2 keer de helft auto's klaar terwijl u wacht, en alleen vandaag voor de helft van de prijsquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nog lang geduurd als je het mij vraagt...
That's what he saidquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles bij elkaar is het nog een wonder dat het spul nog zo lang heel is gebleven als ik de monteur zo hoorde
We'll seequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef daNpy het volgende:
Mocht er teveel motorschade zijn dan weet je me te vinden
Ik als WiFi expert (quote:Op woensdag 4 september 2013 08:51 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
De wifi in 't ziekenhuis vanwaar ik zit is bagger.
Lekker broeienquote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Handdoek over je hoofd en scherm doen
handigquote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft denk ik geen nut. Ik heb standaard het geluid uit staan.
pssst: http://officialandroid.bl(...)ne-with-android.htmlquote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft denk ik geen nut. Ik heb standaard het geluid uit staan.
bij de montage van de nieuwe kun je kiezen; zonnecel op je kop, een windmolentje of de versie met een looprad met hamstertjesquote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef 2cv het volgende:
Vandaag is het precies 4 jaar geleden dat ik voor het laatst geopereerd ben en ik meteen ook een pacemaker kreeg. Het toeval wil dat ik vandaag die pacemaker ook weer uit heb laten lezen. De batterij is bijna leeg. Hij zegt al 7 maanden dat er nog voor minder dan 6 maanden stroom in zit. Volgens mij zit er een perpetuum mobile in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |