Nice!quote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Even de OP ververst. Mijn en Vaduz' avatar gewijzigd.
Een jas en vest minder dan gisterochtend, datte!quote:
Het is ook klam. Kan merken dat het uit het niets weer warm wordt.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jossss Steen. Toen ze nog degelijke muziek maakte.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kees en dr aandachtshoerenblik.
Diezelfde van gisteren??quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hahaha ik lig echt in een deuk, ik ga strakjes gewoon ook uit eten met die gast.
quote:
Okeequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Morgen!
Ja hij post net een foto van dat ie op het terras zit op FB, en net psies dat terras waar ik morgen met hem wilde gaan eten, dus dat doen we vandaag, doen we morgen wat anders
Whehehe, goeie vraag jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Zeg he, die Anouk he? Had die nou niet met dat ESF gedoe een nieuw album gelanceerd?
Waar is die lange rij met hitsingles gebleven, heb ik iets gemist??
Oooohquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat was keigezelig,heerlijk 2 uur op het terras gezeten en thuis gebracht en morgen weer![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat was keigezelig,heerlijk 2 uur op het terras gezeten en thuis gebracht en morgen weer![]()
Dus de hondjes hebben weer mogen smullen van frikandellen??quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dat wel elke dag hoor, zeker met zulk weer.
Het is niet het mooiste terras van de stad, en mss ook niet het lekkerste eten, maar je zit wel op de leukste plek van de stad, echt, en de bediening is superaardig en het eten is prima en goedkoop, het is gewoon een snackbar eigenlijk met ook wat simpele dagschotels![]()
En je zit op het beginstuk van de brug op een heel fijn afgeschermd terras,dus heel veel te zien, en aan het water en gewoon echt supergezellig!
Kak, die heb ik net gemist.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Die nieuwe single van de Pixies is leuk!
Zo naar de dokter. Gisteravond laatste medicijnen gehad. Ik zie na m'n bezoek verder.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ging je vandaag al magazijnen of nog rustig aan?
Goed zoquote:Op woensdag 4 september 2013 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo naar de dokter. Gisteravond laatste medicijnen gehad. Ik zie na m'n bezoek verder.
Ah, dies wel leuk! Wel iets dat ik na een paar keer zeker nog leuker ga vinden.quote:
Zelf weer op zoek. Het komt niet aanwaaien!quote:Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ga je nu wachten tot er iets anders komt of zelf aan de zoekerette?
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
Strega vindt deze vast ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
Strega vindt deze vast ook wel leuk
[ afbeelding ]
Dat zal een combi zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij in de wijk lopen mensen met een Duitse dog en 3 van die kleine haarballen, kleiner dan mijn chinezen, ziet er ook raar uit!
"Mogge" Zwab, het is inmiddels zomertijd. FYI.quote:
Nou, dan is het nu ook niet de moeite meer om de klok nog om te zetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
"Mogge" Zwab, het is inmiddels zomertijd. FYI.Gemist misschien?
Was het eigenlijk nog laat geworden vrijdag??quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, dan is het nu ook niet de moeite meer om de klok nog om te zetten.
Nah! Zomertijd is overrated!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, dan is het nu ook niet de moeite meer om de klok nog om te zetten.
hmm, uurtje of tien? Weet niet precies meerquote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het eigenlijk nog laat geworden vrijdag??
Nu al 3 kwartier Domien, maar Giel was voor mij ook erg lekker bezig!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Is het Domien nog of Veenstra al, eigenlijk?
Express yourself is wel een heerlijk nr ieg
Partypooper Alainquote:Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht hetzelfde, shat ap met je gejubel
Domien wordt vervangen door Veenstra, ik weet alleen nog niet wanneer.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu al 3 kwartier Domien, maar Giel was voor mij ook erg lekker bezig!
1 januari. Dan worden alle radio-transfers en verschuivingen doorgevoerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Domien wordt vervangen door Veenstra, ik weet alleen nog niet wanneer.
Domien is vreselijk als ie zit te praten, maar hij draait wel goede plaatjes.
BEHALVE NU!
Hier ook.. Gelukkig dus niet echt in de ergste hitte hoeven te werken..quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Als een soort Jezus. Kon je ze niet in stukken blijven doen en doen en doen en 100 manden vol hebben?
ik ben jaloersquote:Op donderdag 5 september 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb nog 1 bos hoor, die gaat mee naar huis.
Ja Bos, 1 bos
Okee, dan ben ik niet meer jaloersquote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou, hij ligt nu in de koelkast en morgen eet ik hem op
Nu zie ik van die typische Nederlanders voor me, die voor ook maar iets geproefd te hebben al een scheut Maggi / Ketchup / whatever over het eten gooienquote:Op donderdag 5 september 2013 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag weer een smaaktest. Waren een paar jonge gasten bij die de essentie van een smaaktest niet helemaal snapten. We mochten friet testen, maar uiteraard zonder mayo. Hoorde ik ze zeggen, wie eet er nu friet zonder mayo..
OMG! Jaloers ben ikquote:
Nou ja, de reden is absoluut niet tof, maar goed, dat terzijde. Ik vind het onwijs eng want hoogtevreesquote:Op vrijdag 6 september 2013 07:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OMG! Jaloers ben ikWat gaaaaaaaaf!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zie ik van die typische Nederlanders voor me, die voor ook maar iets geproefd te hebben al een scheut Maggi / Ketchup / whatever over het eten gooien
quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:17 schreef oh-oh het volgende:
EN NIET KATSLAM UIT DAT VLIEGTUIG SPRINGEN EN FOR FUCK'S SAKE TREK AAN DAT TOUWTJE!
zeg me dat je een duosprong gaat doen please...
Whehehe. Sambal is dan nog iig iets eh ja ietsquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn opa die zelfs over het Indisch eten van mijn moeder een pot appelmoes uitsmeet
![]()
I am so guilty, ik camoufleer andermans eten graag met een halve pot sambal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Nog even over Eva, kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuk meisje!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:27 schreef Pagan het volgende:
Ik ga straks een hibiscus planten.
O potver. Wat sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
Joh die zit op Texel en die is dronken, geduld jongen, geduld!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:56 schreef Barbaaf het volgende:
Oh en oh-oh, kan je die Q. een schop geven dat ze m'n Facebookvriendjesverzoek accepteert?
Ja en die heeft dus al shit van dat jumpen op FB gezet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die zit op Texel en die is dronken, geduld jongen, geduld!
Weet ik veel, ik kijk nooit radio, de laatste keer dat ik bewust Giel zag was in 2005, metquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef oh-oh het volgende:
En Giel Beelen zijn bakkes niet herkennen, duuuuuuuuuude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die muts al maanden geleden gevraagd andersquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar mobiel ff wat posten is wat anders dan vrienden accepteren en zo he, ik doe dat NOOIT op mijn mobiel
Gewoon geduld dude.
quote:En wie de neuk is die lelijke dame?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:12 schreef Miniem het volgende:
Nieuwe uitlaat en cilinder eronder gelegd
Bling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Oh ja weet ik veel, mss wil ze niet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb die muts al maanden geleden gevraagd anders
[..]Kelly dus, van Pommekelly maar die ken je niet want je bent geen vent
Ach potverdikkeme tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Strega had het er laatst over en we hoopten dat jullie nog lang van hem konden genieten
![]()
Heel veel sterkte![]()
Hier vandaag goed nieuws na een dikke week van hot naar her bellen , mailen en ziekenhuis bezoekjes gehoord dat mijn moeder een plaats krijgt in het verzorgingstehuis waar ze een appartement met haar eigen spulletjes krijgt.
Ze is dementerend en kon gewoon niet meer thuis blijven zonder toezicht
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte![]()
dacht dat je van de week al soort van heeeeeel lang weekend had.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vier al 2 dagen weekend.Volgende week weer volle bak.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef Strega het volgende:
Zo lieverds, ik denk dat ik me weer enigszins mezelf voel. Heb nog last van ogen enz. in gezicht, door oedeem leek het vorige week of Badr met me had gekickbokst.![]()
Ben vreselijk moe, maar probeer kalm aan weer wat draadjes op te pakken.![]()
Echt, zo'n week wens ik mijn ergste vijand niet toe.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef Strega het volgende:
Zo lieverds, ik denk dat ik me weer enigszins mezelf voel. Heb nog last van ogen enz. in gezicht, door oedeem leek het vorige week of Badr met me had gekickbokst.![]()
Ben vreselijk moe, maar probeer kalm aan weer wat draadjes op te pakken.![]()
Echt, zo'n week wens ik mijn ergste vijand niet toe.
Leuk Bos, altijd fijn als je prettige mensen om je heen hebtquote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren een BBQ met de flat gehad. Was erg gezellig. Leuke flatbewoners![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos, altijd fijn als je prettige mensen om je heen hebt
Whehehequote:Op maandag 9 september 2013 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik heb al zes keer gebeld dit weekend want ik dacht je weet maar nooit he!
quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef oh-oh het volgende:
En ze kwamen lekker vroeg want ze kwamen eten maar ze wilden ook Jinek kijken.
Ze zat er echt keihard doorheen te tetteren, van die gruwelijk oninteressante verhalen over mensen die ik niet ken en ook niet wens te kennen. Toen ik er na een minuut of 10 iets van zei werd ze boos en ben ik maar gaan koken.
Maar het goede nieuws is, ze gaan overwinteren op Bali, 3 maanden lang![]()
Is het al bijna januari?
Mogge!quote:Op maandag 9 september 2013 09:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt.![]()
Goedemorgen trouwens. Ik heb m'n humeur niet mee. Slecht geslapen.
Mijn god.quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef oh-oh het volgende:
En ze kwamen lekker vroeg want ze kwamen eten maar ze wilden ook Jinek kijken.
Ze zat er echt keihard doorheen te tetteren, van die gruwelijk oninteressante verhalen over mensen die ik niet ken en ook niet wens te kennen. Toen ik er na een minuut of 10 iets van zei werd ze boos en ben ik maar gaan koken.
Maar het goede nieuws is, ze gaan overwinteren op Bali, 3 maanden lang![]()
Is het al bijna januari?
Bosquote:
Al eens wensenlijstje doorgegeven?quote:Op maandag 9 september 2013 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja dan gaat ze drie maanden mailen, maar goed, das nie zo erg he![]()
Ik zal mijn vader wel missen.
Die is zo heerlijk stil en rustig
Nee, heb ik niet eigenlijk. Die leuke slippers waren al wel heel snel stuk. Tafellakens kom ik in om. Verder hebben ze daar niet zo veel hoorquote:Op maandag 9 september 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al eens wensenlijstje doorgegeven?
Piscsquote:Op maandag 9 september 2013 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
Toe aan nieuwe kleding. 200 euro in het mandje bij H&M. Het werd tijd
Ja hoor en nu ik de bedrijfskleren heb helemaal. Hoewel het wel een beetje raar voelde zaterdag, Ik draag niet zo heel vaak rood namelijk..quote:Op maandag 9 september 2013 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos
Ben je al helemaal gewend in je rol als Bostbode?
Oeh. Mijn hart maakte een sprongetje.quote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga een H&M loze maand houden.
Ik heb gisterochtend echt tijdens het aankleden willekeurige items uit de kast getrokken en in een plastic zak gedaan en toen die vol was ben ik hem op de eerste uitlaatronde meteen in de kledingbak gaan dumpen. Na nog minstens 5 van die zakken mag ik weer iets kopen
Kan ik me voorstellen, zo'n kleur die je niet vaak draagt is altijd even wennen. Ik had vorige week iets roze aan (poeder-zalm draag ik wel vaker). Beetje knipperlicht gevoelquote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Piscs![]()
[..]
Ja hoor en nu ik de bedrijfskleren heb helemaal. Hoewel het wel een beetje raar voelde zaterdag, Ik draag niet zo heel vaak rood namelijk..
quote:Op maandag 9 september 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh. Mijn hart maakte een sprongetje.Jammer dat ik zoveel groter ben
HIer in de omgeving worden de zakken wel eens uit die bakken gejat.quote:Op maandag 9 september 2013 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, jij krijgt kleding uit die kledingbakken?
Ik dacht verdomme dat dat naar Afrika gaat man
Veel basics, niet echt uitschieters. Wat vesten, truien, oorbellen, riem.quote:
Whehe.quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net leuke sneakers maar ik moet die nikes van vorig jaar nog inlopen
Okeequote:Op maandag 9 september 2013 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel basics, niet echt uitschieters. Wat vesten, truien, oorbellen, riem.![]()
Ik ga denk ik over een tijdje kijken voor wat duurdere schoenen. Ik heb ook schoenen van het werk gekregen (Ecco's) dus slijten mijn eigen schoenen minder...quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net leuke sneakers maar ik moet die nikes van vorig jaar nog inlopen
Oehhh, die zijn gaaf.quote:
Hij komt er gewoon miet tussen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja dan gaat ze drie maanden mailen, maar goed, das nie zo erg he![]()
Ik zal mijn vader wel missen.
Die is zo heerlijk stil en rustig
RooiBos81quote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Piscs![]()
[..]
Ja hoor en nu ik de bedrijfskleren heb helemaal. Hoewel het wel een beetje raar voelde zaterdag, Ik draag niet zo heel vaak rood namelijk..
quote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef Pagan het volgende:
Mogge, heerlijk geslapen.
[..]
Hij komt er gewoon miet tussen.
[..]
RooiBos81
Jaquote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Guus ook liever niet.
En weg met deze Krezip met steenkolen-Engels.
Ik moet ook altijd denken aan de naam, Krezip, hoe ze het verzonnen hebben, perzik omgekeerdquote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Blöf was erger maar dit is ook niet mis.
Echt? Oh nee, nee nee nee, dat is echt geen vergelijking voor me.quote:Op maandag 9 september 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het echt alletwee niet lijen hoor.
Vaak in Duh Haag geweest, lately?quote:Op maandag 9 september 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het echt alletwee niet lijen hoor.
Ik dacht echt dat we een vaste top 5 haddenquote:
Bij mij All Unsaid en ik fapte stiekem op Anne Govaertquote:Op maandag 9 september 2013 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip vermaakte ik me als middelbare scholier best mee. You Can Say is mijn favoriet. Maar dat was een fase.
Ik heb ze ooit live moeten aanschouwenquote:Op maandag 9 september 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, onze perzikervaringen uitwisselen.![]()
Bammetjestijd!
Erger dan Blof is ook erg moeilijk. Dan kom je uit bij een band als Coldplay...quote:Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik zat net te denken dat in Stink erger vind dan Krezip, wel minder erg dan Blöf
Ik vind Blof minder erg dan Acda en de Munnik, Dat is voor mij echt een gillend naar buiten bandquote:Op maandag 9 september 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Blof is voor mij de absolute nummer 1. In Nederland, overal eigenlijk.
Frank Boeien, nog erger.quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erger dan Blof is ook erg moeilijk. Dan kom je uit bij een band als Coldplay...
They just love ya!quote:
W00t!quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Sneaky weer 4,2 kilometer hardgelopen. Onder het mom van: kijken of het weer kan. Iets langer dan gepland, maar hij ging zo lekker!
Hij lijkt zo op de foto wel groter dan jouw chineesjes.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kwam vanavond een hele mooie leuke chinees kennismaken maar hij kon niet tegen de losvliegende vogels helaas, dus we zoeken verder naar een goed tehuis voor hem
Oeh, wat was je dan close bij een aanwinst.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kwam vanavond een hele mooie leuke chinees kennismaken maar hij kon niet tegen de losvliegende vogels helaas, dus we zoeken verder naar een goed tehuis voor hem
Ik zag het al op je facebook. Die staartquote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bil was dr klein bij!quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij lijkt zo op de foto wel groter dan jouw chineesjes.
Wel een mooierd!quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat dacht ik al! Lekker fris is fijn.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is ideaal hardloopweer. Beter loopweer is bijna niet denkbaar. Ik zie sommigen zich al inpakken. Ik moet er niet aan denken. Korte broek en shirtje. En mijn hardloopkousen! (hoogop)
Hoop dat m'n voet goed reageert. Ik denk het wel.
Oetlul, love that wordquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hier recht voor rijdt net een of andere oetlul zijn auto totall loss tegen een lantaarnpaal, schelden, jammeren, kan niet meer rijden, staat ie dan in de pisregen, de buuf en ik liggen dubbel hahahahahaha hij reed echt veeeeeeeel te hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |