Omdat ie op de sjaarsveiling naar een ander huis is gegaan.quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef donald_dick het volgende:
waarom stond die gast waarvan ze denken dat ze de pot hadden gejat en uit het huis was gegooid gewoon weer te bieren met hun?
Ik blijf het een vreemde serie vinden. Je kan alles verkutten en daarna weer gezellig bierenquote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie op de sjaarsveiling naar een ander huis is gegaan.
Inderdaad, bij het echte korps zouden ze hem gewoon hebben vermoord en was z'n lijk pas maanden later op een afgelegen plek terug gevonden.quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemde serie vinden. Je kan alles verkutten en daarna weer gezellig bieren
Dat Nina hem over 10 minuten in haar kamer verwacht. Maar Noordzij was te lafjes.quote:
ja waarom? Anders heeft ie ook een grote bek. Of heeft ie meer dan lustgevoelens voor die Nina?quote:Op maandag 23 september 2013 23:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Nina hem over 10 minuten in haar kamer verwacht. Maar Noordzij was te lafjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door W00fer op 24-09-2013 01:17:53 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Ik weet ook niet waar dat laffe gedrag opeens vandaan komt. Hij is sowieso wat rustiger dit seizoen vind ik.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja waarom? Anders heeft ie ook een grote bek. Of heeft ie meer dan lustgevoelens voor die Nina?
Wel vaker zo dat gasten met een grote bek terugkrabbelen wanneer het er op aan komtquote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja waarom? Anders heeft ie ook een grote bek. Of heeft ie meer dan lustgevoelens voor die Nina?
Denk het niet, iig niet met Bram..quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 6: "Lekker kut Wagtmans"Ook al ergens te vinden zonder eerst met facebook op een app in te moeten loggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet, maar je kan wel inloggen zonder m aan fb te koppelen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ook al ergens te vinden zonder eerst met facebook op een app in te moeten loggen?
Je hoeft helemaal geen 'lid' te worden om met die app de volgende aflevering te kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ook al ergens te vinden zonder eerst met facebook op een app in te moeten loggen?
Je hoeft niet in te loggen om de ep te kunnen kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
In het Knorrenhok vind ik toch echt alleen de aflevering van gisteren en niet van volgende week...quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hoeft niet in te loggen om de ep te kunnen kijken
Knorrenhok? Geen idee wat dat is. Je moet gewoon de tab Filmpjes openen. Aflevering 6, 23 september.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
In het Knorrenhok vind ik toch echt alleen de aflevering van gisteren en niet van volgende week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |