SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedesquote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie is jullie autosponsor eigenlijk?
mercedesquote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie is jullie autosponsor eigenlijk?
Audiquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente Audi, Seat, Skoda en Volkswagen. Kies maar.
Doe dan maar een Passat station. Liever dan die Audi-rommel.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Doe dan maar een Passat station. Liever dan die Audi-rommel.
Die UP.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik kan al mijn werkspullen makkelijk in een Passat kwijt.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.
Wordt dat de nieuwe spelersbus van Twente?quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
VW bedrijfswagen is ook een optie trouwens.
Kreeg wel een alert van de VI app. Denk het wel dus.quote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die transfer van Alderweireld is nog altijd niet officieel hé?
8 uur FOXtwitter:AFCAjax twitterde op maandag 02-09-2013 om 18:50:15De elf van Jong Ajax: Leeuwenburgh; Martina, Gravenberch, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka; De Sa, Hendriks, Meleg. #psvaja reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |