Bassie zorgde gewoon voor een nummer om Chinees door te leren.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bassie hoefde geen revolutie en Adriaan hoefde niet per se Chinees te leren![]()
Bassie en Adriaan
Psiesquote:Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Bassie zorgde gewoon voor een nummer om Chinees door te leren.
Bijna 60 dus?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Te oud hiervoor in ieder gevalJe moeders leeftijd
Tuurlijk. Ik wil weten hoe mijn school vroeger had KUNNEN zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
Corrie is bijna 240 en kijkt ook gewoon.
Ja. En dan komt de rest er nog bij.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Renee loopt als een vent, is jullie dat ook opgevallen?
De rest? Dat haar enzo?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja. En dan komt de rest er nog bij.
Komt in de buurt.quote:
Castingbureau Vies Dik.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:01 schreef OProg het volgende:
Waar zouden ze die zeekoe in hemelsnaam gevonden hebben?
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is iedereen in dit topic de leeftijd voor Spangas al voorbijquote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nohh echt?
En nog steeds spangas kijken/
Och. Met die leeftijd kan je in deze serie zo ongeveer nog steeds voor een leerling doorgaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nohh echt?
En nog steeds spangas kijken/
Oh okee. Ik dacht: we zeiden dit al bij het zien van de foto, ik dacht dat jullie daarop doorgingen maar blijkbaar is het echt een tranniequote:
Goed punt.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Och. Met die leeftijd kan je in deze serie zo ongeveer nog steeds voor een leerling doorgaan.
Zit Sjek daar ook bij?quote:
Oh ja dat wordt een verhaallijn toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh okee. Ik dacht: we zeiden dit al bij het zien van de foto, ik dacht dat jullie daarop doorgingen maar blijkbaar is het echt een trannie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |