ONZ / Ik ben er weer hoor!quote:Op maandag 2 september 2013 11:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wijs jij me de weg?Jij komt er net vandaan toch?
Ik ben jou niet, ik ben jou niet, ik ben jou niet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wijs jij me de weg?Jij komt er net vandaan toch?
We hebben de dm's gelezenquote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, blondje_93 is écht geen kloon.
Hoe kan ik dit persoon anders op Facebook/Whatsapp/Skype hebben?
je hebt haar niet meer op Facebook, Braddie. Nu niet meteen weer beginnen met het verspreiden van leugensquote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:
Hoe kan ik dit persoon anders op Facebook
quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
je hebt haar niet meer op Facebook, Braddie. Nu niet meteen weer beginnen met het verspreiden van leugens
quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef JeMoeder het volgende:
Dus je gooit je volle gewicht in de strijd?
De server racks kraken alweer... neem een abbo om de schade te betalen aub.
hard to get spelenquote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Blondje_93 het volgende:
Achhh. wat jammer nouWas net zo rustig!
Als je verwacht had dat het bashen zou stoppen nadat je weg was geweest of onder een andere naam zou posten, moeten we je helaas teleurstellen.quote:Op maandag 2 september 2013 09:46 schreef Braddie het volgende:
Maargoed, als het Braddie Bashen nu alweer begint mag jij wel opzouten.
quote:Op maandag 2 september 2013 09:46 schreef Braddie het volgende:
Hallo, ik ben Braddie en ik heb overgewicht, autisme en zit de hele dag achter mijn PC te fappen op fobo pics.
Je kan jezelf ook op whatsapp hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, blondje_93 is écht geen kloon.
Hoe kan ik dit persoon anders op Facebook/Whatsapp/Skype hebben?
Dit dus.quote:Op maandag 2 september 2013 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je verwacht had dat het bashen zou stoppen nadat je weg was geweest of onder een andere naam zou posten, moeten we je helaas teleurstellen.
Zolang jij Braddie bent, zal men blijven bashen. Je roept het op je af.
Het is dat ik weer een ban krijg zodra ik een Braddie-quote post, maar anders had ik er allang weer een gemaakt en gepost. Je hebt nu al voer gepost voor een Braddie-quote. En dat terwijl je net terug bent.
Hoe dan? met "Fandroid" wel ja, maar op een iPhone niet. Daar is het te *dicht* voor.quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook op whatsapp hebben
Aannames.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe dan? met "Fandroid" wel ja, maar op een iPhone niet. Daar is het te *dicht* voor.
Kan wel, zet je eigen naam maar eens in contacten om nummer te onthouden.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe dan? met "Fandroid" wel ja, maar op een iPhone niet. Daar is het te *dicht* voor.
*Insert Dimens quote over Fapple*
Dan ben je wel echt Forever Alone als je dát doet.quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Kan wel, zet je eigen naam maar eens in contacten om nummer te onthouden.
Als het in contacten staat kan je whatsappen met jezelf
Waar dan?quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
Eindelijk weer leuke foto's van Braddie in ''Hoe zie jij er nu uit topic''
Zeg jijquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt Forever Alone als je dát doet.
Hmm, wat heeft het voor nut om tegen jezelf te praten op whatsapp? Alleen autisten weten dat dit kanquote:Op maandag 2 september 2013 17:37 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
Ik zeg alleen dat het kan. Jij dacht dat het niet kon, betekent dat jij whatsapp niet kent.
Nee, is logischquote:Op maandag 2 september 2013 17:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm, wat heeft het voor nut om tegen jezelf te praten op whatsapp? Alleen autisten weten dat dit kan
Hij vindt het gewoon leuk.quote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef Fopje het volgende:
Braddie, dildo! Lok het eens niet zo uit dan, slimmerik.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef Fopje het volgende:
Braddie, dildo! Lok het eens niet zo uit dan, slimmerik.
quote:
Beter, prinsesje?quote:
Hihi, dat zie ik als complimentquote:
Hihi iksdeequote:Op maandag 2 september 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hihi, dat zie ik als compliment
Het is al geen probleem meer, we gingen zoenen en toen heb ik alle maagsappen van haar wangen, tong en gehemelte weg gelikt.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is al geen probleem meer, we gingen zoenen en toen heb ik alle maagsappen van haar wangen, tong en gehemelte weg gelikt.
Echte liefde kent geen limiet.quote:
Dank, dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |