quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd lachen met de Browns
helaas heb ik wel Graham gedraft![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef artm het volgende:
[..]
Hmm, misschien wat om die youtube-kicker te contracten?
quote:
Mesko was inderdaad erg sterk, ik kan mij niet voorstellen dat de Pats die 1.3M niet voor hem over hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 11:18 schreef sincerinhoo het volgende:
Dan Carpenter zal daar wel weer boven komen drijven. Kunnen ze ook niet gelijk Mesko oppikken? Dat die gecut is... ongelofelijk
uhm het verhaal is wat gecompliceerder dan dit hoorquote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Stay classy Tamp Bay....
http://sports.yahoo.com/b(...)-142039864--nfl.html
Iemand via E-mail laten weten dat hij op de NFI gezet zal worden is al belachelijk maar dat ze weigeren Tynes op IR te zetten is gewoon schandalig. Dan kunnen ze wel zeggen "we betalen hem door" maar daar gaat het niet om. Het gebeurde op het terrein van de Bucs dus hoort hij op de IR gezet te worden.
Via e-mail. Wat een organisatie.quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
uhm het verhaal is wat gecompliceerder dan dit hoor
Zn initiele blessure was een ingegroeide nagel die hij heeft laten behandelen buiten het Buccaneers complex (operatie), die wond is geinfecteerd geraakt. Niemand weet of dit gebeurt is op het complex of niet, wel dat ook Nicks ermee in aanraking is geweest (toevallig toen Tynes in town was) en dus ook een infectie had opgelopen aan een open blaar op zn teen.
Wat is er dan dus mis met het NFi label? Wie weet is het inderdaad tijdelijk tot er een onderzoek is geweest etc etc en word hij alsnog op IR gezet
Wat moet je McElroy als je the Sanchize hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef Fabelaar het volgende:
waarom is nick folk gereleased door de Jets, was toch een uitstekende kicker![]()
oh en McElroy laten gaan is ook geen slimme zet.
Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft voor kunnen komen.. Hij ramt er gewoon in. Hij ziet die dikke kont ook al vanaf een paar meter afstand, die stond daar al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:59 schreef DjMark het volgende:
Ik vind persoonlijk de 'BUTT-Fumble' wel het hoogtepunt van Sanchez:
[ afbeelding ]
hoe stom het natuurlijk ook blijft kan ik het ergens wel snappen als speler zijnde, hij gaat lopen en wilt aan het eind sliden. Meestal let je op 1 ding, in dit geval de verdediger (zeker als je onervaren bent in rennen itt een RB). Guard word achteruit gedreven en het universum komt bij elkaar om dit glorieuze moment van Jets faal vast te leggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft voor kunnen komen.. Hij ramt er gewoon in. Hij ziet die dikke kont ook al vanaf een paar meter afstand, die stond daar al.
Precies, gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat gebruikt men om The Sanchize aan te vallen. Totaal onverdiend imo voor iemand die Jets elke keer net dat extra zetje heeft gegeven waardoor de wedstrijd kantelde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
hoe stom het natuurlijk ook blijft kan ik het ergens wel snappen als speler zijnde, hij gaat lopen en wilt aan het eind sliden. Meestal let je op 1 ding, in dit geval de verdediger (zeker als je onervaren bent in rennen itt een RB). Guard word achteruit gedreven en het universum komt bij elkaar om dit glorieuze moment van Jets faal vast te leggen
quote:FOX Sports zendt de komende 2 jaar de American Football League NFL rechtstreeks uit in Nederland. Het seizoen gaat aanstaande donderdag 5 september van start met de wedstrijd tussen de Ravens en de Broncos.
FOX Sports doet rechtstreeks verslag van het openingsduel, waar om 2.30 uur Nederlandse tijd wordt afgetrapt. Vervolgens zendt FOX Sports vijf duels per week live uit, tot en met de spectaculaire Super Bowl op 2 februari 2014. De NFL is exclusief te zien voor abonnees van FOX Sports International.
NFL live op FOX Sports: week 1
Donderdag 5 september: Ravens-Broncos, 02:30 uur, FOX Sports 2
Zondag 8 september: Falcons-Saints, 19:00 uur, FOX Sports 2
Zondag 8 september: Packers-49ers, 22:25 uur, FOX Sports 2
Zondag 8 september: Giants-Cowboys, 02:30 uur, FOX Sports 2
Maandag 9 september: Eagles-Redskins, 01:10 uur, FOX Sports 2
Maandag 9 september: Texans-Chargers, 04:20 uur, FOX Sports 2
Jijquote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef SteveBudin het volgende:
Wie blijft er donderdag op vrijdag even op om te checken of de wedstrijd ook gewoon te zien is op Gamepass?
Ze hebben niets anders...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:17 schreef emokid het volgende:
EJ Manuel starting QB voor de Bills. Toch wel.
Ze hebben niks andersquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Geno Smith gaat starten voor de Jets.
Same old shit als ESPNA dus..... Lang leve streamsquote:
Godver en The Sanchize is mijn starting QBquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef emokid het volgende:
[..]
I know.. maar ze zouden Tuel starten. Nog erger.
Geno Smith gaat starten voor de Jets.
Heb me voorgenomen de match live te kijken. Zal gelijk gamepass eens checken, heb mn 13.3" tablet toch naast me liggen en ben zelf ook benieuwd.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef SteveBudin het volgende:
Wie blijft er donderdag op vrijdag even op om te checken of de wedstrijd ook gewoon te zien is op Gamepass?
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:33 schreef Zeral het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen de match live te kijken. Zal gelijk gamepass eens checken, heb mn 13.3" tablet toch naast me liggen en ben zelf ook benieuwd.
De eerste week zijn er zelfs zes wedstrijden live. Hopelijk blijft dat de rest van het seizoen ook zo. Dit valt me heel erg mee van FOX. Eigenlijk had ik wel een minder aanbod verwacht.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:24 schreef Sasman het volgende:
Wtf...5 matchen per week.![]()
Hier moeten we het doen met 1 match per week..
Tevens...Iedereen klaar voor morgen? Ravens - Broncos![]()
Broncos gaan natuurlijk losjes winnen...Ik zal er voor klaar gaan zitten.
Toch vind ik het helemaal niet slecht. Op elk moment dat er wedstrijden zijn tijdens het eerste weekend zendt FOX er eentje live uit. Meer kan je van een betaalzender in Nederland niet verwachten.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Same old shit als ESPNA dus..... Lang leve streams
hoezo? zijn geen slechte matchups hoor and just as NFC East biased as ESPNA, nothing new therequote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toch vind ik het helemaal niet slecht. Op elk moment dat er wedstrijden zijn tijdens het eerste weekend zendt FOX er eentje live uit. Meer kan je van een betaalzender in Nederland niet verwachten.
Over de gekozen wedstrijden kun je natuurlijk discussiëren, maar daar zal de NFL waarschijnlijk ook wel een flinke vinger bij in de pap hebben.
Ze volgen gewoon het ESPN America UK schema. Nu valt alles op z'n plaats, vorig jaar had je Sport 1 nodig om ESPN America te ontvangen, nu FOX international om de wedstrijden te zien. FOX heeft dus gewoon een sublicensie van ESPN America UK.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:15 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De eerste week zijn er zelfs zes wedstrijden live. Hopelijk blijft dat de rest van het seizoen ook zo. Dit valt me heel erg mee van FOX. Eigenlijk had ik wel een minder aanbod verwacht.
Ik vind het zeker geen slechte matchups, maar elke supporter heeft toch vaak zijn eigen wensen. Maar wat mij betreft zeker een prima aanbod van FOX!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef Guard het volgende:
[..]
hoezo? zijn geen slechte matchups hoor and just as NFC East biased as ESPNA, nothing new there. Bovendien: waarom zou de NFL gaan bepalen wat hier uitgezonden wordt?
ESPN America is ook in de UK verdwenen. De UK versie heeft overigens nooit NFL uitgezonden. In de UK is er nog wel ESPN UK, maar die zenden geen NFL uit, wel college football. Het lijkt er inderdaad wel op dat FOX International wat de NFL betreft precies dezelfde rechten heeft als voorheen de continentale ESPN America.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ze volgen gewoon het ESPN America UK schema. Nu valt alles op z'n plaats, vorig jaar had je Sport 1 nodig om ESPN America te ontvangen, nu FOX international om de wedstrijden te zien. FOX heeft dus gewoon een sublicensie van ESPN America UK.
ik heb toch echt nooit sport1 gehad hoor...quote:Op woensdag 4 september 2013 18:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ze volgen gewoon het ESPN America UK schema. Nu valt alles op z'n plaats, vorig jaar had je Sport 1 nodig om ESPN America te ontvangen,
Alleen bij UPC zat ESPN America in het Sport1-pakket. Hele vreemde move was dat; bij alle andere aanbieders zat het gewoon in het normale pluspakket.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb toch echt nooit sport1 gehad hoor...
College pas om 13:00 op vrijdag.. dus ik ben ook wakker. Zin in, maar het meest in zondag.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef sincerinhoo het volgende:
Ben heel benieuwd morgennacht. Ben toevallig vrij dus ik ga zeker ook ff checken via Gamepass. Zal voor mij ook geen ramp zijn als ze die game gaan black-outen, zolang redzone het zondag maar doet. Die potjes midden in de nacht zal ik toch maar incidenteel gaan kijken.
Can't wait!!
Vorig jaar waren Pats-Ravens (regular en playoffs), Pats-Niners, Pats-Broncos, Pats-Colts, Texans-Pats (regular en playoffs) en Jets-Pats op ESPN America. 2 jaar geleden oa Pats-Cowboys, Pats-Chiefs, Pats-Colts en Pats-Broncos (regular season en playoffs).quote:Op donderdag 5 september 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
ESPNA america zond nooit Pats uit, zo te zien FOX ook niet.
Ik dacht al, volgens mij was ESPNA redelijk east coast based dus ook veel AFC East.quote:Op donderdag 5 september 2013 06:56 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vorig jaar waren Pats-Ravens (regular en playoffs), Pats-Niners, Pats-Broncos, Pats-Colts, Texans-Pats (regular en playoffs) en Jets-Pats op ESPN America. 2 jaar geleden oa Pats-Cowboys, Pats-Chiefs, Pats-Colts en Pats-Broncos (regular season en playoffs).
Uhm, dan heb ik dat steeds toevallig gemistquote:Op donderdag 5 september 2013 06:56 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vorig jaar waren Pats-Ravens (regular en playoffs), Pats-Niners, Pats-Broncos, Pats-Colts, Texans-Pats (regular en playoffs) en Jets-Pats op ESPN America. 2 jaar geleden oa Pats-Cowboys, Pats-Chiefs, Pats-Colts en Pats-Broncos (regular season en playoffs).
Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is te hopen dat de AFC East dit jaar wat spannender wordt, maar ik heb er een hard hoofd in. De Pats hebben de divisie titel meestal al rond week 13 te pakken, voor de spanning hoef je die wedstrijden dan ook niet uit te zenden.
De afgelopen 2 jaar zijn de Pats vrij veel op ESPN America geweest maar het waren wel wedstrijden tegen teams die niet in de AFC East zaten. Die wedstrijden zijn ook meestal niet erg boeiend. Op enkele verrassingen na winnen de Pats die games altijd vrij gemakkelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht al, volgens mij was ESPNA redelijk east coast based dus ook veel AFC East.
En voor die overige matches van de Pats hebben we gelukkig GamePass ;-)quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar zijn de Pats vrij veel op ESPN America geweest maar het waren wel wedstrijden tegen teams die niet in de AFC East zaten. Die wedstrijden zijn ook meestal niet erg boeiend. Op enkele verrassingen na winnen de Pats die games altijd vrij gemakkelijk.
WTF??quote:Geno Smith said he doesn't "think it's necessary" to watch tape on Revis before he goes up against the Buccaneers on Sunday.
"I mean, I don't think it's necessary," Smith said. "Maybe I will, maybe I won't. You pretty much get the idea of what kind of player he is based on his reputation."
Die jongen komt er welquote:
Ik denk vannachtquote:Op donderdag 5 september 2013 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer komen we er achter of we blackouts krijgen op de gamepass?
Prachtige franchise! Mooi filmpje, heerlijk Amerikaansquote:
Lijkt me een goede motivatie voor statwhore deluxe Brees en dat is nou net mijn fantasy starterquote:Op vrijdag 6 september 2013 06:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Peyton evenaart hiermee het NFL record met 7 TD's in één game. Wow...
Dat lijkt me wat voorbarig, maar ze zien er zeer goed uit, en dan te bedenken dat Vonn Miller er straks nog bij komt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Lekkere 2de helft van de Broncos.![]()
Superbowl winnaar kennen we dus ook al.
Dit is de eerste keer dat je de NFL volgt? Binnen 1 play kan je team veranderen van playoff-contender naar een 4-12 team.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Precies, want vanaf nu kan het eigenlijk alleen maar minder worden. Zo'n wedstrijd gaan we voorlopig niet meer zien hoor. Zoals ze bij wielrennen zeggen, Parijs (in dit geval New Jersey) is nog ver!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:56 schreef rgras het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je de NFL volgt? Binnen 1 play kan je team veranderen van playoff-contender naar een 4-12 team.
Idd de New York Jetsquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Met The Sanchize is het een feitquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Met Geno Smith geef ik hen inderdaad een grote kans.
Je begint langerzamerhand ook de posterboy te worden van het begrip "one trick pony"quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:34 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Met The Sanchize is het een feit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Je begint langerzamerhand ook de posterboy te worden van het begrip "one trick pony"
Tjaa een verlies van Dumervil (quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
vond de Broncos niet bijster sterk op D (al speelden ze wel goed) maar ze hebben aardig wat yards tegen gehad tegen een team die amper wapens heeft in de passing game
De game die Manning speelde zal meer uitzondering dan regel zijn natuurlijk maar wapens heeft ie wel, had nooit echt een hoge pet op van D. Thomas maar de laatste paar games is hij aardig aan het presteren
Watblief...Johnny Football is de NFL.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
Johnny Football gaat de NFL nooit halen
De Denver D speelt zonder Miller en Bailey dus het verbaasde me niet dat ze vooral moeite hadden met de pass rush. Miller is gewoon erg belangrijk voor hun defense. De Broncos hebben het voordeel dat ze flink punten kunnen scoren dus ze zullen wel hun games winnen tot hij weer mag spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
vond de Broncos niet bijster sterk op D (al speelden ze wel goed) maar ze hebben aardig wat yards tegen gehad tegen een team die amper wapens heeft in de passing game
De game die Manning speelde zal meer uitzondering dan regel zijn natuurlijk maar wapens heeft ie wel, had nooit echt een hoge pet op van D. Thomas maar de laatste paar games is hij aardig aan het presteren
quote:Also: Peyton Manning is one passing TD away from matching the 2012 Chiefs.
Klopt, was Bailey helemaal vergeten maar neemt niet weg dat de Ravens echt amper passing weapons hebben, zeker na het verlies van Jones ook nogquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De Denver D speelt zonder Miller en Bailey dus het verbaasde me niet dat ze vooral moeite hadden met de pass rush. Miller is gewoon erg belangrijk voor hun defense. De Broncos hebben het voordeel dat ze flink punten kunnen scoren dus ze zullen wel hun games winnen tot hij weer mag spelen.
Deze man weetquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:30 schreef Sasman het volgende:
[..]
Watblief...Johnny Football is de NFL.![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de Ravens D wel sterk was. Dus tegen een team met een slechte defense kan Manning helemaal los. Zal ook wel moeten want verwacht dat de Bronco's ook veel punten tegen zullen krijgen. Maargoed de wedstrijd nog niet gezien. Als ik klaar ben met werk eens kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
quote:
Zonder af te willen doen aan de unieke prestatie die Manning gisteravond heeft neergezet, hebben de Broncos inderdaad nog wat gaten te vullen in hun defense. En de running game was niet bestaand. Als dat zo blijft zal de passing game uiteindelijk ook niet meer zo efficient zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
Buiten Q1 vond ik de Ravens D erg zwak. De makke waarmee verschillende Broncos door de achterhoede mochten heenlopen, oei.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Ravens D wel sterk was. Dus tegen een team met een slechte defense kan Manning helemaal los. Zal ook wel moeten want verwacht dat de Bronco's ook veel punten tegen zullen krijgen. Maargoed de wedstrijd nog niet gezien. Als ik klaar ben met werk eens kijken.
Alleeen de samenvatting gezien, maar bij alle touchdowns waren er persoonlijke fouten. Beetje geflatteerd de uitslag, maar wel een statement van de Broncos.quote:
Crown their assquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Alleeen de samenvatting gezien, maar bij alle touchdowns waren er persoonlijke fouten. Beetje geflatteerd de uitslag, maar wel een statement van de Broncos.
Die lopen makkelijk door de AFC West heen, maar playoffs en Manning is altijd een verhaal op zich. Ik kroon ze pas al de Superbowl afgelopen is.
Ik heb Telfort. Daar is Fox sports nog niet beschikbaar. Dus ik doe het vanavond met gamepass.quote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef Seam het volgende:
Iemand hier die via fox sports gaat kijken? Ben benieuwd of dat commentaar van enig niveau is en ook toegankelijk voor de beginner.
Zover ben ik gelukkig wel al, wil me nu wat meer gaan verdiepen in de tactiek, verschillende soorten plays enz. Begin het een erg mooie sport te vinden.quote:
Veel kijken/Madden NFL spel kopen heeft mij veel geholpen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Zover ben ik gelukkig wel al, wil me nu wat meer gaan verdiepen in de tactiek, verschillende soorten plays enz. Begin het een erg mooie sport te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Under Armourquote:Op zondag 8 september 2013 18:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Cam Newton's schoenen voor vandaag.....
[ afbeelding ]
Neem aan dat dat gewoon een fine wordt?quote:Op zondag 8 september 2013 18:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Cam Newton's schoenen voor vandaag.....
[ afbeelding ]
Ik vergelijk het altijd maar met Langs de Lijn. Alle wedstrijden, maar alleen de hoogtepunten. Er wordt geschakeld tussen de wedstrijden, zonder reclame.quote:
je schakelt telkens naar een game waar gescoord wordt/ een play in de 'redzone' (20 yards tot goalline) wordt gemaakt.quote:
same herequote:Op zondag 8 september 2013 19:04 schreef bambino het volgende:
Ik blijf alleen maar dat rondje "loading" zien
QB gesacked in eigen endzone is een safety.quote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef bambino het volgende:
Hoe krijg je nou in godsnaam 2 punten? Pittsburgh.
Bij mij nietquote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Guard het volgende:
Zo gamepass progint ineens moeilijk te doen, ik moet subscriben...
Je moet toch ook een account hebben om het überhaupt te kunnen zien?quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Guard het volgende:
Zo gamepass progint ineens moeilijk te doen, ik moet subscriben...
redzone is alleen op gamepassquote:
goeie tip. hier ook beeldquote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef bambino het volgende:
Firefox afgesloten en opnieuw nfl.com etc. Werkt weer
Je hebt geen account nodig. Ik heb er geen en zie het gwn.quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Je moet toch ook een account hebben om het überhaupt te kunnen zien?
Of bedoel je betalen?
Hmm okquote:Op zondag 8 september 2013 19:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt geen account nodig. Ik heb er geen en zie het gwn.
Volgens mij loop jij 10 seconden voor ofzo. Jij post het en dan switched het beeld naar Saintsquote:Op zondag 8 september 2013 19:27 schreef The_Playmaker het volgende:
De Saints dachten ook even lekker slim te zijn.
quote:
Bolt doet NFLquote:
Ik kijk redzone gewoon op een stream. Het loopt zelfs een aantal seconden voor op de Saints-Falcons game op Fox2.quote:Op zondag 8 september 2013 19:31 schreef Guard het volgende:
nou subcriben dan maar op een free sucription...
subscription not yet active...
Wat een geklloi zeg...
Gaat een heeeel lang seizoen worden voor de Jags fansquote:
watskeburt?quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef PirE het volgende:
Alexander (Panthers) ejected en terecht ook.
Hij sloeg Giacomi (Seahawks guard).quote:
Hmm normaal zouden ze dat toch wel laten zien op redzone?quote:
Wat is het record ook alweer? 63 tochquote:
In de NFL 63 (4 keer). in de wereld 69quote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is het record ook alweer? 63 toch
Zeg dat wel, nu al meer TD's dan het hele vorige seizoen!quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef maerk het volgende:
Kansas City, de eerste voortekenen zijn dus inderdaad goed, ondanks dat het Jacksonville is...
Wat had je dan verwacht? Het is dat ze Brady hebben, anders waren ze fucked.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef The_Playmaker het volgende:
De Pats offense ziet er toch wel erg matig uit hoor.
Misschien moet je je QB meer wapens geven. Tuurlijk is Gronk geblesseerd maar van Thompkins/Amendola/Edelman zullen de meeste defenses niet echt onder de indruk zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Het is dat ze Brady hebben, anders waren ze fucked.
Seattle had het hier vorig jaar ook moeilijk, toen was het ook een low scoring defensive game. Panthers D is gewoon goed en een van de betere in de NFL. Seattle heeft het altijd moeilijk als ze vroeg moeten spelen aan de east coast. Daarnaast is Seattle ook zwaar overrated.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Seahawks maken ook nog niet veel klaar, Panthers verrassend goeie D!
Beter als Beyonce vorig jaarquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef EddyAlbena het volgende:
http://www.billboard.com/(...)me-show-its-official
Niks mis mee in mijn ogen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef EddyAlbena het volgende:
http://www.billboard.com/(...)me-show-its-official
Ja is wel gekkenwerk. Maar die hebben echt wel 20 man erom heen zitten die hun laten weten wat er speelt. En het gaat natuurlijk om wanneer ze in de redzone zijn dan worden die games "live".quote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe presenteer je die red zone. Is toch niet te doen?
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
What about de Steelers O? Staat die wel op het veld?
Alford met de pick.quote:
Hope,quote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Sasman het volgende:
Sjonge sjonge..Dit word niks voor de Pats dit jaar.
Ze gaan alsnog kicken waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Saints nemen wel risico door er weer voor te gaan met 4&2 waar je eigenlijk de 3 punten MOET pakken
Misschien hoopten ze op een off-side van Atlanta.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Saints nemen wel risico door er weer voor te gaan met 4&2 waar je eigenlijk de 3 punten MOET pakken
huh? Alleen Chiefs en Titans games zijn niet meer spannend, rest allemaal 1 posession games...quote:Op zondag 8 september 2013 21:44 schreef bambino het volgende:
Gaat hard nu, nog een stuk of 3 wedstrijden die echt spannend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |