quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De nierstenen van de gebroeders Kerkhof
quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Als PSV hem niet terugzet naar het 2e maakt het zich volkomen ongeloofwaardig.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
Boehoehoe ons feestje was echt wel keizellig hoor.
- Thijs Sleegers
Altijd zo mooi.quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
Brabantse Thijs is weer lekker objectief
aka de man die niet voor psv is.quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
Boehoehoe ons feestje was echt wel keizellig hoor.
- Thijs Sleegers
JA MAAR SJEK IS OOK VOOR AFCquote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
aka de man die niet voor psv is.
Ja, en ik ben ook voor cambuur.quote:
Alleen vanwege de kantine denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sjek is alleen voor AFC
je bedoelt kfcquote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sjek is alleen voor AFC
Dan moet jouw neus toch wel gigantische proporties aannemen ondertussen.quote:
Ik steek hem wel overal in jaquote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet jouw neus toch wel gigantische proporties aannemen ondertussen.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
40-45 centimeter heb ik gehoordquote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
bijna net zo groot als ze oud is.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
40-45 centimeter heb ik gehoord
Piep piep.quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef pikinhand het volgende:
Wat een gezeik over 1 lullig gelijkspelletje, dat Ajax continu gelijk speelt daar hoor je ze nooit over, behalve dat ze volgens Johan toch kampioen worden
Messi.quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia, John en Labyad naar PSV.
Niemand naar Ajaxquote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia, John en Labyad naar PSV.
En als het wel over Ajax gaat is het Studio Ajax.quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef pikinhand het volgende:
Wat een gezeik over 1 lullig gelijkspelletje, dat Ajax continu gelijk speelt daar hoor je ze nooit over, behalve dat ze volgens Johan toch kampioen worden
Kan je nagaan hoe knap het is dat we weer kampioen worden.quote:
Hoho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe knap het is dat we weer kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |