Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is te hopen dat de AFC East dit jaar wat spannender wordt, maar ik heb er een hard hoofd in. De Pats hebben de divisie titel meestal al rond week 13 te pakken, voor de spanning hoef je die wedstrijden dan ook niet uit te zenden.
De afgelopen 2 jaar zijn de Pats vrij veel op ESPN America geweest maar het waren wel wedstrijden tegen teams die niet in de AFC East zaten. Die wedstrijden zijn ook meestal niet erg boeiend. Op enkele verrassingen na winnen de Pats die games altijd vrij gemakkelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht al, volgens mij was ESPNA redelijk east coast based dus ook veel AFC East.
En voor die overige matches van de Pats hebben we gelukkig GamePass ;-)quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar zijn de Pats vrij veel op ESPN America geweest maar het waren wel wedstrijden tegen teams die niet in de AFC East zaten. Die wedstrijden zijn ook meestal niet erg boeiend. Op enkele verrassingen na winnen de Pats die games altijd vrij gemakkelijk.
WTF??quote:Geno Smith said he doesn't "think it's necessary" to watch tape on Revis before he goes up against the Buccaneers on Sunday.
"I mean, I don't think it's necessary," Smith said. "Maybe I will, maybe I won't. You pretty much get the idea of what kind of player he is based on his reputation."
Die jongen komt er welquote:
Ik denk vannachtquote:Op donderdag 5 september 2013 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer komen we er achter of we blackouts krijgen op de gamepass?
Prachtige franchise! Mooi filmpje, heerlijk Amerikaansquote:
Lijkt me een goede motivatie voor statwhore deluxe Brees en dat is nou net mijn fantasy starterquote:Op vrijdag 6 september 2013 06:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Peyton evenaart hiermee het NFL record met 7 TD's in één game. Wow...
Dat lijkt me wat voorbarig, maar ze zien er zeer goed uit, en dan te bedenken dat Vonn Miller er straks nog bij komt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Lekkere 2de helft van de Broncos.![]()
Superbowl winnaar kennen we dus ook al.
Dit is de eerste keer dat je de NFL volgt? Binnen 1 play kan je team veranderen van playoff-contender naar een 4-12 team.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Precies, want vanaf nu kan het eigenlijk alleen maar minder worden. Zo'n wedstrijd gaan we voorlopig niet meer zien hoor. Zoals ze bij wielrennen zeggen, Parijs (in dit geval New Jersey) is nog ver!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:56 schreef rgras het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je de NFL volgt? Binnen 1 play kan je team veranderen van playoff-contender naar een 4-12 team.
Idd de New York Jetsquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Met The Sanchize is het een feitquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Met Geno Smith geef ik hen inderdaad een grote kans.
Je begint langerzamerhand ook de posterboy te worden van het begrip "one trick pony"quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:34 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Met The Sanchize is het een feit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Je begint langerzamerhand ook de posterboy te worden van het begrip "one trick pony"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |