Een Diesel ga ik niet in rijden... Dat is niet rendabel.. Ik denk dat ik per jaar maximaal 5>10k ga rijden, diesel mag dan wel goedkoper zijn als benzine, maar de wegenbelasting en verzekering schiet omhoog...quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:59 schreef powerflux het volgende:
[..]
Er komt bij mij in de Familie een 300D van 1987 vrij. 6-lijn diesel, automaat, cremewit buiten, donker+hout interieur. Thuis altijd binnen gestaan, netjes onderhouden en nieuw gekocht door mijn Opa (reeds overleden) en nu op naam van mijn Oma. Ze wil nu niet meer rijden.
We weten nog niet wat we er mee doen, maar als er serieuze interesse is gaat hij eventueel naar niet-familie..
en bedankt. Ik zeg dat ik me realiseer dat ik veel benzinegeld had kunnen besparen, ik zeg niet dat ik dat daadwerkelijk doe.quote:Op maandag 9 september 2013 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil de facepalm-smiley gebruiken, maar realiseer me nu dat deze nog te mild is om uit te drukken wat ik wil zeggen.
Met de oude belastingregels zou je goud in handen hebben. Ze zijn eerst massaal geïmporteerd en worden nu massaal gedumpt. Omdat het geen import is en van de eerste eigenaar, onderhoudsgeschiedenis bekend, zal de waarde hoger zijn dan de gemiddelde import Benz, maar je hebt het bouwjaar tegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:59 schreef powerflux het volgende:
[..]
Er komt bij mij in de Familie een 300D van 1987 vrij. 6-lijn diesel, automaat, cremewit buiten, donker+hout interieur. Thuis altijd binnen gestaan, netjes onderhouden en nieuw gekocht door mijn Opa (reeds overleden) en nu op naam van mijn Oma. Ze wil nu niet meer rijden.
We weten nog niet wat we er mee doen, maar als er serieuze interesse is gaat hij eventueel naar niet-familie..
Je betaalt hoe dan ook voor een OV-studentenkaart, of je 'm gebruikt of niet. Hem niet activeren is in mijn ogen gewoon stom.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
en bedankt. Ik zeg dat ik me realiseer dat ik veel benzinegeld had kunnen besparen, ik zeg niet dat ik dat daadwerkelijk doe.
Wat wou je zeggen dan?
Het regent steeds.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Heerlijk weer hé na al die weken hitte en broeierigheid.
Hela, waar ken ik die van?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog een mooie Saab 9000 kopen?
Geen idee... deze heeft andere velgen!quote:
Deze zijn veel mooierder!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee... deze heeft andere velgen!
[ afbeelding ]
Ik zie hetquote:
Er is tot nu toe nog maar een van mijn submits geplaatstquote:
Probeer wel wat eerder te komen als het kan, Cambuur speelt thuis zo te zien... om je een indruk te geven:quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zie hetAl heb ik vrijdagavond eerst een housewarming in freakin' Steenbergen, en dat soort geintjes willen nog wel eens laat afgelopen zijn en volgens mij moet ik diezelfde avond/nacht nog terug dus ik hoop dat ik niet al te brak ben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |