Nee, ik zeg alleen dat ik het als een feit zie dat hen zich als de taliban of een andere terroristische organisatie uitdrukken.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man?Heb jij wetenschappelijk bewijs dat deze jochies de Taliban als helden zien? Doe eens delen dan
Je kent Sliedrecht? Bible belt? SGP/CU dat werk? Zwarter komen ze haast niet he, de kousen. Daar vinden ze alles wat bruin gekleurd is maar eng en raar.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
En getuige één van de reacties op Twitter is dit 'normale kost' in Sliedrecht.
Waar haal jij precies vandaan dat die kereltjes de Taliban uitbeelden? Dat is nog steeds enkel een interpretatie van die pa. Het artikel schept daarover ook geen duidelijkheid. Er staat alleen dat die moeder zonder succes met die ventjes wilde praten. Ja, dat heb je wel eens met kinderen in groepsverband. Het is niet alsof ze om de oren werd geslagen met koranteksten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Precies dat laatste is het interessante aspect. Niet dat kinderen soldaatje spelen of ruzie maken met elkaar. Dat is van alle tijden. Maar het aspect dat ze uitgerekend de Taliban nadoen.
Niemand bij ons in Gouda wou de jood zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Ambicioso het volgende:
Hebben jullie vroeger nooit Joodje en kampbewaarder gespeeld?
En vroeger speelden we piraatje, dat zou nu ook niet meer kunnen gezien de connectie met Somaliëquote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat ik het als een feit zie dat hen zich als de taliban of een andere terroristische organisatie uitdrukken.
Ik woon in een van de grootste dorpen, dat viel wel mee. Je werd raarder in DH aan gekeken als autochtoon.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je kent Sliedrecht? Bible belt? SGP/CU dat werk? Zwarter komen ze haast niet he, de kousen. Daar vinden ze alles wat bruin gekleurd is maar eng en raar..
Lekker dipsausje denk ik.quote:
Syrische rebellen worden anders aardig te hulp geschoten lijkt het. Hebben ook een doek voor de kop.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef sonnyspek het volgende:
Nee, ik zeg alleen dat ik het als een feit zie dat hen zich als de taliban of een andere terroristische organisatie uitdrukken.
Alsjeblieft.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En vroeger speelden we piraatje, dat zou nu ook niet meer kunnen gezien de connectie met Somalië
Holy shit. Ik heb met het zelfde soort spelletje wel eens de nazi gespeeld. Ben geen nazi, maar speelde er eentje. Wat is het verschil? Je spelt een spel met 'good guys' en 'bad guys'. Beide partijen moeten een naam hebben, en vanzelfsprekend kiezen ze er eentje die het bekendst is. Als het westen in oorlog zou zijn met China waren ze Chinezen. Dat dit nog uitgelegd moet worden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Precies dat laatste is het interessante aspect. Niet dat kinderen soldaatje spelen of ruzie maken met elkaar. Dat is van alle tijden. Maar het aspect dat ze uitgerekend de Taliban nadoen.
Ja, en iedereen die een badjas aantrekt drukt zich uit als Dennis van der Geest.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gewapend en shit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:39 schreef gelly het volgende:
Nog meer Taliban
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt grappige onzin oneliners, meidquote:
"Shit" is wat anders. Zoek maar met google meid.quote:
Ze spelen, dat is wat ze doen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom zou die vader (degene die de foto's heeft getwitterd en die met die jochies heeft gesproken) uitgerekend over 'Taliban' spreken? Zou hij dat maar zo uit z'n duim zuigen, of zou hij tot dat oordeel komen na het aanhoren van die jochies?quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef remlof het volgende:
Hou toch op man, die gastjes hebben iets met wat leek op een t-shirt op hun kop op televisie gezien. Of in Starwars. En daarom doen ze het na.
Als je zo losgaat om een paar spelende kinderen ben je denk ik wel achterlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb toch zomaar het rare idee dat deze huisvader echt niet achterlijk is en dat hij dus niet zomaar over 'Taliban' spreekt.
Als ze je kind intimideren en mishandelen? Ik hoop dat jij nooit vader/moeder wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je zo losgaat om een paar spelende kinderen ben je denk ik wel achterlijk.
Heb je het artikel gelezen? Nergens wordt aangegeven waarom hij denkt dat de kinderen Taliban spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zou die vader (degene die de foto's heeft getwitterd en die met die jochies heeft gesproken) uitgerekend over 'Taliban' spreken? Zou hij dat maar zo uit z'n duim zuigen, of zou hij tot dat oordeel komen na het aanhoren van die jochies?
Ik heb toch zomaar het rare idee dat deze huisvader echt niet achterlijk is en dat hij dus niet zomaar over 'Taliban' spreekt.
Gezien de rest van het overdreven gehuil zal het qua mishandelen en intimideren iets genuanceerder liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
Als ze je kind intimideren en mishandelen? Ik hoop dat jij nooit vader/moeder wordt.
Ik heb het rare idee dat die huisvader iemand is die zichzelf rekent tot de 'echte hardwerkende Nederlander', wat defacto leidt tot zijn conclusie dat iedereen die anders is dan hem dat niet is. Daarnaast is het een twitterhuilie die zich aanstelt en zijn zoon wat weerbaarder moet maken.quote:Op maandag 2 september 2013 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zou die vader (degene die de foto's heeft getwitterd en die met die jochies heeft gesproken) uitgerekend over 'Taliban' spreken? Zou hij dat maar zo uit z'n duim zuigen, of zou hij tot dat oordeel komen na het aanhoren van die jochies?
Vervelend, maar iets wat gewoon gebeurt tussen kinderen. Prima dat je daar wat van zegt als ouder, maar we moeten niet doen alsof hier nou iets schandaligs gebeurd is.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ze je kind intimideren en mishandelen? Ik hoop dat jij nooit vader/moeder wordt.
Die gaan rellen en zeiken bij P&W van discriminatie.quote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch zou ik de reactie van mensen in de Schilderswijk wel eens zien als kleine (blanke) kinderen in vuilniszakken ' moslimvrouwtje' gaan spelen. Zullen ze dan een foto maken en klagen op twitter of zullen ze anders reageren?
Heb jij enig idee wat er is gebeurd? Je ziet ze op die foto met stokken staan? 8 tegen 1 kan best intimiderend zijn en niet een vechtpartijtje.quote:Op maandag 2 september 2013 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend, maar iets wat gewoon gebeurt tussen kinderen. Prima dat je daar wat van zegt als ouder, maar we moeten niet doen alsof hier nou iets schandaligs gebeurd is.
Welke gehuil?quote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Gezien de rest van het overdreven gehuil zal het qua mishandelen en intimideren iets genuanceerder liggen.
Ik ben er geweest en het zijn net mensen. Dus sommigen zullen net ald deze vader heel overdreven reageren. En anderen zullen hun schouders ophalen en doorlopen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch zou ik de reactie van mensen in de Schilderswijk wel eens zien als kleine (blanke) kinderen in vuilniszakken ' moslimvrouwtje' gaan spelen. Zullen ze dan een foto maken en klagen op twitter of zullen ze anders reageren?
Van mishandeling doe je aangifte. Gezien het feit dat hij dit niet doet zal het wel meegevallen zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wie zegt dat die jongens bewust de Taliban spelen? Wellicht verkleden ze zich gewoon net zoals al die 'figuren' met ak47's die ze de afgelopen tijd zo vaak op tv zien. En of dat nu Syrische rebellen zijn, Talibanstrijders, of wat dan ook, wie weet boeit dat die kinderen helemaal niet.quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het te denken geeft dat dergelijke strijders hun voorbeeld zijn. Soldaatje / oorlogje spelen is heel gewoon voor kinderen. Kinderen kiezen vaak hun helden als voorbeeld. Kennelijk behoort de Taliban tot die helden.
Een stukje voorlichting / opvoeding zou op z'n plaats zijn.
Waarom zou je 'moslimvrouwtje' spelen? Dat je als kind in de rol kruipt van een of andere strijder, vind ik niet meer dan normaal eigenlijk. Rondlopen in een vuilniszak, daar had ik de lol niet van ingezien.quote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoe weet jij dat er geintimideerd of zelfs mishandeld is?quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Er staat niks over slaan met stokken in het nieuwsartikel.quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat er is gebeurd? Je ziet ze op die foto met stokken staan? 8 tegen 1 kan best intimiderend zijn en niet een vechtpartijtje.
Jij bent als kind nooit geintimideerd door anderen en hebt nooit gevochten?quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah, dus als ergens veel grevo's wonen (ik noem een Gouda) dan kunnen daar geen probleembuurten zijn waar veel allochtonen zitten?quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je kent Sliedrecht? Bible belt? SGP/CU dat werk? Zwarter komen ze haast niet he, de kousen. Daar vinden ze alles wat bruin gekleurd is maar eng en raar..
Waarom niet? Waarom spelen kinderen doktertje? Of komt het nu even niet uit?quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou je 'moslimvrouwtje' spelen?
Oh er gebeurt hier wel degelijk iets schandaligs. We moeten alleen niet doen alsof het iets nieuws is. Het gebeurt al sinds jaar en dag onder zowel allochtoon als autochtoon.quote:Op maandag 2 september 2013 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend, maar iets wat gewoon gebeurt tussen kinderen. Prima dat je daar wat van zegt als ouder, maar we moeten niet doen alsof hier nou iets schandaligs gebeurd is.
Dat heeft dat kind gezegd.quote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er geintimideerd of zelfs mishandeld is?
Je ziet toch die stokken en dat er gevochten is?quote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staat niks over slaan met stokken in het nieuwsartikel.
Doktertje is een rollenspel. Wat is precies de lol van het in de huid kruipen van een normale vrouw met een boerka?quote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom spelen kinderen doktertje? Of komt het nu even niet uit?
Je stelt de vraag alleen maar om intolerantie van anderen aan te kunnen halenquote:Op maandag 2 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom spelen kinderen doktertje? Of komt het nu even niet uit?
'Spelende kinderen' die even daarvoor zijn zoon hadden mishandeld. Leuk 'spelen' is dat. Het jochie was alleen tegen een groep van circa 10 'strijders', is lastiggevallen en van een speeltoestel af geslagen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je zo losgaat om een paar spelende kinderen ben je denk ik wel achterlijk.
Je waant je onzichtbaar, wie heeft er vroeger nou niet onzichtbaar willen zijn????quote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doktertje is een rollenspel. Wat is precies de lol van het in de huid kruipen van een normale vrouw met een boerka?
Er staat helemaal niks over vechten in het artikel. En dat kinderen met stokken rondlopen is natuurlijk niet zo gek.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je ziet toch die stokken en dat er gevochten is?
Op de foto staan jongens met stokken, zoals zoveel 8-jarige jongetjes. Dat er gevochten zou zijn staat niet op de foto.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
Mishandeling heft niet plaatsgevonden. Anders had huilpapa wel aangifte gedaan. En vervang 'strijders' even voor spelende kinderen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
'Spelende kinderen' die even daarvoor zijn zoon hadden mishandeld. Leuk 'spelen' is dat. Het jochie was alleen tegen een groep van circa 10 'strijders', is lastiggevallen en van een speeltoestel af geslagen.
Heb je savonds moslim-vertegenwoordigers bij P&W die zendtijd krijgen hoe ze benadeeld worden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
En dan nog?quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op de foto staan jongens met stokken, zoals zoveel 8-jarige jongetjes. Dat er gevochten zou zijn staat niet op de foto.
Niet netjes, maar er lijkt me geen sprake van een kloppartij, zoals Sonny suggereert.quote:Het ventje van acht jaar oud werd door de verklede meute van een speelapparaat getrokken en bedreigd met stokken.
Die vader wel op twitter, een beetje verdiepen erin kan geen kwaad.quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks over vechten in het artikel. En dat kinderen met stokken rondlopen is natuurlijk niet zo gek.
Kijk maar op zijn twitter.quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is wat er staat in het artikel:
[..]
Niet netjes, maar er lijkt me geen sprake van een kloppartij, zoals Sonny suggereert.
Ik heb dat artikel gelezen. Waarom zouden ze weglaten dat dat ventje in elkaar is gebeukt?quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die vader wel op twitter, een beetje verdiepen erin kan geen kwaad.
Maar is het schokkend dat kinderen vechten ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
je ziet één stok van een halve meterquote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nogmaals, als het zo erg zou zijn geweest als dat jij suggereert, dan was er wel aangifte gedaan. Huil nou niet zo, het is niks meer als wat spelende kinderen die ruzie kregen. Happens all the time.quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 2 september 2013 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die stuurt al deze negers terug naar Talibanistanië.
Toon eens?quote:
Ik zag vanmiddag 3 takken van een oude populier op straat liggen. Ik heb meteen de politie gebeld, want daar móét gevochten zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:53 schreef kibhaon het volgende:
[..]
je ziet één stok van een halve meter
het is best komisch ja... wat een moralistisch geneuzel over jochies die op straat spelen... terroristen in de dop zeg ik je...quote:
Maar dit zijn toekomstige Taliban strijders, net zoals dat ik eigenlijk neo nazi zou moeten zijn ondertussen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ook al zijn er klappen uitgedeeld, dan is dat nog weinig bijzonder. Zo gaat dat al sinds jaar en dag. Dat doen kinderen.
Mooi toch. Daar kunnen ze de hele dag Talibannetje spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die stuurt al deze negers terug naar Talibanistanië.
Geen idee.quote:Op maandag 2 september 2013 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel gelezen. Waarom zouden ze weglaten dat dat ventje in elkaar is gebeukt?
Gek he? Dat soort artikelen trekt 'Dat dit kan in Nederland'-roepers aan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
Gelukkig zijn 89% van de mensen het met me eens op het AD.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ook leuk, Joodse kindertjes die bijvoorbeeld melkpoeder over moslims gooien en dan roepen; we spelen fosfortje. De wereld zal te klein zijn. En er is natuurlijk niets mis met het gooien van melkpoeder.
AD is dan ook een broedbuidel geworden voor extreem rechts... als we toch gaan chargerenquote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
Wees daar indd maar trots op.quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom zou de wereld te klein zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ook leuk, Joodse kindertjes die bijvoorbeeld melkpoeder over moslims gooien en dan roepen; we spelen fosfortje. De wereld zal te klein zijn. En er is natuurlijk niets mis met het gooien van melkpoeder.
Ik wel. Omdat het geen ene reet voorstelt.quote:
Ik schreef 'strijders' bewust tussen aanhalingstekens. Waarom de vader geen aangifte (wel melding) heeft gedaan, staat in het AD-artikel uitgelegd.quote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mishandeling heft niet plaatsgevonden. Anders had huilpapa wel aangifte gedaan. En vervang 'strijders' even voor spelende kinderen.
wat probeer je met deze kromme vergelijkingen te bereiken ?quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
alleen als er gekleurde jongetjes bij staanquote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag 3 takken van een oude populier op straat liggen. Ik heb meteen de politie gebeld, want daar móét gevochten zijn.
Die van remlof met zijn Star Wars spant de kroon. Waar was je toen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:58 schreef kibhaon het volgende:
[..]
wat probeer je met deze kromme vergelijkingen te bereiken ?
Ja, omdat het niet ernstig genoeg is. Er is eigenlijk niks gebeurd, maar zoonlief is van streek. Daarom doet hij geen aangifte. Als zoonlief wel was mishandeld met stokken door een groep kinderen, had hij wel degelijk aangifte gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef 'strijders' bewust tussen aanhalingstekens. Waarom de vader geen aangifte (wel melding) heeft gedaan, staat in het AD-artikel uitgelegd.
Toon ons je duim eens...quote:
Waarschijnlijk bedreigd door de echte Taliban.quote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
Die man heeft zijn tweets verwijderd, jammer.
Er zijn Joodse kindertjes die stenen op andere jongetjes gooien. dat is ook oké.quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
ik denk dat hij nu echt even met zijn zoontje heeft gepraat en het blijkbaar allemaal wel erg meeviel, maar goed hij zal trots zijn op Nederland...quote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
Die man heeft zijn tweets verwijderd, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |