hahah dit hoop ik welquote:Op woensdag 11 september 2013 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Rob Smedley Kimi's engineer gaat worden. Dat gaat een gouden duo worden dan wat betreft communicatie
Vraag ik me af, zoveel heb je niet aan een teammaat die vaak te ver van je af zitquote:Op woensdag 11 september 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
Alonso is niet blij, nu zijn bitch weggaat.
dit dus, iedereen al voorbaring over een duo. Zou natuurlijk leuke zijn die 2 in 1 team, kijken wie het beter doet, maar dan nog moeten ze vettel verslaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:53 schreef JohnB52 het volgende:
Is Alonso al bevestigd bij Ferrari?
Precies als Ron Dennis hem toen gewoon een auto kon leveren die heel bleef en waar niet spontaan wielen of vleugels vanaf braken dan had Kimi reeds 2 titels op zak en waarschijnlijk zelfs 3.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Eerder pech, door de McLarens die zichzelf steeds opbliezen![]()
En verder:
Kimi is 2 jaar afwezig geweest (2010/2011), Alonso 1 jaar (2002). In 2002 behaalde Kimi geen overwinning (beide coureurs behaalden hun eerste overwinning in 2003), in 2010 en 2011 behaalde Alonso 6 overwinningen.
Wil je een directe vergelijking, alleen de jaren dat ze beiden meededen (dus Kimi zonder 2002 en Alonso zonder 2010/11):
Kimi / Alonso
Races: 172 / 184
Wins: 20 / 26
Podiums: 72 / 80
WC: 1 / 2
Lijkt me niet voorbarig want het is al bevestigdquote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef opreis het volgende:
[..]
dit dus, iedereen al voorbaring over een duo. Zou natuurlijk leuke zijn die 2 in 1 team, kijken wie het beter doet, maar dan nog moeten ze vettel verslaan.
Alonso heeft een doorlopend contract nog op zak.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef opreis het volgende:
[..]
dit dus, iedereen al voorbaring over een duo. Zou natuurlijk leuke zijn die 2 in 1 team, kijken wie het beter doet, maar dan nog moeten ze vettel verslaan.
quote:Through www.ferrari.com, he also had a word for Kimi Raikkonen. “I’d like to welcome my new travelling companion: together, starting next year, we will have to tackle a very demanding technical and racing challenge.”
in 2008 werd het in de laatste bocht van de laatste race beslist..., das nog mooier.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vettel jaren achterelkaar kampioen is ook niet leuk inderdaad, zeker niet als de strijd halverwege het jaar al redelijk gestreden is.
Eigenlijk is het 't mooiste als het kampioenschap pas in de laatste wedstrijd gestreden is zoals in 2008 (en toen was er ook slechts 1 punt verschil tussen Hamilton en Massa)
Een paar bochten voor het eind was dat; niet de laatste bocht. Toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef WEST het volgende:
[..]
in 2008 werd het in de laatste bocht van de laatste race beslist..., das nog mooier.
Een race op woensdag?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een paar bochten voor het eind was dat; niet de laatste bocht. Toch?
Overigens won Kimi vandaag 8 jaar geleden op Spa
11 september valt elk jaar op een woensdag?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
11 september valt elk jaar op een woensdag?
Laatste bocht bij het opkomen van het gedeelte start/finish. Dat noem ik wel de laatste bochtquote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een paar bochten voor het eind was dat; niet de laatste bocht. Toch?
Overigens won Kimi vandaag 8 jaar geleden op Spa
Volgens mij ging Lewis Glock al iets eerder voorbij dan de laatste bocht.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Laatste bocht bij het opkomen van het gedeelte start/finish. Dat noem ik wel de laatste bocht
Nee, want de ploffende banden op Silverstone waren de reden dat ze deze banden hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
En nog even dit hersenspinseltje van mij:
kunnen ze de oude pirelli banden niet terugnemen?
Want het viel me op dat de laatste races nu niet echt spannend waren
Maar, het waren de teams die over de grens van de banden gingen als ik het me goed herinner. Niet dat Pirelli inferieur rubber leverde.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, want de ploffende banden op Silverstone waren de reden dat ze deze banden hebben.
Ik vind het wel tof dat ondanks enige overmacht van Vettel, je toch NIET kan zeggen ''oh, die wint ook Singapore wel even''.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende race gaat Hamilton winnen, let maar op. Spa en Monza zijn wat standaloneraces op de kalender omdat het twee echte hogesnelheidscircuits zijn. Daar heb je deels een apart pakket voor nodig. Red Bull had dat perfect voor elkaar, de rest minder. Nu komt Singapore en daar zullen de verhoudingen weer anders liggen.
Een paar teams hadden ontdekt dat de banden beter presteerden wanneer ze verkeerd geplaatst werden, maar daar konden de sloffen niet zo goed tegenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Maar, het waren de teams die over de grens van de banden gingen als ik het me goed herinner. Niet dat Pirelli inferieur rubber leverde.
Zeker jammer maar ik denk niet dat ie in de F1 nog op de volle 100% kan rijden en af en toe over het randje kan gaan (net zoals Massa na zijn ongeluk).quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef Geralt het volgende:
Kubica weer gecrashed, zelf en bijrijder wel ok.
Zo jammer dat zn F1 avontuur vroegtijdig ten einde is gekomen
In 2001, toch een dominant jaar van Schumacher, konden we dat ook niet zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ondanks enige overmacht van Vettel, je toch NIET kan zeggen ''oh, die wint ook Singapore wel even''.
Het is daarmee toch anders dan de overmacht van Schumi een kleine 10 jaar terug.
Als ik het voor het zeggen had bij de competitie zou ik echt alles al op volgend jaar gooien, als Vettel SIN niet wint dan wordt hij 2e of 3e, m.a.w. niet meer in te halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ondanks enige overmacht van Vettel, je toch NIET kan zeggen ''oh, die wint ook Singapore wel even''.
Het is daarmee toch anders dan de overmacht van Schumi een kleine 10 jaar terug.
zou je zeggen, maar het werkt wel tweeledig. Als ze dat allemaal doen dan gaat Red Bull Racing dat ook doen en heb je kans dat er aan de krachtsverhoudingen niets verandert. Is er een team dat Red Bull nog dwingt tot het produceren van updates dan hebben andere renstallen juist kans om voor komend seizoen naderbij te komenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had bij de competitie zou ik echt alles al op volgend jaar gooien, als Vettel SIN niet wint dan wordt hij 2e of 3e, m.a.w. niet meer in te halen.
Ik denk dat ze bij Red Bull geen updates meer nodig hebben, die hebben het heel goed gedaan op de circuits waar ze normaal zwakker zijn en gaan nu weer naar de circuits waar ze normaliter sterker zijn, daar moet de rest maar weer eens aan zien te komen. Verder racen ze keer op keer tegen een andere concurrent, met damage control zijn ze er al.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zou je zeggen, maar het werkt wel tweeledig. Als ze dat allemaal doen dan gaat Red Bull Racing dat ook doen en heb je kans dat er aan de krachtsverhoudingen niets verandert. Is er een team dat Red Bull nog dwingt tot het produceren van updates dan hebben andere renstallen juist kans om voor komend seizoen naderbij te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |