SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siem niet in de spitsquote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Stiggie het volgende:
Europees gaat het dit seizoen zeker aan het begin een drama worden ben ik bang.
Hoop dat Barca Ajax een beetje heel laat, want die wedstrijd komt behoorlijk snel dus de goede vorm moet heel snel komen.
Eredivisie kampioen worden zie ik nog wel gebeuren zodra Siem terug is en Bojan & Fischer enige vorm terug krijgen. En Siem gewoon svp in de spits
Dat is het gewoon. Kampioen worden moet gewoon lukken met dit elftal, maar Europees is het natuurlijk middelmatig tot dramatisch. Als we de Europese top willen halen dan zullen we de talenten echt langer moeten vasthouden. Overigens komt er wel genoeg talent aan wat volgens mij ook op Europees niveau gewoon prima is.quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Stiggie het volgende:
Europees gaat het dit seizoen zeker aan het begin een drama worden ben ik bang.
Hoop dat Barca Ajax een beetje heel laat, want die wedstrijd komt behoorlijk snel dus de goede vorm moet heel snel komen.
Eredivisie kampioen worden zie ik nog wel gebeuren zodra Siem terug is en Bojan & Fischer enige vorm terug krijgen. En Siem gewoon svp in de spits
quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Geen Transfers dus, Marc Netto en Slop aan de chinees zag ik al. Leuk man.
Worst
Team
Ever
quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Geen Transfers dus, Marc Netto en Slop aan de chinees zag ik al. Leuk man.
Worst
Team
Ever
Wil je me zo graag weghebben danquote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga ff zo door, dan zijn we zo van je af
Heb je gezien wat er bij Jong PSV in de verdediging stondquote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vond Jong Ajax vanavond in de tweede helft beter dan Ajax 1 de afgelopen weken...
Mwah, Boil is sowieso beter op LB, vind ik.quote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Lekker Blind laten staan en niet teveel sleutelen aan het team tov vorig jaar als er zo'n belabberde vorm is. Daarna kan je eventueel zo'n try out doen wat mij betreft
Ze kunnen hem niet meer vinden in de Bijlmer.quote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over Enoh hoor je ook niks meer overigens.
Hij is bezig met Dinhoquote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen hem niet meer vinden in de Bijlmer.
Daar heb je toch je vriendin van 12 al voor.quote:Op maandag 2 september 2013 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, @ de meesten hier.
Neem me rant posts niet al te serieus, het is een manier van stress relief.
Euhm...quote:Op maandag 2 september 2013 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb je toch je vriendin van 12 al voor.
Pec zwolle.quote:Op maandag 2 september 2013 23:51 schreef franske19 het volgende:
CL was toch al een verloren zaak, dan moet je 30 miljoen uitgeven om een ronde verder te komen. Met deze ploeg kun je makkelijk kampioen van Nederland worden. Noem één club die daadwerkelijk een beter team heeft dan Ajax?
lolquote:Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
lol, we zullen het zien de 14de.
blijkbaar nietquote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dus je verliest je beste spelers en koopt er middelmaat voor terug? Kom op had er niet 1 leuke transfer afgekund?
wel fijn ja dat die daar misbruikt wordt, is de pijn wat draaglijkerquote:Op maandag 2 september 2013 23:59 schreef MouzurX het volgende:
Er wordt wel heel veel gezeken hier zeg.
Wat wil je dan? Maher? Die doet het lekker bij psv.
Winkel van Ginkel.quote:Op maandag 2 september 2013 23:59 schreef MouzurX het volgende:
Er wordt wel heel veel gezeken hier zeg.
Wat wil je dan? Maher? Die doet het lekker bij psv.
kan ze weer een beetje lopen ondertussen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb erge dingen gedaan met dat 12-jarig meisje
Zijn blauwe pinda kon ze wel aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ze weer een beetje lopen ondertussen?
Kom op, we hebben vorig jaar vd Wiel, Vertonghen, Anita en Janssen op kunnen vangen, dan lukt Eriksen en zeker Alderweireld ook wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
Duarte en Van der Hoorn voor Eriksen en Alderweireld. Nee we zijn er niet een beetje op achteruit gegaan, maar enorm. Zolang er geen jeugdige talentvolle spelers van Jong Ajax/Ajax A1 doorstromen naar het eerste die echt wat toevoegen aan het elftal hebben we een middelmatig elftal hoor. Hopen maar dat De Jong er snel weer bij is.
Dat klopt maar ik zie momenteel geen spelers die opstaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kom op, we hebben vorig jaar vd Wiel, Vertonghen, Anita en Janssen op kunnen vangen, dan lukt Eriksen en zeker Alderweireld ook wel.
Je kan ook zeggen dat Eriksen de vorige jaren gelukkig telkens bleef, hij is een veel groter gemis manquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kom op, we hebben vorig jaar vd Wiel, Vertonghen, Anita en Janssen op kunnen vangen, dan lukt Eriksen en zeker Alderweireld ook wel.
Ach ja Alderweireld is ook nog geen 10% van wat Jantje is dus zijn gemis is wat minder erg. Eriksen gaan we zeker wel missen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Eriksen de vorige jaren gelukkig telkens bleef, hij is een veel groter gemis man
Maar sowieso blijft een verdediger wel makkelijker op te vangen dan een middenvelder of aanvaller, vooral met het talent wat wij achterin hebben in de personen van Denswil etcquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ja Alderweireld is ook nog geen 10% van wat Jantje is dus zijn gemis is wat minder erg. Eriksen gaan we zeker wel missen.
Vorig jaar was het overduidelijk dat Siem, Eriksen en Alderweireld moesten opstaan en de kar moesten gaan trekken qua niveau. Wie dat nu moeten gaan doen, is mij (op Siem na natuurlijk) onduidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nouja huren met optie tot koop is wat anders dan "even terug". Er zijn twee scenario's: of hij doet het goed en je bent hem kwijt, of hij doet het slecht en je houdt hem (maar wil hem kwijt).quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas het bericht over Boccara zijn verhuur. Jammer dat zijn ontwikkeling tpch niet verloopt zoals sommige voorspelde. Al kan even terug naar Frankrijk geen kwaad.
Schone wordt t, denk ik. Ik denk dat hij ook best belangrijk kan zijn, dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was het overduidelijk dat Siem, Eriksen en Alderweireld moesten opstaan en de kar moesten gaan trekken qua niveau. Wie dat nu moeten gaan doen, is mij (op Siem na natuurlijk) onduidelijk.
Bojan kan in de spits, maar geen reden om hem daadwerkelijk daar neer te zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 03:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Schone wordt t, denk ik. Ik denk dat hij ook best belangrijk kan zijn, dit seizoen.
Ik had versterking wel leuk gevonden, jammer. Kan bojan niet in de spits, eigenlijk? Als hij daar toch zo graag rondloopt. Ik denk ondertussen eigenlijk dat we niet het maximale uit sightorsson krijgen.
Toch moet Ajax zich de ballen uit de broek schamen als ze na het vertrek van twee voetballers niet in staat zijn om een compleet gerenoveerd PSV (dat een veredeld jeugdelftal is) achter zich te houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:02 schreef Shreyas het volgende:
Het is jammer dat we zo veel aan kwaliteit hebben ingeleverd. Nu wordt de strijd om het kampioenschap toch nog opvallend spannend. Geen enkele ploeg is stabiel en Ajax heeft zeker niet meer kwaliteit dan PSV op het moment.
Zanka is voor jong psv wel een degelijke verdediger hoor komop zeg haha gewoon knap dat Meleg het nu laat zien en 2 keer scoort.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij kon Zanka voorbijlopen. Knappe prestatie.
Je hebt de wedstrijd niet gezien dus? Meleg speelde eerste helft kut. Zanka was van niveau onderkant hoofdklasse. Niets degelijks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zanka is voor jong psv wel een degelijke verdediger hoor komop zeg haha gewoon knap dat Meleg het nu laat zien en 2 keer scoort.
Lobotka scoore ook speelde hij ook goed ?
Nee niet gezien maar het zag er op de score knap uit wie speelde wel goed dan ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien dus? Meleg speelde eerste helft kut. Zanka was van niveau onderkant hoofdklasse. Niets degelijks aan.
Ik heb al moeite met de eerste elftallen kijken momenteelquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien dus? Meleg speelde eerste helft kut. Zanka was van niveau onderkant hoofdklasse. Niets degelijks aan.
Bazoer en Lobotka speelden heel erg sterk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar het zag er op de score knap uit wie speelde wel goed dan ?
Schone is een goede 12e man, maar hij kan echt niet de kar trekken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 03:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Schone wordt t, denk ik. Ik denk dat hij ook best belangrijk kan zijn, dit seizoen.
Zanka is te vroeg gebracht joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zanka is voor jong psv wel een degelijke verdediger hoor komop zeg haha gewoon knap dat Meleg het nu laat zien en 2 keer scoort.
Lobotka scoore ook speelde hij ook goed ?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dit wordt weer overbrugginsjaar.
Daarom begrijp ik ook wel dat ze de hand op de knip hebben gehoudenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:57 schreef Saysem het volgende:
Tja we zien het wel. In de loop van het jaar staan er vast wel weer één of twee jeugdspelers op, maar of het genoeg is moet blijken.
Als Ajax echt had gewild hadden ze kunnen investeren om fluitend kampioen te worden, maar zelfs dan heb je in de CL weinig te zoeken.
Een overbruggingsjaar voor de n1 van de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 3 september 2013 08:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dit wordt weer overbrugginsjaar.
nr 1 is PECquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een overbruggingsjaar voor de n1 van de Nederlandse competitie
Als je drie jaar kampioen bent geworden mag je er vanuit gaan dat de volgende stap overwinteren in de CL is. Dat gaat met dit team nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een overbruggingsjaar voor de n1 van de Nederlandse competitie
Nee die kans is wel heel klein maar met Eriksen en Alderweireld erbij had dan ook alles moeten kloppen en dat toch zeker 4 van de 6 CL wedstrijden, die tegen Barca tel ik even niet mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als je drie jaar kampioen bent geworden mag je er vanuit gaan dat de volgende stap overwinteren in de CL is. Dat gaat met dit team nooit gebeuren.
We hadden met hun al moeite tegen Heerenveen en Groningen en dan moet je gaan winnen van AC en Celtic?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die kans is wel heel klein maar met Eriksen en Alderweireld erbij had dan ook alles moeten kloppen en dat toch zeker 4 van de 6 CL wedstrijden, die tegen Barca tel ik even niet mee.
Tegen Milan ben je in principe kansloos. En ja, thuis gelijkspelen kan nog wel maar uit is winnen eigenlijk onmogelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die kans is wel heel klein maar met Eriksen en Alderweireld erbij had dan ook alles moeten kloppen en dat toch zeker 4 van de 6 CL wedstrijden, die tegen Barca tel ik even niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |