Zou wel het beste zijn ja, maar aan wie?quote:
Voor Europa wel ja, Turkije tot woensdag en Rusland tot vrijdag dacht ikquote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef arjan1212 het volgende:
is de deathline 12 uur vannacht? gaan er nog deals komen ?
Blijven hopen! Kan nog tot midden nachtquote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef PIETR het volgende:
Godver, Feyenoord had Bakkal gehaald als Indi was vertrokken. Waren we eindelijk verlost geweest tranentrekker Immers. Maar nee hoor. Bidden dat Indi alsnog weggaat.
VVV-Venlo toch?quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef huffderobot het volgende:
Rustig dagje voor Feyenoord.![]()
Wat doet Hairy Rick tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Den Haagquote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef huffderobot het volgende:
Rustig dagje voor Feyenoord.![]()
Wat doet Hairy Rick tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Dat isquote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee staat erin samen met zn mattie Cabral
Bruin wordt hij nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 2 september 2013 21:16 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord gaat alsnog proberen om Bakkal, op een creatieve manier, terug te halen. Wil zelf graag.
Bezuinigen op vuilnisbakjes leegmaken zeker, ipv elke 3 dagen, eens in de 2 weken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:16 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord gaat alsnog proberen om Bakkal, op een creatieve manier, terug te halen. Wil zelf graag.
quote:Mino Raiola woedend om uitlatingen Koeman
Geschreven op 2013-09-02 om 21:23:32 | Bekeken: 279 | Reacties: 0 | Foto: Pro Shots | Bron: VI.nl
Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Feyenoorder Tonny Vilhena, is woedend om de uitlatingen die Ronald Koeman afgelopen zondag deed. De coach greep afgelopen zondag vanaf de zijlijn in toen het talent een strafschop wilde nemen.
De speler stond na Graziano Pellè, die na zijn misser tegen Kuban Krasnodar een herkansing liet lopen, tweede op het lijstje. Koeman schoof Ruud Vormer naar voren omdat die 'een betere trap heeft Vilhena niet op strafschoppen oefent'.
Raiola: 'Ik ga niet inhoudelijk via de media discussiëren, maar ik wil duidelijk maken dat Koeman te ver gaat door dit soort dingen in de media te roepen. Als Feyenoord ontevreden is over Tonny, had hij dat een paar dagen eerder moeten zeggen. Er waren genoeg mooie clubs geïnteresseerd. En als ik nog een keer zoiets lees, dan breng ik hem in januari naar een van die clubs.'
Ik vond het ook totaal niet netjes van Koeman. Maar die dikke kankergek moet wel zijn muil houden.quote:
Die gast regelt gewoon de meeste cash voor Tony. Wat maakt het dan uit of hij een eikel is?quote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
Als je Tonny heet dan zou je na zo'n uitspraak toch direct vertrekken bij zo'n zaakwaarnemer?
Die is nog te dom om te poepen man. Gaat er waarschijnlijk nog in mee ook.quote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
Als je Tonny heet dan zou je na zo'n uitspraak toch direct vertrekken bij zo'n zaakwaarnemer?
Wees blij dat jullie geen geld hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Overigens is dit wel typerend voor Koeman als hij ergens aan z'n laatste seizoen bezig is.
Al jaren zijn we blij. Ik wil nu verdomme wel eens geld...quote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie geen geld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |