Ze hebben daar tegenwoordig een mooi apparaatje voor. Schiet zo in je vinger, voel je niks van.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me zo eng.Ma doet het al jaren.
Klopt. Dan nog ben ik een mietjequote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze hebben daar tegenwoordig een mooi apparaatje voor. Schiet zo in je vinger, voel je niks van.
Tja, ben er inmiddels aan gewend. Toen ik in het gips zat moest ik mezelf in mijn buik prikken met antistollingsmiddel.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Dan nog ben ik een mietje
Zag in dienst kerels van 2 meter flauwvallen bij een prikje.
Ik vorig jaar. Paar keer :quote:Op woensdag 18 september 2013 14:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ben er inmiddels aan gewend. Toen ik in het gips zat moest ik mezelf in mijn buik prikken met antistollingsmiddel.
En moet elk half jaar bloed laten prikken bij het lab. Eerste paar keer ging ik ook bijna onderuit, maar het valt echt heel erg mee. Het went. Zal wel moeten ook!
VBL / Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2012-2013 # 2quote:Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
Bossie of Boris waar is mijn voetbaldilemmatopic ?
Dank je wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
VBL / Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2012-2013 # 2
quote:
Het is hier godverdomme geen bejaardensoos. ALLES REPOSTENquote:Op donderdag 19 september 2013 12:33 schreef tong80 het volgende:
VBL / Eén van de Ajaxhelden, Gerrie Mühren (67) overleden.
Het is wel raak
Je bent triest geboren of nooit opgevoed.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:47 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is hier godverdomme geen bejaardensoos. ALLES REPOSTEN
WEER GELIJK PERSOONLIJKE WORDEN HE? IK KOOK VAN BINNEN.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent triest geboren of nooit opgevoed.
Ik hoop het voor je. Hang je gebraden hart op je rug.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
WEER GELIJK PERSOONLIJKE WORDEN HE? IK KOOK VAN BINNEN.
Ik braad niet ik kook.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Hang je gebraden hart op je rug.
Zo beginnen alle newbies. En gaan vervolgens naar de SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |