abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130990181
Ik hoor SD nooit over een storing van bijvoorbeeld de ABN.
En ik nou al minstens 5x dat ik het echt nodig heb, bij de ING, in de afgelopen 5 maanden.
  maandag 9 september 2013 @ 16:58:42 #252
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_130990459
ING ligt er inderdaad wel vaak uit. Rabo is wat stabieler, maar de ING-app werkt zo veel makkelijker dan die van Rabo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_130990966
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Duvel het volgende:
ING ligt er inderdaad wel vaak uit. Rabo is wat stabieler, maar de ING-app werkt zo veel makkelijker dan die van Rabo.
Ja.. dat vind ik dus ook :Y. En die gebruik ik heel erg vaak.
pi_130990985
Rabobank is echt kut, met die rekenmachine enzo.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 9 september 2013 @ 17:30:22 #255
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_130991556
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Rabobank is echt kut, met die rekenmachine enzo.
Die heb je bij de app niet nodig.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_130995352
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:43 schreef .Neovo. het volgende:
1:11 is opzich niet beroerd, vooral niet voor zo'n auto. Maar de meeste studenten rijden (als ze al een rijbewijs hebben) in een oude polo of golf, op de lokale drugskikkers na zie ik niemand in een merc rijden.
Dat was met gemiddeld 150 op de teller am autobahn, ik denk dat 1:12 wel haalbaar was :')

Ik reed uiteraard pas een dergelijke auto met voldoende inkomen, voor een student is een oude golf of ander kleiner gebakje ook al erg duur - helemaal omdat je vrijwel gratis OV hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_130996590
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:43 schreef .Neovo. het volgende:
de meeste studenten rijden (als ze al een rijbewijs hebben) in een oude polo of golf, op de lokale drugskikkers na zie ik niemand in een merc rijden.
Als je zo`n oude Merc kan betalen dan is het toch fijn?
Polo`s of Golfjes vind ik niet interessant.

Tenzij een 2e gen Polo

Of een originele Golf I

Ben niet het type jongeren wat auto`s verbouwd, en voorziet van dikke geluids instalaties en een auto maar heeft om van A > B te komen.

(Is natuurlijk wel zo, maar ik vertroetel hem ook.. Hell, ik was dat Fiatje elke maand wel, en maak stofzuig hem 1x per maand, en ik rij er niet eens mee _O- )

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 19:47:44 ]
pi_130999482
Dat soort auto's roesten onder je reet weg tenzij je er een kapitaal tegenaan gooit bij aanschaf (=iemand anders heeft geinvesteerd :')) of aan onderhoud.

We hebben een nieuw huisdier trouwens!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 9 september 2013 @ 20:45:32 #259
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130999874
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat was met gemiddeld 150 op de teller am autobahn, ik denk dat 1:12 wel haalbaar was :')

Ik reed uiteraard pas een dergelijke auto met voldoende inkomen, voor een student is een oude golf of ander kleiner gebakje ook al erg duur - helemaal omdat je vrijwel gratis OV hebt.
ik heb geen gratis ov.

Wel aangevraagd maar nooit ontvangen, en heb geen zin om weeer naar duo ib groep te gaan bellen

Als ik inlog met DigiD staat er wel netjes "niet geactiveerd".
pi_130999976
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef Paladijn het volgende:
Dat soort auto's roesten onder je reet weg tenzij je er een kapitaal tegenaan gooit bij aanschaf (=iemand anders heeft geinvesteerd :')) of aan onderhoud.

We hebben een nieuw huisdier trouwens!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapitaal zal wel mee vallen.
Ik hou sowieso wel geld apart om ze `em te onderhouden, dat is logisch :)
Als het maar degelijke auto`s zijn motorisch, betrouwbaar :)
pi_131000174
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

ik heb geen gratis ov.

Wel aangevraagd maar nooit ontvangen, en heb geen zin om weeer naar duo ib groep te gaan bellen

Als ik inlog met DigiD staat er wel netjes "niet geactiveerd".
Wel doen of anders stopzetten, scheelt je geneuzel in de toekomst...

Aanvragen kan nogmaals via www.studentenreisproduct.nl of bel even naar 050-599 77 55.
  maandag 9 september 2013 @ 21:01:01 #262
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_131000812
Maar het is al jaren geleden toen ik het heb aangevraagd, voordat ik mijn rijbewijs al had. Mijn duo gaf aan dat ik het nooit opgehaald heb :?

Ik zal er binnenkort wel even achteraan gaan. Maar zal denk ik niet zo snel gebruik van gaan maken. Meeste doe ik toch in de auto.

Achteraf gezien realiseer je dan wel hoeveel geld je wel niet aan benzine hebt kunnen besparen door gebruik te maken van die regeling :P
  maandag 9 september 2013 @ 22:09:34 #263
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131004751
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef .Neovo. het volgende:

Achteraf gezien realiseer je dan wel hoeveel geld je wel niet aan benzine hebt kunnen besparen door gebruik te maken van die regeling :P
Ik wil de facepalm-smiley gebruiken, maar realiseer me nu dat deze nog te mild is om uit te drukken wat ik wil zeggen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_131004765
Het blijft mensenwerk (al dan niet gedaan door computers) en daar gaat wel eens iets mis ;)

En _O-
pi_131005211
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 22:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik wil de facepalm-smiley gebruiken, maar realiseer me nu dat deze nog te mild is om uit te drukken wat ik wil zeggen.
Niets mis mee, ik rij ook elke dag me de auto ipv. de trein te nemen :')
't kost misschien een paar centen meer, maar je hebt ruimte voor jezelf met je eigen muziek en het belangrijkste... je bent flexibeler :P
  maandag 9 september 2013 @ 22:52:20 #266
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131007122
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Niets mis mee, ik rij ook elke dag me de auto ipv. de trein te nemen :')
't kost misschien een paar centen meer, maar je hebt ruimte voor jezelf met je eigen muziek en het belangrijkste... je bent flexibeler :P
Heb jij een studenten-OV?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_131009533
Niet meer :') Maar een maandkaart is een prima alternatief (+- 8-10 mins naar station lwd fietsen, sneltrein pakken, kantoor is naast het hoofdstation - dan doe ik er ongeveer even lang over als autorijden+van garage naar kantoor wandelen), echter is daarbij het nadeel dat er 7.5 uur tussen de sneltreinen zit, dus dat ik een dag langer moet werken.

Bovendien zou ik me dan in de trein als een autist opstellen (koptelefoontjes in en boek lezen of op de nexus 7 bladeren/werken) omdat ik 's ochtends eerst wakker moet worden en dan niet gestoord wens te worden. Bovendien zou ik wat inflexibeler zijn qua werktijden. Nu kom en ga ik wanneer het uitkomt, alleen kost me dat ~80 euro extra per maand. Dat overleef ik wel ;)

OV kan in mijn ogen alleen uit als je geen haast hebt en zolang je bestemming nabij het centrum ligt. Ons oude kantoor was 40 minuten met de auto, 2.15 uur met OV :X Tegenwoordig is het 1.15 uur ivm. de P+R om de hoek, maar toch...
pi_131009564
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef Dingest het volgende:
Ah, de r zit natuurlijk wel al in de maand :7
You got mail ;)
  maandag 9 september 2013 @ 23:48:47 #269
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131009893
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Paladijn het volgende:
Niet meer :') Maar een maandkaart is een prima alternatief (+- 8-10 mins naar station lwd fietsen, sneltrein pakken, kantoor is naast het hoofdstation - dan doe ik er ongeveer even lang over als autorijden+van garage naar kantoor wandelen), echter is daarbij het nadeel dat er 7.5 uur tussen de sneltreinen zit, dus dat ik een dag langer moet werken.

Bovendien zou ik me dan in de trein als een autist opstellen (koptelefoontjes in en boek lezen of op de nexus 7 bladeren/werken) omdat ik 's ochtends eerst wakker moet worden en dan niet gestoord wens te worden. Bovendien zou ik wat inflexibeler zijn qua werktijden. Nu kom en ga ik wanneer het uitkomt, alleen kost me dat ~80 euro extra per maand. Dat overleef ik wel ;)

OV kan in mijn ogen alleen uit als je geen haast hebt en zolang je bestemming nabij het centrum ligt. Ons oude kantoor was 40 minuten met de auto, 2.15 uur met OV :X Tegenwoordig is het 1.15 uur ivm. de P+R om de hoek, maar toch...
Dat schiet niet op nee. Als ik met de auto zo gaan, zou ik niet kunnen slapen of lezen onderweg. Als het rustig is op de weg, ben ik met de auto misschien tien minuten sneller (op de 45). Dat lijkt veel, maar het is nooit rustig op de weg als ik naar mijn werk ga natuurlijk. :P Ik kan vanuit huis prima fietsen naar het station en in mijn werkplek ligt ook vrij dicht bij mijn aankomststation. M.a.w.: de auto heeft geen zin. En ik kan toch niet parkeren bij m'n werk.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_131013233
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als je zo`n oude Merc kan betalen dan is het toch fijn?
Polo`s of Golfjes vind ik niet interessant.
Er komt bij mij in de Familie een W124 300D van 1987 vrij. 6-lijn diesel, automaat, cremewit buiten, donker+hout interieur. Thuis altijd binnen gestaan, netjes onderhouden en nieuw gekocht door mijn Opa (reeds overleden) en nu op naam van mijn Oma. Ze wil nu niet meer rijden.

We weten nog niet wat we er mee doen, maar als er serieuze interesse is gaat hij eventueel naar niet-familie..

[ Bericht 0% gewijzigd door powerflux op 10-09-2013 08:14:47 ]
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:10:40 #271
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_131013290
Goedemorgen c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_131013333
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 06:59 schreef powerflux het volgende:

[..]

Er komt bij mij in de Familie een 300D van 1987 vrij. 6-lijn diesel, automaat, cremewit buiten, donker+hout interieur. Thuis altijd binnen gestaan, netjes onderhouden en nieuw gekocht door mijn Opa (reeds overleden) en nu op naam van mijn Oma. Ze wil nu niet meer rijden.

We weten nog niet wat we er mee doen, maar als er serieuze interesse is gaat hij eventueel naar niet-familie..
Een Diesel ga ik niet in rijden... Dat is niet rendabel.. Ik denk dat ik per jaar maximaal 5>10k ga rijden, diesel mag dan wel goedkoper zijn als benzine, maar de wegenbelasting en verzekering schiet omhoog...
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:01:03 #273
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_131013720
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 22:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

en bedankt. Ik zeg dat ik me realiseer dat ik veel benzinegeld had kunnen besparen, ik zeg niet dat ik dat daadwerkelijk doe.

Wat wou je zeggen dan?
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 08:21:50 #274
70532 loveli
N
pi_131013919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 06:59 schreef powerflux het volgende:

[..]

Er komt bij mij in de Familie een 300D van 1987 vrij. 6-lijn diesel, automaat, cremewit buiten, donker+hout interieur. Thuis altijd binnen gestaan, netjes onderhouden en nieuw gekocht door mijn Opa (reeds overleden) en nu op naam van mijn Oma. Ze wil nu niet meer rijden.

Met de oude belastingregels zou je goud in handen hebben. Ze zijn eerst massaal geïmporteerd en worden nu massaal gedumpt. Omdat het geen import is en van de eerste eigenaar, onderhoudsgeschiedenis bekend, zal de waarde hoger zijn dan de gemiddelde import Benz, maar je hebt het bouwjaar tegen.

In 2027 wordt hij weer belastingvrij, als er de mogelijkheid is om hem te stallen, kan het interessant zijn om geduld te hebben.
crap in = crap out
pi_131014014
Deze gasten maken super toffe filmpjes, Mighty Car Mods _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')