Sporting Telenet doet wel Vlaams commentaar en dat kan ik wel bekoren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Zou fox met Amerikaans commentaar gaan uitzenden? Toch niet NEderlands he?
NFL hoort gewoon met Amerikaans commentaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:44 schreef Sasman het volgende:
[..]
Sporting Telenet doet wel Vlaams commentaar en dat kan ik wel bekoren.
NFL met Toine en Janquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Zou fox met Amerikaans commentaar gaan uitzenden? Toch niet NEderlands he?
Daar is nog niets van bekend? Je loopt een beetje op de feiten vooruit..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Nu krijgen we ook die @#@$ blackouts op de gamepass.
Dat lijkt me meer dan logisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:02 schreef Xetran het volgende:
[..]
Daar is nog niets van bekend? Je loopt een beetje op de feiten vooruit..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef Guard het volgende:
Zucht... Blackouts...
zolang ik maar (gratis)Redzonetube kan blijven kijken
Spijtig genoeg denk ik het ook. Blijft een goede back-up voor een ploeg die veel de read option gebruikt...BV.Seattle,Washington,..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef emokid het volgende:
Je gaat wel te doen krijgen met Tim Tebow. Zijn carriere is gewoon verneukt door ESPN, met name door de allergrootste idioot in Amerikaanse sportjournalistiek Skip Bayless.
Tebow heeft een winning record in de NFL als starter 8-6, een play-off win for what it's worth. Hij wilt gewoon football spelen maar ze laten hem niet. Hij had nooit naar de Jets moeten gaan. Dat is averechts gaan werken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:40 schreef Sasman het volgende:
[..]
Spijtig genoeg denk ik het ook. Blijft een goede back-up voor een ploeg die veel de read option gebruikt...BV.Seattle,Washington,..
Is het al officieel dan? Ik heb nog niets gezien op de NE facebookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Tebow heeft een winning record in de NFL als starter 8-6, een play-off win for what it's worth. Hij wilt gewoon football spelen maar ze laten hem niet. Hij had nooit naar de Jets moeten gaan. Dat is averechts gaan werken.
Is hij zoveel slechter dan bijv. Jeff Tuel? Een undrafted speler die 4 wedstrijden in college won. Is Bills starter.
Hey mij hoef je niet te overtuigen...Hij heeft Denver nog een mooi jaar gegeven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Tebow heeft een winning record in de NFL als starter 8-6, een play-off win for what it's worth. Hij wilt gewoon football spelen maar ze laten hem niet. Hij had nooit naar de Jets moeten gaan. Dat is averechts gaan werken.
Is hij zoveel slechter dan bijv. Jeff Tuel? Een undrafted speler die 4 wedstrijden in college won. Is Bills starter.
Hij heeft de kans gekregen van de Patriots om backup te worden en ze vonden hem gewoon niet goed genoeg. Ik heb daar geen medelijden mee. Bill Belichick is een coach die zich sowieso geen reet aantrekt van wat ESPN denkt. Als hij vind dat je goed genoeg bent dan mag je blijven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef emokid het volgende:
Je gaat wel te doen krijgen met Tim Tebow. Zijn carriere is gewoon verneukt door ESPN, met name door de allergrootste idioot in Amerikaanse sportjournalistiek Skip Bayless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Dat is het hele verhaal met Tebow. Hij is groter dan de sport geworden door allelei dingen buiten het veld en één geweldig seizoen op het veld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:13 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Er zijn vandaag 600 andere spelers ook door hun teams gecut. Maar daar hoor je niemand over....
Als ESPN America andere afspraken heeft gemaakt met de NFL of ze hadden gewoonweg niet genoeg geld op tafel gelegd voor de rechten hiervoor word het al meteen een compleet ander verhaal.quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef sincerinhoo het volgende:
Ik zie geen reden waarom we nu ineens blackouts zouden moeten krijgen. Vorig jaar was gamepass toch ook volledig gratis zonder blackouts. Toen zat het bij ESPN America, en dus ook achter de decoder voor 9vd10 van ons. Hopelijk gaat FOX niet al te moeilijk doen hierover.
Nu ik bovenste typ herinner ik me wel dat FOX ook de samenvattingen van de eredivisie bij VI op rtl7 heeft 'afgepakt' dus ik haal misschien gelijk mijn bovenstaande argument onderuit. Hoe dan ook, we can only wait and see
Altijd lachen met de Brownsquote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Sasman het volgende:
Trouwens ook leuk van Cleveland...Na de cut naar 53 players hebben ze geen kicker meer...
Hmm, misschien wat om die youtube-kicker te contracten?quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd lachen met de Browns
helaas heb ik wel Graham gedraft![]()
Beckham is ook beschikbaarquote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef artm het volgende:
[..]
Hmm, misschien wat om die youtube-kicker te contracten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |