Groepsspurt van het peloton ja. Zat een groepje van 2 nog voor, Dillier wint.quote:
Hij heeft iig nog een grote ronde uitgereden. Lijkt me toch wel fijn om daarop terug te kunnen kijken.quote:
Froome kreeg in zijn eerste seizoen bij Sky toch ook niks voor elkaar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:07 schreef Bismarck het volgende:
Heeft Jonathan Tiernan-Locke dit jaar nog een sprankje laten zien van de renner die hij in 2012 was? Of heeft Sky een kat in de zak gekocht? Hij heeft een twee jarig contract, dus ook in 2014 zullen we vermoedelijk niks van hem horen. Hij zit in ieder geval niet in de selectie voor de ronde van Engeland, waar hij de titelverdediger zou zijn.
Je insinueert doping, sukkelquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tiernan-Locke zal zich eerst wel een jaartje moeten inwerken voor hij de code van de kluis krijgt.
Froome speelde daarvoor ook niks bij Barloworld klaar. Bovendien was Froome een stuk jonger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Froome kreeg in zijn eerste seizoen bij Sky toch ook niks voor elkaar?
Nee joh, is gewoon wennen om tijdens de koers op de wattagemeter te kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tiernan-Locke zal zich eerst wel een jaartje moeten inwerken voor hij de code van de kluis krijgt.
quote:Froome bereidt zich in Canada voor op WK
Chris Froome rijdt later deze maand de GP's van Quebec en Montreal, twee eendagskoersen.
De renner van Team Sky wordt onder anderen gesteund door de Australiėr Richie Porte.
De GP van Quebec (13 september) en Montreal (15 september) maken deel uit van de World Tour.
De Britse Tourwinnaar zal de koersen gebruiken om in vorm te komen voor de wegwedstrijd op de WK in Florence.
Hij kan de eerste renner worden sinds Greg LeMond (1989) die in hetzelfde jaar de Tour en de wegwedstrijd op de WK wint.
In de USA Pro Challenge van eind augustus, zijn eerste serieuze koers na de Tour, moest hij in de laatste etappe opgeven.
quote:Dennis, Bookwalter, Gretsch, Gesink, Caruso, Sweeting, Mancebo, Anderson, Friedemann, Kruijswijk, Novak, Cataford, Morabito, Kruopis, Burghardt, Vennell, Jones, Stemper
Zonder te warm zweetshirt was ie WK geworden.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Je herinnert je Mendrisio nog? Qua zwaarte vergelijkbaar en toen was ie de sterkste in koers.
Nu nog 6, waaronder Gesink.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Marcoss het volgende:
Gesink samen met Kruijswijk in een grote kopgroep van 18 vandaag, flinke voorsprong van 6.30 op het peloton, dus lijkt erop dat ze het uit mogen maken.
[..]
Dat terwijl Eurosport alles live uit zou zendenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Streampie, wat een luxe: http://www.sportlemon.tv/(...)77702966-634137.html
Gisteren technische problemen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat terwijl Eurosport alles live uit zou zenden
Eurosport 2 is volgens mij livequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat terwijl Eurosport alles live uit zou zenden
Ik las hier iemand die het had over 11.2km te gaan, op Eurosport 2 moeten ze er nog 40quote:
Ja ik las het net ook op de twitter van Jose Been, dat ze dus 35km achter liggen en dus niet "live" uitzendenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik las hier iemand die het had over 11.2km te gaan, op Eurosport 2 moeten ze er nog 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |