Negged.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
Jongens, jullie gymchick VMS is vandaag jarig... nog ideeën voor de OP?
BVD !!!
Hij is hier niet van op de hoogte fanta. Ik wil hem graag verrassen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Negged.
Posten voor een gebande.
Romanticus ben je!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is hier niet van op de hoogte fanta. Ik wil hem graag verrassen.
Ga eens weg. Je lift niet eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is hier niet van op de hoogte fanta. Ik wil hem graag verrassen.
Zo rol ik door het leven.quote:
Voorbarige conclusie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga eens weg. Je lift niet eens.
Leuke strip maar de Donald Duck is leukerquote:
snapje.quote:
met jouw genetics misschien wel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol weet niet hoor, dacht altijd dat je bij 30% er al uit zou zien als dat plaatje van 40%
misschien ja, hangt er maar net vanaf hoe je vetverdeling isquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
met jouw genetics misschien wel?
Done.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:48 schreef CarbonC het volgende:
@Fanta: je moet even die "eerste" [img] uit de OP halen.
Nu nog zonder artifactsquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan een vrouw zo mooi zijn? Ik kan het gewoon niet meer aan...
Fixedquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu nog zonder artifacts tirolerpakje
die gif-compressie is niet om aan te gluren manquote:
Ah geen last van hier eigenlijk. Meer foto's: http://www.pudelek.pl/art(...)e_szatanowi_w_ryj/3/quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
die gif-compressie is niet om aan te gluren man
Kaap de volgende OP en leef je uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef no1uknow het volgende:
ik wil graag een mascotte waar ik ook een beetje op kan geilen #nohomo
Zijn hormonen denken alleen maar aan fappen, niet aan gif-compressie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
die gif-compressie is niet om aan te gluren man
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens bezig een nieuwe gym-playlist samen te stellen. Mensen nog tips voor rammende drums en scheurende gitaren? Moet een lekker tempo inzitten. Beetje zoals onderstaand.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens bezig een nieuwe gym-playlist samen te stellen. Mensen nog tips voor rammende drums en scheurende gitaren? Moet een lekker tempo inzitten. Beetje zoals onderstaand.
wat dan wel? Afrojack zekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef jeurse04 het volgende:
wat een klereherrie zeg, dat luister je toch niet vrijwillig???
betere gymmuziek is er niet, en op rustdagen zulke nummertjes:quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef jeurse04 het volgende:
wat een klereherrie zeg, dat luister je toch niet vrijwillig???
NIeuwe nummers van Eminem al gehoord, Berzerk en Survivalquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef fathank het volgende:
Lekker hoor
Ook hiphop a la Mobb Deep bijv is ook welkom.
Afrojackquote:
Je traint ook zeker in bandshirts en skateschoenen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef no1uknow het volgende:
Overigens is veel van Dream Theater is ook goede gymmuziek, moet je alleen wel de nummertjes met symfonische intermezzo's eruit filteren, maar deze zijn wel tof:
(grensgevalletje)
ja en normaal had ik ook m'n nekband met spikes om, maar dat ging niet helemaal goed met squattenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Je traint ook zeker in bandshirts en skateschoenen?
Wist niet dat alto's ook naar voetbal kijken, en al helemaal niet naar ADOquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja en normaal had ik ook m'n nekband met spikes om, maar dat ging niet helemaal goed met squatten![]()
is er trouwens ergens shampoo in de aanbieding want ik heb m'n haar al een tijd niet meer gewassen en ben arm al m'n geld gaan naar emocore concerten of iemand die wat shampoo over heeft??
Hatebreed! Meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef fathank het volgende:
Mensen die muziek aan intelligentie linkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hardstyleje hoort echt aan de eenvoud van de muziek dat het voor coolcat bouwvakkers is gemaakt.
ja maar ik ben zo alternatief dat ik weer anders ben dan alto's, dat zijn ook gewoon allemaal meelopertjes gwn snapje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:39 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Wist niet dat alto's ook naar voetbal kijken, en al helemaal niet naar ADO![]()
![]()
jawel man af en toe moet wel anders krijg ik bekant dreads man alleen geen geld voor shampoo. Headbangen het liefst de hele dag mja dan kijken ze me raar aan op straat.quote:Alto's staan er toch bekend om hun haren helemaal niet te wassen?? Doe je ook headbangen????
Dat ja. Komend weekend met m'n vriendjes van de uni naar Q-basequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:40 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Mensen die muziek aan intelligentie linken![]()
Hbo-er hier
mjaa oke dan snap ik het, je kan ook ff naar de kruidvat gaan en de boel leegrausen daaro, net alsof ze iets bij jou durven te doen met je 50cm armenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo alternatief dat ik weer anders ben dan alto's, dat zijn ook gewoon allemaal meelopertjes gwn snapje?
[..]
jawel man af en toe moet wel anders krijg ik bekant dreads man alleen geen geld voor shampoo. Headbangen het liefst de hele dag mja dan kijken ze me raar aan op straat.
Jatoch, ik ga ook qbase met mn maten (ja oke de helft is MBO)quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat ja. Komend weekend met m'n vriendjes van de uni naar Q-base
nee man jatten is voor infantielenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:42 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mjaa oke dan snap ik het, je kan ook ff naar de kruidvat gaan en de boel leegrausen daaro, net alsof ze iets bij jou durven te doen met je 50cm armen
alto's met nikesquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:44 schreef no1uknow het volgende:
en ik ben dan wel weer zo alto dat ik de gym kkhard bounce op me pegasusjes
[ afbeelding ]
ja lekker doen wat anderen graag willen enzo wtf meeloper?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:44 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
alto's met nikes![]()
Dat is hetzelfde als een hiphopper op kisten
ik heb sws mn eigen stylo, dat is ook de reden dat ik alle bitches van mn af moet slaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja lekker doen wat anderen graag willen enzo wtf meeloper?!
Wat doen je vrouwelijke studiegenootjes dan in de sportschool?quote:Op maandag 2 september 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen vertelde over zichzelf toch? In mijn klas iig 5 jongens maar in het jaar wel 30 denk ik. Ik vroeg "do you even lift?" aan iedereen. Meisjes liften niet gaan wel naar de sportschool. Ben denk ik weer eens de enige.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat doen je vrouwelijke studiegenootjes dan in de sportschool?
Anders maar eens uitleggen dat als ze net zo'n goddelijk lichaam als jij willen hebben (kuch), ze maar eens goed moeten gaan KT-en.
Jezus wat een micky mouse-housequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:31 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Afrojack![]()
Dit o.a.
En voor de zware sets gooi ik er wat hardstyle in.
hadouken-turn the lights outquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik train wel lekker op Run The Jewels.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef fathank het volgende:
Lekker hoor
Ook hiphop a la Mobb Deep bijv is ook welkom.
Lekkere energie zit dr inquote:
Ga ik checkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:36 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik train wel lekker op Run The Jewels.
Wie zou +45% doen?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik, mits leuk kopje en goede vetverdeling (kont en tieten).
U not like? Ik ken mensen, zal geen namen noemen, die haar omschrijven als droomvrouw, ideale schoondochter etcquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:30 schreef Sapstengel het volgende:
Te erg Chantal Janzen gezicht die onderste.
huh maar je bent een man...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd moeite met modellen die jonger dan ik zijn. #lifegoestoofast
Klopt. Niet dat hun mijn geen hoofd mogen geven of zo hoor, maar eerder van 'je wordt oud, gek'quote:
Chantal Janzen? Nee echt zo'n Hollands kaashoofd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
U not like? Ik ken mensen, zal geen namen noemen, die haar omschrijven als droomvrouw, ideale schoondochter etc
Soms moet er gewerkt worden voor het geld...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Montelly het volgende:
Waar is iedereen, soort van druk ofzo?
Dank voor de feedback. Ik zal er iets op proberen te letten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef no1uknow het volgende:
carbon wat ben je verdomde cynisch de laatste tijd
Zij. Niet hun.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt. Niet dat hun mijn geen hoofd mogen geven of zo hoor, maar eerder van 'je wordt oud, gek'
?? Ik krijg het gewoon van Diederik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Soms moet er gewerkt worden voor het geld...
plumperpass dot comquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik, mits leuk kopje en goede vetverdeling (kont en tieten).
vertel eens, welke leuke dingen heb je de afgelopen tijd gedaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vertel ik wel op de topicmeet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vertel eens, welke leuke dingen heb je de afgelopen tijd gedaan?
kan je wel mee handelen met die gasten, lekker ruilhandelquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Haha vandaag in de gym meer Polen dan Nederlanders. Epic. Worden er steeds meer, laatst ook al een stuk of 6 die zich allemaal kwamen inschrijven.
Russian weightlifting jesus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je wel mee handelen met die gasten, lekker ruilhandel
Jij hebt het drukste van iedereen toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Montelly het volgende:
Waar is iedereen, soort van druk ofzo?
Ja dacht ik ook idd, overal supplementen promoten enzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij hebt het drukste van iedereen toch?
Dat lack of time wat er aan gaat komenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook beetje ''Nergens geen tijd meer voor mentaliteit''.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook idd, overal supplementen promoten enzo
[ afbeelding ]
doing the same thing over and over again and expecting different results.....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awesome_'s Daily Motivation.
Regelrecht in je favoriete reeks gepompt.
Wat Is Jouw Favoriete Motivational? #spreadtheword
Hehe bij mij eigenlijk ook wel ;pquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:44 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Jatoch, ik ga ook qbase met mn maten (ja oke de helft is MBO)
90% is nog ook simpelquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga ook naar Q-Base met mijn hardstylevriendjes. HBO en WO only. Al moet ik zeggen dat ik een jaar geleden ook dacht dat het alleen maar simpel volk was.
Cool story bro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga ook naar Q-Base met mijn hardstylevriendjes. HBO en WO only. Al moet ik zeggen dat ik een jaar geleden ook dacht dat het alleen maar simpel volk was.
Ik vind Chantal ook echt heel erg mooi, dichtbij 10/10.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
U not like? Ik ken mensen, zal geen namen noemen, die haar omschrijven als droomvrouw, ideale schoondochter etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |