Je betaalt hoe dan ook voor een OV-studentenkaart, of je 'm gebruikt of niet. Hem niet activeren is in mijn ogen gewoon stom.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
en bedankt. Ik zeg dat ik me realiseer dat ik veel benzinegeld had kunnen besparen, ik zeg niet dat ik dat daadwerkelijk doe.
Wat wou je zeggen dan?
Het regent steeds.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Heerlijk weer hé na al die weken hitte en broeierigheid.
Hela, waar ken ik die van?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog een mooie Saab 9000 kopen?
Geen idee... deze heeft andere velgen!quote:
Deze zijn veel mooierder!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee... deze heeft andere velgen!
[ afbeelding ]
Ik zie hetquote:
Er is tot nu toe nog maar een van mijn submits geplaatstquote:
Probeer wel wat eerder te komen als het kan, Cambuur speelt thuis zo te zien... om je een indruk te geven:quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zie hetAl heb ik vrijdagavond eerst een housewarming in freakin' Steenbergen, en dat soort geintjes willen nog wel eens laat afgelopen zijn en volgens mij moet ik diezelfde avond/nacht nog terug dus ik hoop dat ik niet al te brak ben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |