abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130843252
quote:
Ja. Maar ook als je die wil installeren krijg je een waarschuwing dat het een trojaans paard zou kunnen zijn dat al je wachtwoorden en pincodes afluistert.
pi_130843658
Ze hadden dit eerder moeten doen, en dan exclusief eigen devices moeten uitgeven, nu heb je weer enorme last van fragmentatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 5 september 2013 @ 12:49:40 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130844913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:57 schreef raptorix het volgende:
Ze hadden dit eerder moeten doen, en dan exclusief eigen devices moeten uitgeven, nu heb je weer enorme last van fragmentatie.
Dat valt best mee aangezien MS strenge hardware-eisen stelt aan een ieder die het OS in licentie wil nemen.

Fragmentatie is nauwelijks een issue bij Windows Phone.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_130846541
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb alleen ervaring met WP7, dus ik geef toe dat mijn mening niet meer relevant kan zijn (hoewel WP8 volgens mij hetzelfde werkt), maar here goes.

1. Fast-app switching werkt voor geen meter. Als ik de backknop ingedrukt houd en een app open, dan geeft dat niet hetzelfde resultaat als dat ik de app open vanaf het homescreen. Via het multitasking scherm gaat de app netjes verder waar ik gebleven was, via het homescreen start de app opnieuw op. Wut? Zo onlogisch. In iOS maakt het niet uit of je een app opent via het homescreen of via multitasking, het resultaat is altijd hetzelfde.

2. De backknop werkt op OS-niveau, niet op app-niveau. Dit betekent bijv. dat als ik in Whatsapp terug wil naar mijn contactenlijst, ik de app via het homescreen opnieuw zal moeten opstarten omdat ik via de backknop terugga naar waar ik vandaan kwam (een andere app). Er is geen andere mogelijkheid om terug te gaan naar de contactenlijst van Whatsapp. In iOS is er geen backknop, dus is dit probleem er ook niet.

3. Er is een limiet van 5 apps die je via het multitaskingscherm kan benaderen. Bij iOS is er geen limiet.

4. Push notifications in WP zijn zinloos vanwege het gebrek aan een notificatiecentrum (semi-gerelateerd aan multitasking). iOS heeft een geweldig notificatiecentrum.

Ik was in ieder geval behoorlijk teleurgesteld en gefrustreerd door de brakke multitasking van WP7. In iOS werkt het wel gewoon zonder problemen.

Verder heb je wel gelijk dat het voor budget telefoons een heel goed OS is. Maar meer ook niet imho.
Punt 2 en 3 zijn niet meer van toepassing bij wp8 en de rest is onder weg.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:52:33 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_130846555
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Punt 2 en 3 zijn niet meer van toepassing bij wp8 en de rest is onder weg.
Kan je uitleggen hoe punt 2 niet meer van toepassing is? Ben benieuwd.
2000 light years from home
pi_130846923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Punt 2 is nog wel van toepassing. Alleen niet (meer) op Whatsapp, die hebben hun app nu zo geprogrammeerd dat de terugknop en het opstarten vanaf het startscherm net zo werken als op Android. Maar dat is dus inconsistent met de rest van WP8.
pi_130846979
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:09 schreef Sloggi het volgende:
Dit vat het probleem van WP8 en Nokia wel goed samen denk ik:

[..]

http://www.theverge.com/2013/7/24/4550342/nokia-lumia-1020-review
Nouja, als je alles van google hebt is Android ook een logischere keuze. Ik heb outlook, windows pc's en een Surface. Al mijn documenten en foto's op Skydrive dus ik zit ook wel in het ecosysteem wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan van gesprek naar contacten met de backknop in whatsapp. De backknop werkt ook op appniveau ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_130847039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Punt 2 is nog wel van toepassing. Alleen niet (meer) op Whatsapp, die hebben hun app nu zo geprogrammeerd dat de terugknop en het opstarten vanaf het startscherm net zo werken als op Android. Maar dat is dus inconsistent met de rest van WP8.
Dit is niet waar. De api's zijn aangepast en elke gebruiker kan het gebruiken. Zo werkt het bijvoorbeeld ook in de 9292 app, ING app, twitter, facebook en die 4 zijn de enige apps die ik nu even snel heb geprobeerd.

dus 100% van deze kleine test werkt met backknop op appniveau ergo; dit is sinds wp8 veranderd
pi_130847204
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dit is niet waar. De api's zijn aangepast en elke gebruiker kan het gebruiken. Zo werkt het bijvoorbeeld ook in de 9292 app, ING app, twitter, facebook en die 4 zijn de enige apps die ik nu even snel heb geprobeerd.

dus 100% van deze kleine test werkt met backknop op appniveau ergo; dit is sinds wp8 veranderd
Interessant. Wist ik niet. Maar je hebt gelijk, voor ING wist ik het eigenlijk ook wel, en bijv de Mail-app werkt nu ook zo (heb het even getest).

Maar het is ook weer niet universeel doorgevoerd. Internet Explorer gebruikt de terug-knop bijv. nog steeds op de 'oude' manier. Als je wat aan het browsen bent, even wat anders doet, en dan weer IE opent, en je drukt op de terug-knop, dan switch je terug naar de vorige app ipv. een pagina terug te bladeren.

Het werkt dus niet helemaal consistent en het is natuurlijk erg onhandig dat je per app moet gaan onthouden welk van beide functionaliteiten de terug-knop heeft. Ik kan er wel mee leven maar eigenlijk is het een dikke no-no.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 14:18:14 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 14:17:32 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_130847215
't Was te verwachten waar dit op zou uitdraaien, fanboys galore in een kneuzendiscussie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_130847276
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:17 schreef popolon het volgende:
't Was te verwachten waar dit op zou uitdraaien, fanboys galore in een kneuzendiscussie.
Doet de TS uiteindelijk toch echt zelf.
pi_130847678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Interessant. Wist ik niet. Maar je hebt gelijk, voor ING wist ik het eigenlijk ook wel, en bijv de Mail-app werkt nu ook zo (heb het even getest).

Maar het is ook weer niet universeel doorgevoerd. Internet Explorer gebruikt de terug-knop bijv. nog steeds op de 'oude' manier. Als je wat aan het browsen bent, even wat anders doet, en dan weer IE opent, en je drukt op de terug-knop, dan switch je terug naar de vorige app ipv. een pagina terug te bladeren.

Het werkt dus niet helemaal consistent en het is natuurlijk erg onhandig dat je per app moet gaan onthouden welk van beide functionaliteiten de terug-knop heeft. Ik kan er wel mee leven maar eigenlijk is het een dikke no-no.
Oh, van IE wist ik dan weer niet. Wat dat betreft is IE zelfs helemaal vaag omdat het een MS app is. Maar ik moet zeggen dat de werking van WP voor mij de beste is, natuurlijk ook vanwege gewenning nu. Wat dat betreft is android gewoon een zooitje.. en iOS komt er bij mij niet in.

En de lumia's zijn gewoon de mooiste telefoons in mijn optiek :D
  donderdag 5 september 2013 @ 14:32:53 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_130847693
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

De API van WP8 is dus zodanig aangepast dat de app kan bepalen op welk niveau de knop acteert? In dat geval is het verbeterd, maar imho nog steeds verwarrend. Het hele idee van een fysieke knop is volgens mij dat de werking altijd hetzelfde is, maar vooruit, het is een vooruitgang.
pi_130847890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

De API van WP8 is dus zodanig aangepast dat de app kan bepalen op welk niveau de knop acteert? In dat geval is het verbeterd, maar imho nog steeds verwarrend. Het hele idee van een fysieke knop is volgens mij dat de werking altijd hetzelfde is, maar vooruit, het is een vooruitgang.
Het werkt in elk geval op appniveau in elke app die ik net even snel heb getest :)
pi_130848472
Totaal nutteloze discussie m.b.t. de verschillende besturingssystemen met veel halve waarheden.

De overname van het device-gedeelte van Nokia en Microsoft was uiteindelijk onontkombaar. Het team dat Nokia had ingesteld om de strategische mogelijkheden voor de toekomst te bekijken vond de verkoop ervan een van de meest serieuze opties, gezien de huidige status qua winst- en verkoopcijfers. Het is ook niet voor niets dat de eerst gesprekken over de overname tussen de twee partijen al in januari van start gingen, naar aanleiding van de partnerschap. Dat leek op niets uit te lopen, maar na de interesse van (o.a.) Huawei voor Nokia kon er geen andere uitkomst zijn. Uiteraard zou Microsoft niet de producent die verantwoordelijk is voor 85% van de WP telefoons in handen van een dergelijke partij laten vallen, zeker niet met Elop aan het roer bij Nokia.

Gezien de overeenkomsten tussen de bedrijven zou de overname relatief soepel kunnen verlopen. Echter het blijft massaal. Er komen gewoon 32.000 werknemers bij, op de 100.000 die al reeds bij Microsoft werken. Daarnaast blijft een relatief groot gedeelte zitten in Finland. Belangrijkste is echter of Microsoft ook echt goed gebruik zal weten te maken van de kwaliteiten die de overgekochte Nokia-afdeling biedt.
Het afgelopen jaar leek het er meer op dat Nokia degene was die Microsoft af en toe een schop onder zijn kont moest geven en deed als enige producent ook echt iets extra's met hun telefoons op WP. Aan de andere kant kan het hardware- en softwaregedeelte nu binnen Microsoft nog beter samenwerken, maar ik heb mijn twijfels of het gaat leiden tot een acceleratie van de ontwikkeling van WP. Want ondanks de positieve punten van het OS, moet er objectief gezien nog best redelijk wat gaten gedicht worden.

In mijn ogen heeft Microsoft echter de eerste strategische fout al gemaakt door het dumpen van de Nokia naam voor de smartphones(al betwijfel ik of Nokia die makkelijk had willen afstaan). In Redmond hebben ze niets op met de merknaam Nokia en voor de VS en gedeeltelijk Europa hebben ze gelijk. Vooral in de VS is Nokia eigenlijk niet-bestaand. In de opkomende markten ligt dat echter heel anders. Daar is Nokia nog steeds een sterk merk, voornamelijk met feature-phones.
In Vietnam bijvoorbeeld is WP afgelopen jaar met 119% gegroeid, naar een marktaandeel van 15,2%(t.o.v. 82,2% voor Android en 1,6% voor IOS). Windows maakt enorme reclame in Vietnam(zelf vorig jaar meegemaakt na de lancering van Windows 8 en WP8), maar volgens lokale analisten is het ook voor een groot deel te wijten aan de sterke merknaam van Nokia daar i.c.m. de goede, maar betaalbare Lumia 520. Met het verlies van de Nokia merknaam op de telefoons zou Microsoft wel eens redelijk wat potentiele klanten kunnen zien weglopen.

Aan de andere kant lijkt in het Westen Lumia dan weer een sterkere merknaam te zijn dan Nokia en de verkopen van de Lumia blijft steady stijgen.. Wat dat betreft is het interessant wat Microsoft met de Asha-lijn wil gaan doen. In de opkomende markten zou bijvoorbeeld een combinatie van de Asha-lijn met Skype zou veel mogelijkheden kunnen bieden.

Gezien de laatste cijfers acht ik het zeer zeker mogelijk dat Windows Phone de critical mass behaald om te kunnen blijven bestaan binnen de smartphone-OS-wereld. Ik vrees echter dat met het verdwijnen Nokia de focus teveel op de VS zal (blijven) liggen.

Maargoed, voorlopig verliezen zowel Nokia als Microsoft nog flink op een mobiele afdeling. Tegelijkertijd maakt het bedrijf een grote stap door er serieus telefoon-hardware bij te gaan maken, toch wel even verschillende van wat ze al deden. Daarnaast hebben zowel Nokia als Microsoft (nog) geen plaats weten te veroveren op de tablet markt, terwijl veel mensen op de westerse markt vaak een combi hebben van een smartphone/tablet. Meeste mensen kiezen voor tablet/smartphone combinatie met hetzelfde besturingssysteem gok ik(persoonlijk heeft een tablet geen meerwaarde voor me, dus nooit echt in verdiept).

Wat betreft het overgebleven Nokia. Eind jaren '80 hebben ze wellicht een nog ergere crisis meegemaakt en de geschiedenis van het bedrijf staat eigenlijk bol van het steeds doorontwikkelen naar nieuwe producten. Er zit genoeg potentie in de overbleven takken (NSN, R&D en HERE) en mocht dat niet werken, kunnen ze altijd nog patenttrol worden met ruim 30.000 patenten en more to come.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_130848481
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oh, van IE wist ik dan weer niet. Wat dat betreft is IE zelfs helemaal vaag omdat het een MS app is. Maar ik moet zeggen dat de werking van WP voor mij de beste is, natuurlijk ook vanwege gewenning nu. Wat dat betreft is android gewoon een zooitje.. en iOS komt er bij mij niet in.

En de lumia's zijn gewoon de mooiste telefoons in mijn optiek :D
Stock Android is geweldig. Probleem is alleen dat iedere fabrikant er zijn eigen ding mee doet.
pi_130910807
pi_130965221
quote:
Record share for Windows phone
The latest smartphone sales data from Kantar Worldpanel ComTech, for the three months to July 2013, shows Windows Phone has posted its highest ever level of 8.2% across the five major European markets (UK, Germany, France, Italy and Spain), emerging as a key player in the smartphone race.
WP blijft groeien.
  zondag 8 september 2013 @ 22:48:43 #259
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_130970569
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

WP blijft groeien.
Terecht :)
Heb je de 1520 leaks gezien en nog beter: de GDR3 leak? En wat er allemaal in wp8,1 gaat komen? Het lijkt erop dat niet enkel het marktaandeel groeit, maar ook MS er vaart in zet :D
pi_130975477
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:17 schreef popolon het volgende:
Je hebt toch een iPhone? _O-
pi_130980119
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Terecht :)
Heb je de 1520 leaks gezien en nog beter: de GDR3 leak? En wat er allemaal in wp8,1 gaat komen? Het lijkt erop dat niet enkel het marktaandeel groeit, maar ook MS er vaart in zet :D
Met 8.1 (notificatiecentrum, betere multitasking) zal WP definitief volwassen zijn. Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen dan komen te liggen.
  maandag 9 september 2013 @ 11:14:29 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_130980565
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Met 8.1 (notificatiecentrum, betere multitasking) zal WP definitief volwassen zijn. Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen dan komen te liggen.
Wellicht, maar een notificatiecentrum en goede multitasking is iets dat de concurrentie al een aantal jaar heeft. En die zitten ook niet stil. De ontwikkeling is goed, maar ik denk dat het te langzaam gaat om echt de strijd aan te gaan met iOS en Android. WP is een beetje het eeuwige talent dat de belofte (nog) niet kan waarmaken. Als het over WP gaat, dan is er altijd wel iemand die op een naderende update wijst waarin toch echt meer features gaan komen. Altijd de toekomst, nooit het heden.

PS. Was een notificatiecentrum niet volledig overbodig vanwege de aanwezigheid van live tiles volgens de fanboys :{ ?
pi_130981411
De noodzaak is er in principe ook niet vanwege de tiles. Probleem is alleen (geloof ik) dat je berichten niet op zou kunnen merken als je het programma waar je een bericht van hebt niet als tile hebt ingesteld.

Verder vind ik die tiles persoonlijk best slim bedacht; het is overzichtelijk, aanpasbaar én mooi. In Android is het óf minder mooi, óf minder overzichtelijk (je moet meer stappen zetten om bij een programma te komen). iOS vind ik dan weer wat saai (een home screen dat al zes jaar hetzelfde is!) maar erg overzichtelijk. WP heeft m.i. het beste van twee werelden.

Verder hebben de Nokia's een aantal goede (in zekere mate) 'unique selling points': gratis offline navigatie, draadloos opladen, ouderwetse Nokia-bouwkwaliteit.

De twee voornaamste punten die een echt succes voor WP in de weg staan zijn 1) het feit dat je, als je er alles uit wil halen, beter helemaal over kunt stappen op Microsoft services, en 2) het groeiende maar nog altijd beperkte ecosysteem.

Eén zal niet verholpen worden - je ziet wel dat erg veel mensen een WP als eerste mobieltje kopen, dus dat ondervangt dat probleem al voor een groep gebruikers - twee is afwachten. Feit is wel dat WP vooralsnog blijft groeien en in veel landen inmiddels een substantieel marktaandeel heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 11:46:09 ]
  maandag 9 september 2013 @ 12:04:44 #264
53267 TC03
pi_130981844
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 11:45 schreef Sloggi het volgende:
De noodzaak is er in principe ook niet vanwege de tiles. Probleem is alleen (geloof ik) dat je berichten niet op zou kunnen merken als je het programma waar je een bericht van hebt niet als tile hebt ingesteld.

Verder vind ik die tiles persoonlijk best slim bedacht; het is overzichtelijk, aanpasbaar én mooi. In Android is het óf minder mooi, óf minder overzichtelijk (je moet meer stappen zetten om bij een programma te komen). iOS vind ik dan weer wat saai (een home screen dat al zes jaar hetzelfde is!) maar erg overzichtelijk. WP heeft m.i. het beste van twee werelden.

Verder hebben de Nokia's een aantal goede (in zekere mate) 'unique selling points': gratis offline navigatie, draadloos opladen, ouderwetse Nokia-bouwkwaliteit.

De twee voornaamste punten die een echt succes voor WP in de weg staan zijn 1) het feit dat je, als je er alles uit wil halen, beter helemaal over kunt stappen op Microsoft services, en 2) het groeiende maar nog altijd beperkte ecosysteem.

Eén zal niet verholpen worden - je ziet wel dat erg veel mensen een WP als eerste mobieltje kopen, dus dat ondervangt dat probleem al voor een groep gebruikers - twee is afwachten. Feit is wel dat WP vooralsnog blijft groeien en in veel landen inmiddels een substantieel marktaandeel heeft.
De USP's zijn niet sterk genoeg.

1. Gratis offline navigatie. Erg mooi inderdaad, maar ik denk dat als je moet kiezen tussen Google Maps of gratis offline navigatie, de meesten voor het eerste kiezen.
2. Draadoos opladen: duurt langer dan normaal opladen. Meer een gimmick dus.
3. Bouwkwaliteit: die is prima inderdaad.

Het grote voordeel van Windows Phone is dat het vloeiend loopt op goedkope toestellen. De groei moet dus voornamelijk uit de goedkope toestellen komen (Lumia 520, 620) en je ziet dan ook dat in de markten waar goedkope telefoons populair zijn, Windows Phone automatisch ook populairder is.

Als ik MS was zou, zou ik vol inzetten op de markt tussen ¤100 en ¤250 met lage winstmarges (of misschien zelfs geen?). Winst is op dit moment ondergeschikt aan marktaandeel. Gezien de diepe zakken van MS is dit ook zeker mogelijk, en dan heeft Windows Phone zeker een kans.

Gewoon zéér agressief in de markt zetten.
pi_130981908
1. Onbekend maakt onbemind.
2. Draadloos laden is de toekomst, daar ben ik van overtuigd. Waarom zou je gaan pielen met zo'n kabeltje en snoer als je je telefoon gewoon ergens neer kan leggen en hij laadt zich op? De technologie kan nog beter maar is inmiddels meer dan bruikbaar. Nokia is wat dit betreft (samen met LG) een voorloper.

Juist vanwege de oneindig diepe zakken van Microsoft geef ik WP wel een kans, en dan kun je natuurlijk vanwege herkenbaarheid e.d. beter meteen het hele spectrum qua smartphones aanbieden.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 12:08:20 ]
  maandag 9 september 2013 @ 12:11:21 #266
53267 TC03
pi_130982009
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef Sloggi het volgende:
1. Onbekend maakt onbemind.
2. Draadloos laden is de toekomst, daar ben ik van overtuigd. Waarom zou je gaan pielen met zo'n kabeltje en snoer als je je telefoon gewoon ergens neer kan leggen en hij laadt zich op? De technologie kan nog beter maar is inmiddels meer dan bruikbaar. Nokia is wat dit betreft (samen met LG) een voorloper.

Juist vanwege de oneindig diepe zakken van Microsoft geef ik WP wel een kans, en dan kun je natuurlijk vanwege herkenbaarheid e.d. beter meteen het hele spectrum qua smartphones aanbieden.
1. Ja. Maar Google Maps is gewoon een ontzettend goed product waar eigenlijk niemand aan kan tippen. Ik bedoel te zeggen: gratis offline navigatie is zeker een voordeel, maar ik zou er Google Maps niet voor op willen geven.
2. Ik weet wel één groot nadeel: als je telefoon ligt op te laden, kan je hem niet meer gebruiken. Alleen nuttig als je gaat slapen dus.
pi_130982087
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

1. Ja. Maar Google Maps is gewoon een ontzettend goed product waar eigenlijk niemand aan kan tippen. Ik bedoel te zeggen: gratis offline navigatie is zeker een voordeel, maar ik zou er Google Maps niet voor op willen geven.
2. Ik weet wel één groot nadeel: als je telefoon ligt op te laden, kan je hem niet meer gebruiken. Alleen nuttig als je gaat slapen dus.
1. Nokia maakt ook erg goede kaarten en heeft dus offline navigatie. Het is persoonlijk, maar voor mij is dit zeker een voordeel.
2. Je legt je telefoon binnen handbereik op je bureau en hij laadt op. Bovendien kun je hem gewoon gebruiken terwijl hij oplaadt:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 12:15:12 ]
  maandag 9 september 2013 @ 12:15:34 #268
53267 TC03
pi_130982107
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 12:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

1. Nokia maakt ook erg goede kaarten en heeft dus offline navigatie. Het is persoonlijk, maar voor mij is dit zeker een voordeel.
2. Je legt je telefoon binnen handbereik op je bureau en hij laadt op. Bovendien kun je hem gewoon gebruiken terwijl hij oplaadt:

1. Nokia zal vast goede kaarten hebben, maar qua app en POI's is Google Maps gewoon ongeëvenaard.
2. Als je hem optilt zal hij toch echt stoppen met laden neem ik aan.
pi_130982113
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gewoon zéér agressief in de markt zetten.
Ik vraag me serieus af waarom ze dat nog niet hebben gedaan.
  maandag 9 september 2013 @ 12:16:06 #270
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_130982121
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 12:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Voor mij ook WP8...
a man convinced against his will is of the same opinion still
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')