Die ex van die danser vind ik ook wel raar, Syl er de schuld van geven dat haar vriend vreemdging, hij is er wel op in gegaan.quote:
Ik durf best te bekennen dat ik de kale kut van Silvie wil neuken.quote:
ja dat ook en waarom komt ze er nu pas mee, ik wil die verhalen van die kerels eens horen ipv al die jaloerse exenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ex van die danser vind ik ook wel raar, Syl er de schuld van geven dat haar vriend vreemdging, hij is er wel op in gegaan.
De Dikke van Dale.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat ook en waarom komt ze er nu pas mee, ik wil die verhalen van die kerels eens horen ipv al die jaloerse exen
wat een charmante fotoquote:Op woensdag 4 september 2013 11:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog even een plaatje voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Ik denk dat de lijst van affaires dan nog langer was..quote:Op woensdag 4 september 2013 11:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat ze al langer uit elkaar geweest zouden zijn als Silvie geen borstkanker had gehad
Hallo Hertquote:Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef Uccie het volgende:
Met het risico spuit 11 te zijn, hadden wij deze al: http://www.bild.de/unterh(...)c-32247088.bild.html
Ik mis de billen en strings van Semtex op FOK!quote:
Begin je daar nu alweer over?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis de billen en strings van Semtex op FOK!
Ik hunker naar de lucht van je bunkerquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hunker naar de lucht van je bunker
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hunker naar de lucht van je bunker
Of ze is minder oppervlakkig dan sommige denken.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind die danser er echt erg verwijfd uitzien en ik vind hem ook niet knap, jullie ook?
Misschien heeft ze hem wel echt heel leuk gevonden.
Nog steeds het stadium van lik m'n vestje niet ontgroeid.quote:
Kon ze toch ook niks aan doen? Haar moest weer aangroeien he.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef Goodbye het volgende:
Oja, Sylvie had dus kort haar ten tijde van die affaires. Ik vond haar toen zo'n moeke.
Met haar broer als voorbeeld verbaast het me dan weer niet zo....quote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind die danser er echt erg verwijfd uitzien en ik vind hem ook niet knap, jullie ook?
Misschien heeft ze hem wel echt heel leuk gevonden.
Precies. Ik vind Sylvie een leeg mens, maar ze heeft er niet om gevraagd om kanker te krijgen...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kon ze toch ook niks aan doen? Haar moest weer aangroeien he.
Neen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef conleche het volgende:
Ze hoefde het korte haar niet te stylen alsof ze 60 was natuurlijk. Je hebt ook léuk kort haar.
Wel knapper dan Raf en Zarka.quote:
Die zijn bang voor Rafquote:Op woensdag 4 september 2013 11:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat ook en waarom komt ze er nu pas mee, ik wil die verhalen van die kerels eens horen ipv al die jaloerse exen
Speelde het kindvrouwtje voor cougar?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe schattig. Christian was een minnaar en hij kreeg veel dure cadeau's van Sylvie. Meestal zie je het andersom.
nu.nlquote:De ex-vriendin van danser Christian Polanc uit Let’s Dance heeft aan het Duitse blad Closer bevestigd dat Sylvie en Christian een 'seks-affaire' hadden.
Ze vertelt dat de danser aan haar heeft opgebiecht dat de twee maandenlang samen het bed deelden.
Volgens Melissa Ortiz-Gomez was het voor Van der Vaart belangrijk dat de affaire geheim bleef en gaf ze Polanc daarom dure cadeau's. "Ze gaf hem een megaduur horloge. Ik weet niet wat het precies kostte, maar ik denk tussen de 5000 en 8000 euro."
Ortiz-Gomez is blij dat ze eindelijk haar verhaal kan doen, want ze wil niet meer doen alsof ze Van der Vaart aardig vindt. "Ik moet daar steeds over liegen. Dat wil ik niet meer. Deze vrouw heeft in mijn ogen geen karakter."
In 2010 deed Van der Vaart mee aan Let’s Dance. Ze haalde samen met Polanc de finale. Ten tijde van de affaire was Van der Vaart bijna vijf jaar getrouwd.
Ghehehe Tong heeft vast nooit een horloge gekregen, want die weet nog steeds niet hoe laatquote:Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Speelde het kindvrouwtje voor cougar?
Nou, Tong kun je nu flippend van het dak halen.
Er staat niet dat hij dat van dat horloge meteen zelf verteld heeft hoor, misschien heeft hij het wel verstopt en vond ze het later.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:30 schreef WRH het volgende:
vind dat persoonlijk wel een beetje een raar verhaal, van dat dure horloge.
als mijn man hier opeens met een ongelooflijk duur onbekend horloge rondloopt en antwoord dat hij dat gekregen heeft van iemand waar hij mee danst zou ik toch echt wel even 3x nadenken.
ok, stapels geld dus het bedrag is voor hen misschien wel peanuts, maar dan nog, dergelijke cadeautjes geven. wat is er gebeurt met een bos bloemen, of een bedank diner waar dan de partners ook mee kunnen?
zulke cadeau's zijn gewoon vreemd, moet zowel Raf als de danser's vrouw toch wel even achter het oor hebben doen krabben lijkt mij.
Die danser en zijn ex zijn ook al een tijd geleden gescheiden. Misschien moest ze haar mond houden om zijn carriere geen schade toe te brengen?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:30 schreef WRH het volgende:
vind dat persoonlijk wel een beetje een raar verhaal, van dat dure horloge.
als mijn man hier opeens met een ongelooflijk duur onbekend horloge rondloopt en antwoord dat hij dat gekregen heeft van iemand waar hij mee danst zou ik toch echt wel even 3x nadenken.
ok, stapels geld dus het bedrag is voor hen misschien wel peanuts, maar dan nog, dergelijke cadeautjes geven. wat is er gebeurt met een bos bloemen, of een bedank diner waar dan de partners ook mee kunnen?
zulke cadeau's zijn gewoon vreemd, moet zowel Raf als de danser's vrouw toch wel even achter het oor hebben doen krabben lijkt mij.
Oehquote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
De vriend van Linda de Mol ging ook jaren lang vreemd lees ik in de Telegraaf.
We krijgen het nog druk
EDIT: Oh daar is ook al een topic over
Waarschijnlijk om de partneralimentatie veilig te stellenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die danser en zijn ex zijn ook al een tijd geleden gescheiden. Misschien moest ze haar mond houden om zijn carriere geen schade toe te brengen?
Kon ze ook niks aan doen, maar al dat politiek correcte geleuter met 'het staat zooo fantastieeees' vond ik ook wat overdreven. Het was net een lolly.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kon ze toch ook niks aan doen? Haar moest weer aangroeien he.
Het lijkt me niets voor haar, eerder andersom dat een man haar als een ''Queen'' zal en moet behandelen en dure cadeaus moet kopen wil hij op de 1e plaats haar aandacht kunnen trekken...quote:
Dus het is ècht waar, neem ik aan? Bron en alles.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ire-met-Sylvie.dhtml
Ik wou dat ik Sylvie's advocaat was, dan zou ik heel rijk worden deze weken....quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ire-met-Sylvie.dhtml
oh ja? Als het klopt niet hequote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Sylvie's advocaat was, dan zou ik heel rijk worden deze weken....
Hoezo? Syl zet op iedereen advocaten, die advocaat krijgt hoe dan ook betaald, of het klopt of nietquote:
Dat beweert ze jaquote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Syl zet op iedereen advocaten, die advocaat krijgt hoe dan ook betaald, of het klopt of niet
Met Zarka was het binnen het twee minuten bekeken dus die twee weken vallen dan nog mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
Hmmmm raar feitje, Sylvie heeft pas vanaf de halve finale met Christian Polanc gedanst, daarvoor danste ze met een andere Christian. Dan is die affaire in twee weken ontstaan?
Dit is een bericht uit 2010.
http://www.rtl.de/cms/sen(...)-4e22-24-315709.html
Sinds Zarka weten we dat ze aan 2 minuten genoeg heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
Hmmmm raar feitje, Sylvie heeft pas vanaf de halve finale met Christian Polanc gedanst, daarvoor danste ze met een andere Christian. Dan is die affaire in twee weken ontstaan?
Ze betaald alleen in natura.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Sylvie's advocaat was, dan zou ik heel rijk worden deze weken....
Ja, en maar colums schrijven over haar SBS-sprookjeshuwelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:58 schreef ntm het volgende:
Nep wijf die SylvieIk vind vreemdgaan echt niet kunnen maar dan ook nog voor de buitenwereld de schijn ophouden...
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef SEMTEX het volgende:
Sylvie is de hoer van HamburgEuropa. Bring it on
[ afbeelding ]
Neenee Noekje Jeroen heeft haar nooit bedrogen Linda dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:16 schreef Noek het volgende:
Ja, en maar colums schrijven over haar SBS-sprookjeshuwelijk.
Linda had gelijk maar Linda zit nu zelf met een mannelijke Sylvie opgescheept.
En het bleef nog lang onrustig in Glamourland.
Misschien gaf hij wel les of hing hij daar sowieso al rond omdat hij met een ander danste?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal Sabia toch gelijk hebben van Sylvie's vreemdgaan?!
Niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neenee Noekje Jeroen heeft haar nooit bedrogen Linda dan.
Whehehe. Daar ging mijn toetje bijna.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Misschien was rafael wel frigide
Zoiets verwacht ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij gedoogden ze elkaars affaires totdat rafael verliefd werd op sabia
Dattes.quote:
En toen zou Sylvie het niet meer hebben gedoogd? Want dat zou een beetje raar zijn...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij gedoogden ze elkaars affaires totdat rafael verliefd werd op sabia
Nee hoor er was nog een toneelstukje, sabia en silvie bff, en silvie had geen zin in 2 toneelstukjes waar alleen rafael van profiteerdequote:Op woensdag 4 september 2013 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
En toen zou Sylvie het niet meer hebben gedoogd? Want dat zou een beetje raar zijn...
Zij profiteerde er evengoed van, het was haar oorspronkelijke plan.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:25 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Nee hoor er was nog een toneelstukje, sabia en silvie bff, en silvie had geen zin in 2 toneelstukjes waar alleen rafael van profiteerde
Het was wel de bedoeling dat het een nep affaire wasquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Zij profiteerde er evengoed van, het was haar oorspronkelijke plan.
Zij zou Sabia immers hebben gevraagd het aan te pappen met Rafael. En toen die nee zij, zou ze het een ander hebben gevraagd (en geld hebben geboden). Alleen zodat Sylvie zonder imagoschade een scheiding kon aanvragen.
En dan op het moment dat er gebeurd wat ze graag wil, het niet meer willen? Das raar.
Of Saabje verdraait de waarheid op een manier die HAAR uitkomt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het was wel de bedoeling dat het een nep affaire was
Mwah, Sabia en Raf kwamen volop in de kranten nadat ze samen naar een of ander evenement waren geweest, daar zal Sylvie best van op de hoogte zijn geweest, en anders was ze dat wel toen de volgende ochtend de krant op de mat viel.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Of Saabje verdraait de waarheid op een manier die HAAR uitkomt.
Toch vraag ik me af waarom je zo met modder zou gaan smijten als je zelf een "schoon" geweten hebt... het dient nergens toe.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Sabia en Raf kwamen volop in de kranten nadat ze samen naar een of ander evenement waren geweest, daar zal Sylvie best van op de hoogte zijn geweest, en anders was ze dat wel toen de volgende ochtend de krant op de mat viel.
Ze is zwart gemaakt door Franse Willem, en op een manier die alleen maar van Sylvie kan komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waarom je zo met modder zou gaan smijten als je zelf een "schoon" geweten hebt... het dient nergens toe.
Her plan backfired?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het was wel de bedoeling dat het een nep affaire was
Waarom? Voorlopig lijkt het alsof Saab de waarheid nog niet heeft verdraaid. Ze krijgt zelfs steun/bevestiging van 1 van de bedrogen vrouwen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Of Saabje verdraait de waarheid op een manier die HAAR uitkomt.
Nou, met modder gooien als je zelf géén schoon geweten hebt lijkt me riskanter...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef totebel het volgende:
Toch vraag ik me af waarom je zo met modder zou gaan smijten als je zelf een "schoon" geweten hebt... het dient nergens toe.
Goedemorgenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
De dag maar weer eens met Bild begonnen: http://www.bild.de/unterh(...)c-32257760.bild.html
Goedemorgen
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
De dag maar weer eens met Bild begonnen: http://www.bild.de/unterh(...)c-32257760.bild.html
Goedemorgen
God, wat klinkt dat sexyquote:Ist DAS noch Tanzen, wenn Polanc an den Po langt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |