media...
pi_130846083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]


Boohoo ze heeft het uitgemaakt, nu neem ik wraak. Blergh :')
Net als de ex van Christian dus :')
pi_130846114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nah, vind je? Het lijkt me toch wel een verschil wanneer je denkt dat iemand oprecht verliefd op je is of dat ze een spelletje met je speelt om leuk over te komen in de media...
Hij heeft toch zelf ook de media opgezocht?
En eigenlijk is het mij een raadsel waarom _O- maar het zal wel :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:35:22 #284
163650 Greys
pi_130846130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nah, vind je? Het lijkt me toch wel een verschil wanneer je denkt dat iemand oprecht verliefd op je is of dat ze een spelletje met je speelt om leuk over te komen in de media...
Ik denk ook dat ze best een tijdje echt verliefd op hem was. Anders had ze Damián niet met hem kennis laten maken denk ik.
Wie zegt/weet er nou écht zeker dat ze hem alleen maar gebruikte voor de media? Dat maken we er toch zelf van? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130846132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Een gedumpte ex voelt zich wel vaker genaaid.
Terecht of (ook meer dan vaak genoeg) onterecht.

Hij was er zelf bij hoor, al die tijd.
Boohoo ze heeft het uitgemaakt, nu neem ik wraak. Blergh :')
Dattes. Allemaal :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:36:27 #286
163650 Greys
pi_130846155
Dan had ie na één date meteen moeten zeggen 'He Syl, je stikt er maar in met je media en getrut, ik ben hier niet zo van'. Welnee, hij poseerde zelf ook doodleuk voor de fotografen. Dan moet ie achteraf niet zeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130846228
Ik denk van non. Ik denk dat ze ook hem een verhaal heeft opgehangen wat niet waar was. Ik denk dat het een oneerlijke feeks is en dat stoorde hem en toen dacht hij als een Ludo van het stuk:" Wacht maar..!!" en toen BAM!
8-)
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 13:40:30 #288
163650 Greys
pi_130846264
Dat zou wel een léuker verhaal zijn.
Nou vooruit, daar sta ik dan ook open voor, voor die versie :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130846345
Ik heb een ietwat vooroordeel met stugge Fransen, dus ik vind het gewoon een op zijn pik getrapte lullemans :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130846419
De enige échte vent in dit hele verhaal is Khalid Boulahrouz tot nu toe.

http://www.mediadagblad.nl/?tag=khalid-boulahrouz

Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.

Sabia is moeder van drie kinderen, waarvan twee met haar ex-man Khalid Boulahrouz. Door haar relatie met voetballer Rafael van der Vaart mag ze zich de stiefmoeder noemen van Damian, het zoontje van Rafael.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.

“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. “Heel eerlijk, ik was liever alleen.”

Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. “Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.”

Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. “Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos.”

Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. “Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.”

Raf heeft zijn mond nog niet opengedaan :')
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 13:55:36 #291
43556 miss_dynastie
pi_130846625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
Dan had ie na één date meteen moeten zeggen 'He Syl, je stikt er maar in met je media en getrut, ik ben hier niet zo van'. Welnee, hij poseerde zelf ook doodleuk voor de fotografen. Dan moet ie achteraf niet zeuren.
Hij zat toch juist te huilen dat die foto's buiten zijn medeweten in de pers beland waren?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze best een tijdje echt verliefd op hem was. Anders had ze Damián niet met hem kennis laten maken denk ik.
Wie zegt/weet er nou écht zeker dat ze hem alleen maar gebruikte voor de media? Dat maken we er toch zelf van? :D
Dan zou je ervan uitgaan dat Syl een integere moeder is. Ik weet niet of ik denk dat ze dat is...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 september 2013 @ 14:07:15 #292
163650 Greys
pi_130846914
Ik ben bij veel dingen geneigd om voor de smeuiigheid van de gate gewoon maar lekker af te gaan op wat er allemaal in de media geblaat wordt, maar om op basis van de roddeltoestanden te beoordelen/denken dat ze geen integere moeder is gaat mij persoonlijk dan weer net wat te ver. Dus dat weet ik niet, of ze dat is :P

Ik heb nul medelijden met haar en ben ook zeker niet pro-Syl, maar dat vind ik dan weer wèl zielig namelijk als iemand een slechte/niet integere moeder genoemd wordt puur op basis van wat geroddel in de media :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze donderdag 5 september 2013 @ 14:09:44 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130846980
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De enige échte vent in dit hele verhaal is Khalid Boulahrouz tot nu toe.

http://www.mediadagblad.nl/?tag=khalid-boulahrouz

Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.

Sabia is moeder van drie kinderen, waarvan twee met haar ex-man Khalid Boulahrouz. Door haar relatie met voetballer Rafael van der Vaart mag ze zich de stiefmoeder noemen van Damian, het zoontje van Rafael.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.

“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. “Heel eerlijk, ik was liever alleen.”

Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. “Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.”

Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. “Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos.”

Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. “Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.”

Raf heeft zijn mond nog niet opengedaan :')
Netjes van hem. Ik denk dat hij zich stiekem doodlacht om al dat gezeur rond Raf, Syl en Sab en dat hij mooi blij is dat hij er buiten staat
Your beauty never ever scared me.
pi_130846986
“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer

dat moet Raf toch ook inmiddels hebben lijkt mij. dit gebeurt toch bij iedereen, als je gedoe hebt thuis heb je op het werk na een tijdje echt wel minder je hoofd erbij.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130847006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:45 schreef WRH het volgende:

[..]

zou best kunnen maar ook een beetje gerommel zou mijn man niet op prijs stellen hoor en andersom ook niet.
Ik denk dat ze dat van elkaar wel wisten hoor en gedoogd hebben... laat ik het zo zeggen, met vriendinnen als Saabje heb je ook geen vijanden meer nodig.
pi_130847056
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De enige échte vent in dit hele verhaal is Khalid Boulahrouz tot nu toe.

http://www.mediadagblad.nl/?tag=khalid-boulahrouz

Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.

Sabia is moeder van drie kinderen, waarvan twee met haar ex-man Khalid Boulahrouz. Door haar relatie met voetballer Rafael van der Vaart mag ze zich de stiefmoeder noemen van Damian, het zoontje van Rafael.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.

“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. “Heel eerlijk, ik was liever alleen.”

Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. “Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.”

Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. “Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos.”

Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. “Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.”

Raf heeft zijn mond nog niet opengedaan :')
''Heel eerlijk, ik was liever alleen''
Nou dat zegt ook alweer genoeg ja _O-
pi_130847093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Netjes van hem. Ik denk dat hij zich stiekem doodlacht om al dat gezeur rond Raf, Syl en Sab en dat hij mooi blij is dat hij er buiten staat
Ik denk dat hij gewoon heel blij is dat hij van haar af is ook al verwoord hij het allemaal heel netjes dat kun je er wel uithalen
pi_130847157
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:09 schreef WRH het volgende:
“Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld”, zegt de voetballer

dat moet Raf toch ook inmiddels hebben lijkt mij. dit gebeurt toch bij iedereen, als je gedoe hebt thuis heb je op het werk na een tijdje echt wel minder je hoofd erbij.
Ik denk dat die man al járen een gedoe had thuiszitten dat leefde op 3 kcal op een bedje van water dus hij kan vast wel wat hebben.
Go hard or go home
  roze donderdag 5 september 2013 @ 14:16:46 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130847191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon heel blij is dat hij van haar af is ook al verwoord hij het allemaal heel netjes dat kun je er wel uithalen
Dat wou ik er nog bij zetten maar moest even drinken pakken _O- Ik zou dat wel zijn in ieder geval
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 14:17:23 #300
43556 miss_dynastie
pi_130847208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij veel dingen geneigd om voor de smeuiigheid van de gate gewoon maar lekker af te gaan op wat er allemaal in de media geblaat wordt, maar om op basis van de roddeltoestanden te beoordelen/denken dat ze geen integere moeder is gaat mij persoonlijk dan weer net wat te ver. Dus dat weet ik niet, of ze dat is :P

Ik heb nul medelijden met haar en ben ook zeker niet pro-Syl, maar dat vind ik dan weer wèl zielig namelijk als iemand een slechte/niet integere moeder genoemd wordt puur op basis van wat geroddel in de media :@
Nou ja, het gaat wel om iemand die doelbewust haar hele leven in de media heeft gegooid. Ze roept vooral heel hard dat haar kind op één staat, maar uit haar acties blijkt dat imho niet. En het is raar om het wel te roepen, maar niet te tonen. Je kind privé houden is niets mee mis, maar dat doet ze ook niet. Daarom zeg ik, ik wéét niet of Syl een integere moeder is. Oprecht niet...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')